Antoinnette Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Goedemorgen, ik mag straks weer gaan werken. Mijn vader en mijn zoon in het ziekenhuis, beetje afleiding zoeken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Goedemorgen. Je vader nu ook Suikertje? Hopelijk valt het allemaal mee. Hier een rustig dagje vanmorgen dagbesteding Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Mijn vader is 81 en heeft zijn teen moeten laten amputeren vanwege zijn suikerziekte. Ik wens je veel plezier op de dagbesteding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Goedemorgen, Vroeg aan het werk. Fijne dag gewenst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Oei pijnlijk lijkt me maar met een teen minder kan je prima verder toch? Ik ben een houten kerstboom aan het maken op de dagbesteding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Ach ja, hij heeft er nu nog 9, ik heb afgelopen weekend al de kerstkaarten gemaakt, Nog geen zin in kerst eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Ik maak een boom voor mijn jongste dochter die wil er graag 1. Met lampjes erin maar moet zien hoe ik dat ga doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Ik wil er ook wel één Lars....! Goedemorgen. ik ben nog nooit ergens zo hartelijk welkom geheten als gisteren op mijn nieuwe werk. Gaaf. Verder hypnose gehad gisteren. Ben benieuwd wat dat gaat doen. Ik hoop op wat rust en een gevoel van vrijheid. Dat dat beknelde gevoel verdwijnt. Suikertje Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Dat is fijn Lika. Hoop op een fijne werktijd voor je. Ik ga er vandoor mijn dag begint. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Goedemorgen allemaal, Wat fijn dat je je zo welkom voelt daar Lika. Hoop dat er wat rustiger tijden aanbreken voor jou, al is het alleen maar in je hoofd. Lars, succes met de boom. Ik merk dat ik af en toe ook al aan de kerst denk. Al die lichtjes van de kerstversiering overal vind ik stiekem toch wel heel gezellig altijd. Suikertje werk ze weer vandaag. Fijn een beetje afleiding van de zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 (bewerkt) Mogge allen. Hier ook op tijd. Ik word zo straks opgehaald voor de zkh opname. Spannend maar wat mot dat mot. Hondje gaat dan dieect met die vriend mee. Zorg minder. Wordt pittige dag. Dagbehanelong. Gastro, echo, mammo, bloed. Puncties en biopties. En daarna als ik weg mag nachtje bij de vrienden. Tot later. Droog wordt d dag in elk geval sterkte suikertje plezier met dboom lars. 14 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Succes vandaag Herstel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 @Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Succes en sterkte vandaag Herstel, Mooi dat je alles goed geregeld hebt. Fijn Lika dat je zo goed onthaald bent op je werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Ik zowaar geslapen ook. Nou ja, zullen de oxaatjes wel aan geholpen hebben, maar toch. Fijn lika, klinkt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Goedemorgen frummers. Het wordt alweer licht buiten. Binnen staan koffie en thee klaar. Sterkte voor vader en zoon Suiker. Lars is het een platte kerstboom die je maakt? Lika, fijn dat de eerste werkdag zo meeviel... Herstel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Goedemorgen allemaal. The ALLEENVOORVANDAAG Pact Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 6 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. The ALLEENVOORVANDAAG Pact Lars Kohtje Herstel. Sorry, weer niet in het kader. Nu effe geen tijd meer. Ik hoop me later vandaag via mijn mobiel nog weer te kunnen melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 (bewerkt) The ALLEENVOORVANDAAG Pact Lars Kohtje Herstel. Sterkte Herstel. 14 november 2017 bewerkt door Kohtje t gemist tijdens typen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 11 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. The ALLEENVOORVANDAAG Pact Lars Kohtje Herstel Ben je alles in hokjes aan het plaatsen Kohtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 jajah.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Hm... had ik niet zo gauw achter je gezocht Maarrrrr, hoogtste tijd voor mij, moet er vandoor. Luitjes... maak er een mooie dag van... dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Goeie morgen mensen Vandaag komt de SPV er. Spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Goedemorgen Sterkte @Suikertje, @Herstel En @Bor (operatie van jouw heit toch vandaag.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden