Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 november 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Ik wil er ook wel één Lars....! 

Goedemorgen. ik ben nog nooit ergens zo hartelijk welkom geheten als gisteren op mijn nieuwe werk. Gaaf. 

Verder hypnose gehad gisteren. Ben benieuwd wat dat gaat doen. Ik hoop op wat rust en een gevoel van vrijheid. Dat dat beknelde gevoel verdwijnt. 

Suikertje :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat fijn dat je je zo welkom voelt daar Lika. Hoop dat er wat rustiger tijden aanbreken voor jou, al is het alleen maar in je hoofd.

Lars, succes met de boom. Ik merk dat ik af en toe ook al aan de kerst denk. Al die lichtjes van de kerstversiering overal vind ik stiekem toch wel heel gezellig altijd.

Suikertje werk ze weer vandaag. Fijn een beetje afleiding van de zorgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allen. Hier ook op tijd. Ik word zo straks opgehaald voor de zkh opname. Spannend maar wat mot dat mot. Hondje gaat dan dieect met die vriend mee. Zorg minder. Wordt pittige dag. Dagbehanelong. Gastro, echo, mammo, bloed. Puncties en biopties. En daarna als ik weg mag nachtje bij de vrienden. Tot later. Droog wordt d dag in elk geval:P

sterkte suikertje

plezier met dboom lars. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kohtje:

Goedemorgen allemaal.


The ALLEENVOORVANDAAG Pact

Lars

Kohtje

Herstel. 

Sorry, weer niet in het kader. Nu effe geen tijd meer. Ik hoop me later vandaag via mijn mobiel nog weer te kunnen melden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...