NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Vandaag staat het hier in de teken van sinterklaas. Vanmorgen op de dagbesteding en vanavond hier in huis. Vanmiddag moet ik naar ziekenhuis voor een blaasonderzoek. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Gezellige dagje dus Lars, op dat onderzoek na wellicht. Weet niet of dat een vervelend onderzoek is? Hier staat straks de zak cadeautjes op zolder klaar voor mijn dochter. Eerst op school vieren natuurlijk en dan thuis uitpakken. Heb me ingehouden dit jaar, het iets anders aangepakt qua cadeautjes. Ben benieuwd wat ze er van vindt allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Geen idee zal wel mee vallen denk ik. Minste lijkt mij een katheter erin. Veel plezier met je dochter vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Nou veel succes daarmee dan vandaag Lars. Ik heb trouwens erg genoten van de sinterklaasdraad. Wat ontzettend leuk om te lezen zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Dank je wel en ik vond de gedichten ook erg leuk om te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goedemorgen! Dagpact: Lars Bobje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Weer aan het werk vandaag Bobje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 6 minuten geleden zei Bobje: Goedemorgen! Dagpact: Lars Bobje Francoise Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Dagpact: Lars Bobje Francoise Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goedemorgen frummers. Sinterklaas vandaag inderdaad... Wij vieren het pas later deze maand omdat nu niet alle gezinsleden aanwezig kunnen zijn jammergenoeg. ... Mooi, eerst maar een bakje en wat lekkers erbij... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goedemorgen. Wij vieren het pas zaterdag. Maar de kinderen vandaag al wel op school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Lekker Yvonne Ik zal het allemaal opeten zodat jullie allemaal aan de lijn kunnen blijven doen. Geen dank, ik heb hart voor mijn medemens Wat heb je een mooi gedicht voor Smaragd gemaakt zeg @Spud en @Lars sterkte vandaag Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Dankjewel Reacher... voor het compliment, maar ook voor het opeten van de chocola... is inderdaad beter voor mij Krijg je er nog een fles extra cola bij om de boel weg te spoelen.. Maar wel delen met Fleur, want die had het gisteren al zo moeilijk met de koekjes van dochter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Jij ook een goedemorgen Kruidje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goedemorgen allemaal. Aiks....wat Is dát voor lekker ding bij het plaatje van yvonne? Reacher laat één hapje voor mij over... pliezzzzz? Rustig hier. Auto opgehaald dus nu domweg afwachten. Logeer bij dochter en ben nog paar dagen vrij. Genoeg te doen maar merk ook dat ik wel iets moet bijtrekken (slaap veel en diep, eet veel en goed) van de vakantie/het hardlopen en dat Is helemaal goed. Spud succes/sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goedemorgen allemaal. **vAnDaAgPaCt** Lars Bobje Francoise Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Gooooooooooooooooeie morgen Superkanjers, Dadelijk ga ik met iemand kijken in een huis waar mensen wonen die nog niet de maatschappij in kunnen. Daarvoor zoeken ze iemand uit de buurt die met die mensen wat aan creativiteit kan doen. Ben super benieuwd. Als dat door gaat ben ik weer een dag meer weg en ben dan nog maar 4 dagen thuis. Als de lunchroom ook nog door gaat zit ik gebakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goedemorgen allemaal. Ik heb nog niets gelezen op de Sinterklaasdraad, dat is voor vanmiddag als ik weer thuiskom. Dat is dan mijn Sinterklaasfeest, ik ben benieuwd. Nu op naar het museum, zonder vallen deze keer. Succes Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Wat een (zelf)beheersing, Jannigje... En blijf overeind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goedemorgen allemaal, Vandaag maar eens een fikse wandeling maken met een van mijn wandelmaatjes Misschien kom ik Sinterklaas onderweg nog wel tegen Het is droog gelukkig, dus dat komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 O Herstel, lees nu net dat je toch maar blijft... maar waar blijf je nu? Je moet nog knoeien met het dagpact... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 "When Rapiklaas Met Sinterklaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden