Lars Geplaatst 9 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2017 Aanstaande woensdag gaan we vertrekken. Allereerst met de trein naar Parijs waar we een paar dagen blijven in een hotel. Ontbijt is inbegrepen avondeten doen we in de stad en bekijken we per dag. Ook zijn er excursies die we per dag gaan bekijken wat we die dag gaan doen. We verzamelen ons woensdag op het station in Amsterdam om 9 uur. Sowhat veel succes met je koffers sjouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december 2017 Rapport Share Geplaatst 10 december 2017 Yes!!!!! Zin in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Zeker dus beetje opschieten dan maar met inpakken en denk erom dames zelf je tassen en koffers dragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Dat kan ik niet Lars, ik moet mijn hondjes ook al dragen. Even kijken hoe ik dat nou ga doen. Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering @bolletje en Kohtje is ook mee toch en Bob. We helpen jou wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 (bewerkt) Kunnen die hondjes geen bagagekarretje voor je trekken, Bolletje? 11 december 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Misschien naïef van mij maar ik dacht dat we met de Arreslee op reis gingen!! Maar goed ik zal er zijn overmorgen om 9 uur op Amsterdam Centraal. Hoe herkennen we elkaar trouwens?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Veel koffers, een dierentuin en een arrenslee! Dat herken je wel hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Das lief Lars en Spirit. Ik heb twee tshiwafwafs Bob. Dat trekken ze niet joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Spirit Bobje Bol, Puck en Mojo. Nancy Ik stond er nog niet bij, maar ga toch echt mee morgen! Chocolademelk en snert en plaids liggen al klaar...nu nog ff een reistasje inpakken.. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 hehe, bijna klaar, mag ik tussen jullie, Bol en Nancy? nancy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Nee Lars, ik ga niet mee hoor. Krijg het Spaans benauwd bij het idee om met zo'n groot gezelschap op reis te gaan. Ik kijk af en toe wel mee hoe het jullie vergaat maar mij krijg je niet in een reisgezelschap.. Veel plezier jullie allemaal. Dat wel. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Zou die toren inmiddels al af zijn? nancy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Ik ben er klaar voor ik hoop jullie ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Hoi Lars, ik ben er ook klaar voor. Hoop dat de anderen dat ook zijn. Ik duik op tijd in bed zo, ben beetje zenuwachtig voor morgen! Gaan we eigenlijk in een hotel slapen morgenavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Mompel, klaag, zucht, steun.....propt nog wat in koffers, haalt er weer iets uit. Toch weer terug....mhmmm komt goed. Ik ben er heus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Ik ben nogal een late starter, dus als jullie me niet zien...... geen nood. Dan kom ik achter jullie aan gesneld in mijn mini-sprinter en haal ik jullie met gemak weer in. Plaat het avontuur maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 *kijkt om zich heen* Ben ik de eerste? Wilde geen risico nemen met die NS hè. Ik zit in de stationshal met koffie. Ik vind jullie wel straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Hoi Nicky, Jasper en ik zijn er ook helemaal klaar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Hijg, koffer achter zich aan slepend, ik ben er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 (bewerkt) Slof.... slof.....gaap...knal au##$$%^&. zo ik ben ook klaar de reis kan beginnen. Hondjes uit gelaten katten en visjes worden verzorgd door de buren, gisteren nog grit gehaald, dus klaar. 13 december 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Heb even goed uitgeslapen, want uit ervaring weet ik dat ik tussen jullie gepropt de koemende dagen weinig slaap krijg. Allez Lars, pak je gids en laat maar wat zien van Parijs, lang geleden dat ik daar was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Ha gezellig, met Jane en Bol zo naast me! Wat gaat ie snel he, ben benieuwd wat ons in Parijs te wachten staat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 De enige keer dat ik in Parijs geweest ben is 33 jaar geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Dan reken ik Eurodisney niet mee . Oh zo heet het volgens mij tegenwoordig niet meer. Nou, daar gaan we nu ook niks van zien, denk ik. Ik wil er tzt graag nog eens heen met de kleinkinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden