bolletje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 5 minuten geleden zei fleurtje: Ik ga wat lawaai maken. Ik hoor vreemde geluiden vanuit dochters slaapkamer. Eerder haar al twee keer de konijnendans horen doen. Drie keer wordt traumatisch Misschien heeft ze hele hoge nood Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Ik ga bio van Stephen Fry lezen. More fool me. Ook nogal wat verslavingen geloof ik. @Harp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 1 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. Lika, gefeliciteerd. Harp, sterkte d'r mee. vanDaag pacT jowan Lars harald Kohtje francoise Goede morgen allen. Hier een dagje sauna. Zat gister te bedenken of ik vandaag wel op het dagpact moest gaan. Want de sauna is een hele andere omgeving waar ik misschien best wel een wijntje mocht bij het eten . Hoort allemaal bij het ultiem relaxen en ontspannen volgens mijn hersens. Maar toch gelukkig kwam daar die andere stem ; maar je wil toch helemaal niet drinken ? Sterkte @Harp en @Lika gefeliciteerd maar dat heb ik ook al op je draadje gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 That's the way @Francoise....en doorrrrrrrr fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Dat heeft er bij gehoord Francoise maar dat bepalen we zelf hé of dat er iets bij hoort. Er zijn zat mensen die in de sauna cola of zo drinken. Even uit je systeem halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Lekker vruchtensapje @Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 45 minuten geleden zei Lika: Ik ga bio van Stephen Fry lezen. More fool me. Ook nogal wat verslavingen geloof ik. Volgens mij had ik daar eens een film van op schijf, is dat hetzelfde verhaal? Ow, feli natuurlijks Lika, toppie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Geen idee @Asterix. Weet van geen film... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Ik weet de titel niet meer, maar ik dacht deze: Stephen Fry: The Secret Life of the Manic Depressive Geen film, maar een docu, zie ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Ah. Dank! Ken ik niet. Eerst lezen dan kijken. Ik houd van die man!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Lika 1 jaar gestopt! Wat ben je toch geweldig! Taart voor jou! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Hoi @Harp wat een narigheid voor je. Ben je aan het koelen? Dat helpt tegen zwelling, groei van bacteriën (houden niet van kou) en helpen tegen pijn. Niet gaan drinken hoor! Dit zijn de spreekwoordelijke laatste loodjes, die nu wel erg zwaar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 9 uur geleden zei Harp: Goedemorgen! @Lika: het 1e jaar zit erop, geweldig! Hier helaas tegenslag. Heb sinds een paar dagen een enorm gezwollen lip. Gisteren werd het zo groot en pijnlijk dat ik 's avonds nog naar de huisartsenpost ben geweest. De dokter heeft het opengesneden, maar er kwam maar weinig ontstekingsvocht uit. Het is allemaal hard weefsel. Niet duidelijk wat het is, het zou kunnen dat ergens één of andere cyste zit maar daar kon de dokter niets met zekerheid over zeggen. Doordat de dokter met het nodige geweld het weinige ontstekingsvocht dat er was heeft verwijderd, is de zwelling alleen maar groter en pijnlijker geworden. Er kan nog maar een klein stukje van mijn mond open, zodat praten en eten en drinken bijzonder moeilijk zijn. Heb van de pijn nauwelijks kunnen slapen, ondanks veel ibuprofen. Dat ik er niet uitzie nu boeit me niet, het is niet alsof ik anders moeders mooiste ben. Heb antibiotica voorgeschreven gekregen, hopelijk slaat dat aan en wordt in ieder geval de zwelling en de pijn gauw minder... Heb overigens niet naar mijn oude 'medicijn' gegrepen, maar ik moet bekennen dat de neiging aanwezig was. Harp, is het wel een ontsteking? hard weefsel doet mij vermoeden dat het iets anders kan zijn, weinig vocht, geen pus? Als je twijfelt en de pijn houdt aan, gauw ermee naar de HAP hoor, laat ze maar een foto ofzo maken dan. Misschien heb je iets anders nodig dan AB. Heel veel sterkte! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Dag allemaal. @Harp, allereerst heel veel sterkte! Verder sluit ik me volledig bij Jane aan! @Lika, ondanks alle gedoe en commotie in je leven, 1 jaar. Ik zing hiet spontaan een lied voor je, hoor je me? . Of moet het ietsje harder over de computer? @Reacher,, Lia kan dat toch allemaal onmogelijk zelf op hè, al dat gebak! Ik wil wel helpen hoor !! O nee, dat kan natuurlijk niet, ik heb @Yvonne gevraagd of ik weer op de kilokiller kan. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Zojuist zei Jannigje: Dag allemaal. @Harp, allereerst heel veel sterkte! Verder sluit ik me volledig bij Jane aan! @Lika, ondanks alle gedoe en commotie in je leven, 1 jaar. Ik zing hier spontaan een lied voor je, hoor je me? . Of moet het ietsje harder over de computer? @Reacher,, Lika kan dat toch allemaal onmogelijk zelf op hè, al dat gebak! Ik wil wel helpen hoor !! O nee, dat kan natuurlijk niet, ik heb @Yvonne gevraagd of ik weer op de kilokiller kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Ik mag ook geen taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Ik wel! Kies er een paar uit als jullie het niet erg vinden. Heerlijke taart @Reacher kijk je nog even bij het sinterklaas draadje? Met hulp inkopen gedaan is dat maar klaar. voor kleindochter een wagen voor de pop gekocht kan ze met mama mee lopen en broertje. Voor kleinzoon ja ik weet niet hoe het heet soort rammelaar maar dan zitten er meer dingen aan. Van kleindochter was duurder dus ik geef mijn dochter het verschil kan ze later zelf wat kopen. Er is nog zoveel van kleindochter in huis ik zou niet weten wat ik nu moet kopen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 @fleurtje, wat zijn we zielig hè Ik moet zo de deur weer uit, zie ik een bliksemflits. En jawel, de komende drie kwartier: regen volgens de Buienradar. Weer in dat regenpak. En ik mag ook al geen gebak. Nou, hup maar weer, in de benen. Goede avond nog allemaal. Enne @Lars, hou je een beetje in met het gebak . Of niet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Veel plezier hoop ik Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Een appel dan voor Jannigje en Fleurtje Laat je wel taart voor Lika over @Lars? Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Lika eet zich tonnetje rond. Mag wel een keertje. Heerlijk....taartjes. Mhmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 21 minuten geleden zei Lika: Lika eet zich tonnetje rond. Mag wel een keertje. Heerlijk....taartjes. Mhmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Ga lekker slapen Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Nee hoor blijf gezellig hier. Hoe gaat het met je? Nog steeds droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden