Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 december 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

t was me het dagje wel,

op de terugweg stapte ik in een universiteitsbus (wit en gratis); rijden die bussen non stop naar een giga Kerstfestival.
Sta ik ineens tussen duizenden mensen op een groot plein. Gelukkig zag ik de Domtoren in de verte en was het droog,

dus een mooie wandeling door de binnenstad van Utrecht. En dochter won met 4-0. Soms zit het mee...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lars:

Handschoenen sjaal en muts gekocht. Sneeuwschuiver en zout gehaald voor hier. Ben gepromoveerd van bladweghaler naar sneeuwschuiver

Knap hoe jij binnen de nieuwe situatie je een plek weet te vinden. De basis van tevredenheid volgens mij: in staat zijn de mogelijkheden te zien om iets te kunnen betekenen, hoe onmogelijk het Ook lijkt.  

Laatste stukje van mijn dienst, nog 2 uurtjes. Vroeg klaar. Ook wel lekker voor de afwisseling. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik me natuurlijk bezig hoor te houden met zinnigere dingen. Wil ik toch effe iets hilarisch met jullie delen.

Mijn grote broer ging een paspoort regelen omdat hij met vakantie wil. En nu blijkt dat hij al jaren op onbekende nationaliteit staat.

Volgens de gegevens van de gemeente zijn allebei onze ouders gewoon Nederlands, maar er staat een aantekening bij dat wij dat dus wellicht niet zijn. Dus moet effe onderzocht worden.

Hilarisch vind ik dit, maar ook pijnlijk, omdat ik toen ik vertrok uit Nederland en voor België ging, ik inderdaad wel afstand moest tekenen voor mijn Nederlander schap. Nooit geweten dat ik het mijn broer daarmee moeilijker zou maken om weer terug te keren naar Nederland. De gemeente snapt er eigenlijk ook niks van omdat onze beide ouders ras echte Nederlanders zijn op papier. Maar heel dat wisselen en soms geen afstand willen doen van je dubbele nationaliteit geeft nu wat storing in het systeem.

Persoonlijk vind ik dit dus echt bij mijn familie passen en dat is wat het zo hilarisch maakt, wellicht zijn wij gewoon een nationaliteit die niet in woorden te vatten is. :D Lastig natuurlijk wel, maar grappig om te vertellen als het weer geregeld is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk uit eten geweest. Twee muntthee besteld. Prima. Even een flits van zin in anders toen ik elders anders mensen zag klinken. Zo'n flits die ook weer weggaat. En achteraf super tevreden. Ik ben veel leuker zonder. Echt. Niet dat overdreven luidruchtige. Er is toch al zo veel van mij. Tevreden dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaar met werk. 

Een aardig loopje voor morgen gevonden. Maar es kijken of ik daar werkelijk kan komen ondanks de sneeuw. Wellicht. 

Wel een klein beetje rebound vd hardloopvakantie. Hoort erbij, weet ik onderhand, maar lekker Is anders. De kop wil niet, het lijf nog minder. 

Het gaat niet vanzelf, lekker leven. Niets zwaars maar wel waar.

"Je moet er wél wat voor dóen!!!". .... wie zei dat ook al weer...Was dat niet een radio-tune?

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He verdorie, jopie.. net voor het slapen gaan nog zo'n rottig raadseltje... "Je moet er wél wat voor dóen".
Ik ken 't, ik weet 't, ligt op het puntje van m'n tong... en blijft in m'n hoofd hangen. Whuuuuuuuhhhh.....
Loslaten, Koh, loslaten.... dan inééns komt 't. En dan weet ik niet meer wie 't ook al weer vroeg en waarom...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...