Bob Geplaatst 12 december 2017 Rapport Geplaatst 12 december 2017 Zou die toren inmiddels al af zijn? nancy en Lars reageerden hierop 2
Lars Geplaatst 12 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2017 Ik ben er klaar voor ik hoop jullie ook
Bobje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Geplaatst 12 december 2017 Hoi Lars, ik ben er ook klaar voor. Hoop dat de anderen dat ook zijn. Ik duik op tijd in bed zo, ben beetje zenuwachtig voor morgen! Gaan we eigenlijk in een hotel slapen morgenavond?
Lika Geplaatst 12 december 2017 Rapport Geplaatst 12 december 2017 Mompel, klaag, zucht, steun.....propt nog wat in koffers, haalt er weer iets uit. Toch weer terug....mhmmm komt goed. Ik ben er heus!
Jannigje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 Ik ben nogal een late starter, dus als jullie me niet zien...... geen nood. Dan kom ik achter jullie aan gesneld in mijn mini-sprinter en haal ik jullie met gemak weer in. Plaat het avontuur maar beginnen.
NickyLJ80 Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 *kijkt om zich heen* Ben ik de eerste? Wilde geen risico nemen met die NS hè. Ik zit in de stationshal met koffie. Ik vind jullie wel straks!
Bob Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 Hoi Nicky, Jasper en ik zijn er ook helemaal klaar voor.
Lika Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 Hijg, koffer achter zich aan slepend, ik ben er!
bolletje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 (bewerkt) Slof.... slof.....gaap...knal au##$$%^&. zo ik ben ook klaar de reis kan beginnen. Hondjes uit gelaten katten en visjes worden verzorgd door de buren, gisteren nog grit gehaald, dus klaar. 13 december 2017 bewerkt door bolletje
lady jane Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 Heb even goed uitgeslapen, want uit ervaring weet ik dat ik tussen jullie gepropt de koemende dagen weinig slaap krijg. Allez Lars, pak je gids en laat maar wat zien van Parijs, lang geleden dat ik daar was.
nancy Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 Ha gezellig, met Jane en Bol zo naast me! Wat gaat ie snel he, ben benieuwd wat ons in Parijs te wachten staat!
nancy Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 De enige keer dat ik in Parijs geweest ben is 33 jaar geleden...
nancy Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 Dan reken ik Eurodisney niet mee . Oh zo heet het volgens mij tegenwoordig niet meer. Nou, daar gaan we nu ook niks van zien, denk ik. Ik wil er tzt graag nog eens heen met de kleinkinderen.
Kohtje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 Hé, toen was ik er ook. Voor het eerst toen. Een week excursie met de hele 4e jaars schildersafdeling van de kunstacademie. Ben ik je vast wel tegengekomen... nancy reageerde hierop 1
Bobje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 Helemaal gezellig zo met zijn allen! Sorry dat ik niet zo spraakzaam was vanochtend jongens, ik was nog een beetje verlegen.
Tine Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 He, ik sta er niet bij!! Kan iemand mij erbij schrijven of bang voor de breinaalden?:)
NickyLJ80 Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Spirit Bobje Bol, Puck en Mojo Jane Nancy Tine Tine reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 (bewerkt) Zijn we al in Parijs mensen? Ik ruik nog steeds de Belgse Frieten. Werd vanmiddag nog aangehouden door een Belgische Agent. Wat een drol hé? 13 december 2017 bewerkt door bolletje
Bob Geplaatst 13 december 2017 Rapport Geplaatst 13 december 2017 Oh kijk, hij is inderdaad al afgebouwd. Wat mooi! Lika en nancy reageerden hierop 2
NickyLJ80 Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 Hallooooooo allemaal, Ow.. moest ik nog zachtjes doen? Slapen jullie nog? *Gaat de beestenboel maar verzorgen*
Lars Geplaatst 14 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen opstaan luilakken. Vandaag een druk dagje. We gaan zo eerst ontbijten. Daarna gaan we parijs in. Daar maar kijken wat we gaan doen. In ieder geval wil ik naar montmarte en ik wil naar de notre dame en naar het kasteel van versailles, Vanavond gaan we een rondrit doen in de bus genieten van de vele lichtjes. Ook is er vandaag tijd om te winkelen.
Bobje Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 Bonjour Lars, dat klinkt leuk voor vandaag! Ik ga even douchen en zie jullie straks bij het ontbijt. Mmmmm ik heb nu al trek in een lekker croissantje met koffie....
NickyLJ80 Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 Ik sla het winkelen over hoor, breng ook graag een bezoekje aan het Louvre. Lichtjestour lijkt me ook magisch. Ik zit me al te verheugen op een baguette met brie en een kop thee. Katten hebben eten gehad hoor, hondjes hebben een klein rondje gelopen en Jasper heb ik maar een emmer sla gegeven. Hoe verzorg je zo'n olifant eigenlijk
Lars Geplaatst 14 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 14 december 2017 Morgen gaan we naar het louvre en de eifeltoren beklimmen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden