Spring naar bijdragen

Zaterdag, 25 november 2017


jowan

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kohtje:

Goedemorgen allemaal.


Lika, gefeliciteerd.
Harp, sterkte d'r mee.


vanDaag pacT

jowan

Lars

harald

Kohtje

francoise 

Goede morgen allen.  Hier een dagje sauna.  Zat gister te bedenken of ik vandaag wel op het dagpact moest gaan.  Want de sauna is een hele andere omgeving waar ik misschien best wel een wijntje mocht bij het eten . Hoort allemaal bij het ultiem relaxen en ontspannen volgens mijn hersens.  Maar toch gelukkig kwam daar die andere stem ; maar je wil toch helemaal niet drinken ?

Sterkte @Harp en @Lika gefeliciteerd maar dat heb ik ook al op je draadje gedaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Harp:

Goedemorgen!

@Lika: het 1e jaar zit erop, geweldig!

Hier helaas tegenslag. Heb sinds een paar dagen een enorm gezwollen lip. Gisteren werd het zo groot en pijnlijk dat ik 's avonds nog naar de huisartsenpost ben geweest. De dokter heeft het opengesneden, maar er kwam maar weinig ontstekingsvocht uit. Het is allemaal hard weefsel. Niet duidelijk wat het is, het zou kunnen dat ergens één of andere cyste zit maar daar kon de dokter niets met zekerheid over zeggen. Doordat de dokter met het nodige geweld het weinige ontstekingsvocht dat er was heeft verwijderd, is de zwelling alleen maar groter en pijnlijker geworden. Er kan nog maar een klein stukje van mijn mond open, zodat praten en eten en drinken bijzonder moeilijk zijn. Heb van de pijn nauwelijks kunnen slapen, ondanks veel ibuprofen. Dat ik er niet uitzie nu boeit me niet, het is niet alsof ik anders moeders mooiste ben. :P Heb antibiotica voorgeschreven gekregen, hopelijk slaat dat aan en wordt in ieder geval de zwelling en de pijn gauw minder... Heb overigens niet naar mijn oude 'medicijn' gegrepen, maar ik moet bekennen dat de neiging aanwezig was.

Harp, is het wel een ontsteking? hard weefsel doet mij vermoeden dat het iets anders kan zijn, weinig vocht, geen pus? Als je twijfelt en de pijn houdt aan, gauw ermee naar de HAP hoor, laat ze maar een foto ofzo maken dan. Misschien heb je iets anders nodig dan AB. Heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal.

@Harp, allereerst heel veel sterkte! Verder sluit ik me volledig bij Jane aan!

@Lika, ondanks alle gedoe en commotie in je leven, 1 jaar. Ik zing hiet spontaan een lied voor je, hoor je me? :musicnote::musicnote::musicnote:. Of moet het ietsje harder over de computer?

@Reacher,, Lia kan dat toch allemaal onmogelijk zelf op hè, al dat gebak! Ik wil wel helpen hoor :)!! O nee, dat kan natuurlijk niet, ik heb @Yvonne gevraagd of ik weer op de kilokiller kan. :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jannigje:

Dag allemaal.

@Harp, allereerst heel veel sterkte! Verder sluit ik me volledig bij Jane aan!

@Lika, ondanks alle gedoe en commotie in je leven, 1 jaar. Ik zing hier spontaan een lied voor je, hoor je me? :musicnote::musicnote::musicnote:. Of moet het ietsje harder over de computer?

@Reacher,, Lika kan dat toch allemaal onmogelijk zelf op hè, al dat gebak! Ik wil wel helpen hoor :)!! O nee, dat kan natuurlijk niet, ik heb @Yvonne gevraagd of ik weer op de kilokiller kan. :( 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wel! Kies er een paar uit als jullie het niet erg vinden. Heerlijke taart @Reacher kijk je nog even bij het sinterklaas draadje? Met hulp inkopen gedaan is dat maar klaar. voor kleindochter een wagen voor de pop gekocht kan ze met mama mee lopen en broertje. Voor kleinzoon ja ik weet niet hoe het heet soort rammelaar maar dan zitten er meer dingen aan. Van kleindochter was duurder dus ik geef mijn dochter het verschil kan ze later zelf wat kopen. Er is nog zoveel van kleindochter in huis ik zou niet weten wat ik nu moet kopen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fleurtje, wat zijn we zielig hè :( ;)

Ik moet zo de deur weer uit, zie ik een bliksemflits. En jawel, de komende drie kwartier: regen volgens de Buienradar. Weer in dat regenpak. En ik mag ook al geen gebak. 

Nou, hup maar weer, in de benen. 

Goede avond nog allemaal.

Enne @Lars, hou je een beetje in met het gebak :P. Of niet......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...