Antoinnette Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen, eerst bak koffie. Vandaag gesprek over mezelf en de toekomst. Zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen. Je klinkt goed @Suikertje en de toekomst komt ook wel goed met je Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen allemaal, Lars, goed voornemen dat dagpact! Schouders er weer onder vandaag. Nu eerst koffie... Fijne dag allemaal Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen, hier ook eerst maar koffie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen Nicky ja ga er weer voor jij ook een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen Sowhat kat alweer eten gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Mogguuhh........ was weer weer eens, geen nieuws = goed nieuws ! Dagpact : Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Mooi zo Lars Hier een ergernisje. Maak je afspraak met iemand via marktplaats, komt ie niet opdagen. Nu net bericht met excuses en of het dan vandaag kan. Heb de neiging de prijs gelijk te verhogen Maar ja ik wil wel van dat ding af. Nou..vooruit dan maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen. Sterkte voor wie het nodig heeft. @Herstel, @bolletje voor jullie heel veel liefs. Voor iedereen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Ja Lars kat is weer voldaan en naar buiten. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Ik ga er weer vandoor. Naar dagbesteding heb psycholoog net een mail gestuurd over gisteren. Heb een goede dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen, Drukke dag weer. Alvast een fijn weekend gewenst.. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen allemaal. 'het-alleen-voor-vandaagpact' Lars MarQ Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goeie morgen lieve kanjers, Hier gaat het een beetje beter na de medicatieverhoging. Gelukkig. Sowhat die duvels van mij beginnen 's ochtends ook te mauwen. Vanavond maar eens een houten hamer mee nemen is het zo afgelopen. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 6 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. 'het-alleen-voor-vandaagpact' Lars MarQ Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Wat is ie weer mooi Kohtje! Ik zet mijn naam er op deze manier bij, dan blijft hij (zij?) intact. Ik voel wel dat er plotseling iets tussen de rest van het dagpact en mij in staat @bolletjeis het niet een idee om met anderen in een huis te gaan wonen. Altijd een gezellige gezamenlijke woonkamer en 1 waar je huisdieren naartoe mee mogen Lars je krijgt eerst met de lineaal op je vingers en daarna een dikke knuffel, je hebt goede actie ondernomen door de psycholoog te mailen. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen frummers. Koh, hij is weer mooi, echt mooi . En inmiddels staan ook koffie en thee klaar. Laatste werkdag van de week voor velen... Nog even en dan is het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 19 minuten geleden zei Reacher: ..... dan blijft hij (zij?) intact. Het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Hier is het weekend al begonnen. Om de week heeft m'n vrouw vrijdags vrij. Dat zijn de weekenden die ik altijd als met twee zaterdagen ervaar. Lekker hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geus Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen! Hier ontzettend de pest in over opnieuw een waardeloze, onrustige nacht. Laatste dag van mijn vakantie, nu kan het nog. Vanaf morgen weer aan de bak en dat lukt niet op één uur slaap... Afspraak met de dokter naar voren kunnen halen en ik kan daar gelukkig vanmiddag terecht. Dit is een valkuil voor mij, maar ik trap er niet in! Ik doe mee met het pact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geus Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 46 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. 'het-alleen-voor-vandaagpact' Lars MarQ Kohtje Reacher Geus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Goedemorgen allemaal Hier begint de werkweek juist. Ik heb dan ook een echt maandaggevoel vandaag. Moeilijk op gang komen. Koffie dus. En fleurtje heeft t lekker. Dat Is mooi. En de canarische eilanden zijn prachtig (en een loopwalhalla). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 (bewerkt) Ik denk het niet Reacher. Ik heb een prachtig eigen huisje met een joekel van een tuin. Nee ik moet gewoon meer onder de mensen komen. Het huis uit. We zijn bezig om mij Zaterdags in een lunchroom te laten werken, maar het duurt allemaal zooooooooooooo ontzettend lang. En het ergste, ze geven elkaar de schuld. Zijzelf doen hun best. Intussen blijf ik maar wachten. . 10 november 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2017 Rapport Share Geplaatst 10 november 2017 Fracoise, Ga naar forums Daarna naar Wie is wie En voila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden