Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 november 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Goeiendag allen. Beetje laat maar ik heb mn dag niet echt. Een en ander begint te landen, ik ben ronduit onrustig en nerveus en heb veel pijn op de borst. Paracetamol doet geen snars. Ik loop erg te malen over hoe alles verder moet. En waarom over de klachten die ik al zo lang heb nu pas dingen ontdekt zijn. Anderhalf jaar geleden ging dit opnieuw spelen. Ik ben bang dat ik, net zoals bij mijn man, te laat ben. Ja, letterljk bang. Wel vanmorgen de rustgeefpil geslikt, maar helpt effe niet zo of niet genoeg. Zo direct komt mijn hulp. Wel goed iemand om me heen nu.

Morgen zonder meer naar de aa groep, pijn of niet, want ik voel me zeer getriggerd. Godezijdank hoef ik geen boodschappen te doen. Ik ga me eerst op het dagpact zetten.

@Suikertje wat klink je goed. Hartstikke fijn. 

@bolletje fijn dat de verhoogde medicatie gaat aanslaan. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik sowhat, maar alles komt weer boven ook vanmn man. Ik ben vele malen de laatste 2 jaar wel door de kno arts gezien ( cameraatje enzo) maar de gastro is een paar jaar geleden. Ik ben een beetje in paniek. Sorry. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal gelijk mensen, van de slokdarm is niet zeker, van long en lympheklieren helaas wel.  Heb mezelf een schop onder mn #### gegeven en ben gaan fietsen om een pakje op te halen.  Dit doet de stress met mij. En het heeft inderdaad geen zin van alles te bedenken. Ik weet pas. 22 nov alles definitief. Was goed dat jullie me ff corrigeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Lars:

@Suikertje hoe is je gesprek gegaan? @bolletje gewoon hier komen wonen. @Reacher au dat deed zeer. 

Prima Lars, ze zijn net weer weg. Binnenkort gesprek met woonconsulent van woningbouw hier. Ik heb wel besloten om hier in de omgeving te blijven wonen. Hier heb ik veel meer mogelijkheden qua werk, hulp en ook vertier. Ik moet voorkomen dat ik weer teveel binnen blijf. Het zal allemaal nog wel even duren hoor, maar wil wel de eerste stap zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Lars:

@bolletje gewoon hier komen wonen.

Doe jij dan voor mij de hondjes uit laten, koken, badkamer poetsen en de keuken een grote beurt geven?

Nou je mag rustig weten dat ik soms denk "goh dat zou ik ook best willen". Maar van de andere kant ben ik hier ook vaak heel gelukkig. Maar ik doe iets niet goed en ik denk dat dat te weinig soc. contacten zijn die ik heb. Moet er meer uit.

Vanmiddag ff boodschappen gedaan en door 4 mensen aangesproken, en weet dat ik vrij makkelijk contacten maak. Dus moet ik aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lars, "  beetje herstelachtig in de stress schieten" ... Ik snap hem hoor. Relativeren is nu niet mijn grootste talent, maar de boodschap van de oncoloog was lief maar knalhard, en ja dan schiet ik in stress. Ik besefte vandaag weer dat de afgelopen 10 jaar constant knokken is geweest. Eerst letterlijk op mn 50 ste verjaardag met mijn man en daarna zijn lijden enzo. Heel verdrietig... En dan zeg ik het voorzichtig. .. Later ikzelf iedere keer kanker.

Ik moest daarnet denken aan een opbeurend verhaal wat mijn zeer oude moeder ooit vertelde meermalen. Haar tante  huppeldepup had vele malen kanker, krabbelde steeds weer op, en werd letterlijk 100. 

@Lars, niet in de stress schieten hoor. Je hebt effe mijn ( verkeerde) voorbeeld en das geen goeie. Dus afleiden afleiden afleiden en voor jou een knuffel en dank voor de schop onder mn ####. En uiteraard .... sterkte man. 

Ik ben vreselijk moe, bepaald niet fit, maar doe straks een vrij vroege ronde met het hondje . Stress beetje gezakt. Even fietsen met de elo was zwaar maar goed. En mijn lieve hulp is ook " puur".  Ze " weet " .... En oordeelt niet. Maar linke soep , dus na mn opname dinsdag ga ik weer ff voor de bestelling en bezorging bij die supermarkt twee dorpen verderop. Geen verleiding, gaan voor veiligheid etc.  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, dat snap ik echt heel erg. Jullie hadden gelijk. Als het verder nog meer fout is, is het toch al fout. Dus malen, stressen enzo heeft geen zin.  En gewoon.. Dank je wel. En een knuffel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Francoise: rechtsboven bij zoeken kun je een naam tikken en de categorie leden aanklikken, dan krijg je de bijdragen van die persoon.
Als je dan (het begint bij 1) naar de allereerste bijdragen wilt, dat is meestal wie is wie, dan klik je op de 3 tekentjes die rechts staan, open gekantelde v's, ik weet niet hoe dat teken heet. >>

En als die persoon geen wie is wie heeft gebruikt om zich voor te stellen dan vind je die uiteraard niet. Hoop dat ik het niet te ingewikkeld uitleg.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben te ernstig/erg voor dit forum. Zoveel ruzies/discussies met partner gehad vandaag/gister ook, toen hield ik het nog droog. 12 halve liters gehaald, bezig met mijn 5e, hierna nog 1 en dan echt stoppen. Dan is voor mijn gevoel wel alles verloren maar praktisch nog niet alles, wel na 12 natuurlijk. Moet morgen om 5:15 op dus echt voor 21 uur naar bed. Wat baal ik van mijzelf maar kon niet anders, geen excuus weet het. Daarom uit ik het nog wel al is het te laat en niet tijdig genoeg. Moet wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...