Spring naar bijdragen

Zondag 5 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Wat ik van de week al zei even dacht ik dat zou ik ook wel willen. Maar nee alleen wonen zal voor mij geen optie zijn en het is goed zo. Ik heb mijn kamer waar ik me terug kan trekken als ik alleen wil zijn. Ik kan gezelschap opzoeken. Als ik nu thuis kom van de dagbesteding is er iemand die vraagt hoe het was. Dan kom ik alleen thuis in een huis en is er niemand. Ik denk dat ik heel snel weer zou drinken en eenzaam zal zijn. Maar ik ben blij voor je @Suikertje dat het jou wel gaat lukken. Wie weet komt er zo ook eens een lieve vrouw op je pad. Als je heel erg intensief op zoek gaat lijkt me niet goed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het niet drinken blijft de belangrijkste voorwaarde voor mijn leven. Ik ben niet bang voor een terugval. Ik heb mijn refusal nog wel, al slik ik het steeds minder.

En Lars, ik kan me goed indenken dat het soms nog moeilijk te aanvaarden is, dat je nooit meer op jezelf gaat wonen. Inderdaad belangrijk dat er aandacht voor je is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik heb hulp nodig of ik het nu leuk vind of niet. Maar ach ik leef nog en drink niet. Heb goed contact met de kinderen en de kleinkinderen mogen hier rustig een paar uurtjes komen. Er zijn genoeg mensen die het slechter of moeilijker hebben. Toch goed van je Suikertje dat je deze stap genomen hebt. Dat het allemaal snel beter met je is gegaan. Hoe gaat het lichamelijk nu met je ook weer wat beter? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lichamelijk gaat het ook beter. Sinds ik met medicijnen tegen suikerziekte gestopt ben, is de misselijkheid verdwenen. Betekent wel dat ik veel meer insuline nodig heb en he nog zoeken is naar de juiste dosering. En ja, jij hebt goed contact met je kinderen en kleinkinderen. Dat is iets waar ik jaloers op kan zijn. Helaas is dit bij mij niet het geval en dat doet me pijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vandaag vogelhok schoonmaken en zo komt thuiszorg om  te douchen en aan kleden. Hoe snel word iets gewoon. Wat vond ik het vreselijk dat ik letterlijk bloot moest voor anderen. Nu is het zo gewoon geworden en voor mij een stuk minder stress dan dat ik alleen moet aanklooien 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Heb wel lekker geslapen maar wel heel erg gedroomd. Dacht ook echt dat ik moest werken vandaag, zo realistisch was het. Wel lekker om je dan toch ineens te beseffen dat het nog lekker weekend is.

En ook hier een kat die aan de deur stond te krabbelen. Vind het eigenlijk wel schattig. Ze komen ook gelijk kopjes geven en hard spinnen als opsta.

Dank nog voor de reacties gisteren. Ik krijg daardoor inzichten die me helpen. Aankomende week 3 maanden droog alweer. Fijn gevoel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers,

Ik denk dat de eenzaamheid een grote ziekmaker is. Dat is zo'n rotgevoel en kost zoveel energie.

Nu de behandeling is afgelopen zit ik nog steeds met hetzelfde probleem, dus maar eens kijken of ik in mijn dorp wat hulp kan krijgen. Ik wil dit opgelost hebben zodat ik de laatste periode van m'n leven een beetje gelukkig kan zijn. Moet lukken maar je moet tegenwoordig wel blijven zeuren anders laten ze je zo maar zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...