Lars Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goedemorgen. Alweer zondag vandaag. Ik heb vandaag overleg samen met nog een bewoner. We gaan nadenken over de feestdagen. Wat we gaan doen hier. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goedemorgen Lars. Leuk om er fijne feestdagen van te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Of het leuk wordt weet ik niet Sowhat. Maar we gaan samen nadenken wat we gaan doen. Kat je weer wakker gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Ja Lars, kat kan nog steeds niet klokkijken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: Lars Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Leuk Lars, die voorpret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Ja maar eens kijken wat we gaan doen. Ik zou het wel leuk vinden om met kerst of de avond er voor de familie uit te nodigen. Niet om te eten dat wordt te veel. Maar misschien een vuur korf in de tuin en warme schocolademelk. Wat kerst koekjes en dat soort dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Klinkt goed. Wel uitkijken dat dan niet alles in de fik vliegt. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goedemorgen, Dat klinkt gezellig Lars. Vind het toch altijd wel wat hebben, die aanloop naar de feestdagen. Ik zag vrijdag al bij 3 mensen in de buurt de kerstboom staan, dat vond ik toch wel wat al te vroeg haha. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Ook dat moet. Er zijn hier nog helemaal geen kerstspullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goedemorgen. Erge last van mijn voet weer. ( hielspoor) dus even rustig aan vandaag. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Vervelend Lika, hielspoor kan hardnekkig zijn heb ik wel eens begrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goedemorgen frummers. Buiten is het nat, hartstikke nat, het hoost... Binnen brandt de lamp en is het lekker warm. En staan natuurlijk koffie en thee klaar. Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Heb even wat broodjes gesmeerd voor jullie bij de koffie en thee. Nu me klaar maken voor de dag Sowhat, Anne01, Lisette en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Nee. Geen zooltjes. Wel een afspraak bij de huisarts gemaakt. Het ging een tijdje beter. Maar nu kon ik gisteravond na optreden en veel staan, niet meer lopen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Ah, ok. Het ging heel goed,,,nu opeens weer helemaal niet. Ga er achteraan. Ben altijd veel te laks in dit soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goeie morgen, Daar kan je Rapilos je het een en ander over vertellen Lika. Beroerd voor je. Vannacht weer eens ouderwets gedroomd dat ik gezopen had. Wat zijn dat toch rotdromen bah. Vandaag een sombere dag buiten. Hoop dat dat buiten blijft en niet naar binnen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goedemorgen De ochtend begint lekker... het water afgesloten door een verbouwing op de parkeerplaats... altijd fijn als dat niet van te voren gemeld wordt en je wilt douchen voor je werk aan Maar vandaag ook wat positiefs. Zes weken droog Ik hoop op een mooie zondag met wellicht zelfs een beetje zon voor iedereen. Dagpact: Lars Rosa Lisette lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goedemorgen allemaal... -VandaAgpacT- Lars Rosa Lisette Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 (bewerkt) Goedemorgen. Wat een weer. Hondje heeft nog geen haast, maar ja ze zal toch even naar buiten moeten. Vannacht amper geslapen. Was weer bal beneden mij. Nou ja, misschien vanmiddag even horizontaal met een boek. Door het wakker liggen ook veel meer last van de pijn. Rondom slokdarm zowel voor als achter is al erg lang nogal pijnlijk en de pijnstilling doet niet echt veel. . Vandaag wat wasjes draaien enzo, verder geen echte plannen. Op een na: droog houden. 12 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 29 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal... -VandaAgpacT- Lars Rosa Lisette Kohtje herstel even via citeren, dan blijft het pact fraai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 goeiemorgen frummers. Lika, bij mij hielp shock-wave therapie. Pijnlijk maar effektvol. Sjonge wat had ik er lang mee getobd eer ik die ontdekte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 november 2017 Rapport Share Geplaatst 12 november 2017 Goeiemorgen Hielspoor, bleh! Ben er net vanaf, pijnlijk en langdurig. Bij mij hielp...rust, pas op de plaats , beweging afwisselen met pootje omhoog zitten, wisselen van schoenen... De huisarts die kon er niks mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden