bolletje Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Nee Sugartje al meer als anderhalf jaar werk ik daar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 O dacht dat je daar onlangs weer begonnen was. Sorry. Heb je inderdaad daar geen buurthuis. Zo jammer dat we zo ver uit mekaar wonen, anders konden we gewoon eens een bakkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Zo weer schoon en droog achter de oren. @bolletje is waar ik woon zo iets niet wat voor je? Hier zitten ook mensen die een hersen bloeding hebben gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Goedemorgen allemaal. Voor ik aan het actieve deel van de dag begin eerst met mezelf afspreken: vandaag drink ik niet. Daarom: DAGPACT Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Goedemorgen allemaal. wat lees ik een betrokkenheid bij elkaar en voor elkaar. Gaaf vind ik dat. Mooi forum. Weer in mn eigen mandje geslapen, nog even kalm aan hier, douchen, hondje en vooral veel rust vandaag. Ik wil straks een schets maken voor de ooit eerder begonnen teken/ schildercursus. Lekker rustig karweitje. Ik doezel hier nog effe. En maak er een droge dag van. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 2 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. Voor ik aan het actieve deel van de dag begin eerst met mezelf afspreken: vandaag drink ik niet. Daarom: DAGPACT Lars Kohtje Das heel goed gezegd. Ik doe mee: Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Goedemorgen Kohtje en Herstel. Ik hoop op een goede dag voor je Herstel en dat je kan genieten van je creatieve bezigheden. En jij natuurlijk ook een goede dag gewenst Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 DAGPACT Lars Kohtje Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Goedemorgen frummers. Gisteren een verschrikkelijke drukke dag gehad en vandaag dus een gat in de dag geslapen. EN strompelend de trap afgegaan omdat mijn voeten echt nog niet aan bewegen toe zijn... pffff, wat een gedoe... Maaaarrrrr, de koffie en thee staan klaar lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Dank je wel Kohtje. mooie en pittige plannen, Suikertje. Heel veel succes. En hopelijk komt er een goede oplossing voor het insuline en pillengebeuren. Hier nog ff doezelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Dank je, Suikertje. Wat voor een schets, Herstel? Ik vind juist schetsen een van de meest intensieve delen van het hele proces dat tot een schilderij moet leiden. Het kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen, nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien, nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen, nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien, nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen, nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien, nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen, nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien, nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen, nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien, nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen, nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien, nieuw papier en kijken, zoeken, uitproberen, weer kijken, zoeken, uitproberen, weghalen, anders doen, weer weghalen, kijken, uitproberen, weghalen, nog eens proberen, weer kijken, Hmmmmmm..... nou nee, weghalen, opnieuw, zoeken, uitproberen.... grrrr.r..... Nee!! frommelfrommel, weggooien, nieuw papier en etc. etc. etc........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Haha, kohtje. Ik vertel straks . Nu douchen enzo. Ben nog erg slappies dus slow slow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Goedemorgen allemaal. De klok meer dan rond geslapen en dus ook weer een goed verfrommelde kop. Ach....als dat alles Is. Beetje (erg) stijf, maar nergens pijn. Dat Is mooi. Straks dus lekker superrustig loopje voor het herstel. Vanmiddag even t bos in met oudste kleindocher. 9 jaar oud: een perfecte leeftijd voor het bos, maar ook voor een kijkdoos. Eigenlijk vind ik dat zelf gewoon leuk maar misbruik haar. Een goede kijkdoos Is bijna magie.... zeker als je de raampjes beplakt met de gele cellofaantjes van rang-snoepjes. Nou ja...geblaat ..... Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Goedemorgen, Vandaag even niets doen pas op de plaats, want ik ben mijzelf helemaal voorbij aan het lopen. Gevoel dat mijn hoofd letterlijk elk moment uit elkaar kan knallen, maar goed. Mooi voetbaldagje, de FC naar Ajax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Goeiesmorges lieve mensen ik kom me gewoon maar weer hier melden elke dag, want ik kan niet zonder jullie nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Hoi hoi.. enorm verkoudheid hier.. verder droog en ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Ook hier een hele goede morgen, Alweer gewerkt, en nu lekker aan de koffie Voel me steeds een beetje beter Ga langzaam mijn hele voedingspatroon omgooien, en goed letten op balans rust en beweging Want altijd maar moe zijn, is heus niet leuk hoor Herstel, Ben onder de indruk van je verhaal Veel sterkte, en rustig aan. Er komt heel wat op je pad in dit leven Sterkte in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 En nu even aan de wandel Even zoon, en zijn gezin bezoeken Alweer een tijdje niet gezien Lieve, Sterkte met je verkoudheid Het seizoen is weer aan gebroken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Bedankt Rapilos, altijd moe zijn, dat ik ook iets wat ik herken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Hallo, doe vandaag weer gezellig met het dagpact mee! Niet omdat het moet maar omdat het kan Fijne dag allen. DAGPACT Lars Kohtje Herstel Francoise Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 (bewerkt) DAGPACT Lars Kohtje Herstel Francoise Smaragd Reacher 5 november 2017 bewerkt door Reacher Probeerde kopje 'dagpact' weer originele grootte te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Wat is hij weer mooi vandaag Kohtje, en die van gisteren ook! Toch een extra feestje om je naam onder te zetten. Gisteravond Halloween feestje voor de buurtkinderen van een vriendin. Mijn vriendinnen gingen aan de drank. Na het feestje naar huis op de fiets dacht ik 'wat lachen die mensen nou'. Was ik vergeten me om te kleden. Dus dat overkomt me ook gewoon zonder alcohol. En blijkbaar was ik niet eens eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Grrr... ik krijg het originele dagacties kopje niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 2 uur geleden zei Vasja: Goeiesmorges lieve mensen ik kom me gewoon maar weer hier melden elke dag, want ik kan niet zonder jullie Vasjaaaaaa!!!! Natuurlijk kun je niet zonder ons, wij zijn leuk! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 november 2017 Rapport Share Geplaatst 5 november 2017 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden