Spring naar bijdragen

Zondag 5 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Ha @spirit, nee in het origineel loopt de grootte van de letters op en daarna weer terug, maar is verder niet belangrijk. Ik wilde het kunstwerk eren. :D

Wat goed dat je het vandaag naar je zin hebt en niet met je pijnlijke mond anderen gaat zitten vermaken ten kosten van jezelf! :rose:

Goedenmiddag @kruidenthee67:heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie fijn dat het lopen goed ging en begrenst bleef! Heel vertederend ook hoe je spaart en voorpret hebt :rose:

Fleurtje heb je al woordjes geleerd voor Tenerife?  wat dacht je van 'Paprika' 'tevree' en 'trappenhuis' Ik zie al die verbijsterde Tenerifianen al voor me :lol:

@Larsmannetje: wij vermaken ons wel hier in Holland hè :lips:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We waren net met de hondjes naar Beek Montferland om daar met een groep mensen met hetzelfde soort hond te gaan lopen. Ik dacht nog: "hé, Montferland,
daar heeft jopie gisteren gelopen en vandaag gaat ze met haar kleindochter het bos in... misschien zie ik een bus staan met een oma met kleinkind.."
Maar de bossen van Montferland zijn groot en jopie, denk ik,  maar klein... niet gezien dus. Had me leuk geleken om op de (schuif)deur te kloppen en
m'n kop om het hoekie steken en vragen: "gaan jullie kijkdozen maken?" HUHH??..

Maar we hebben lekker gelopen, tot aan m'n bovenbenen onder de modderige hondenpootjes en een beetje moe. Maar voldaan, ondanks geen jopie.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heyy!

Ik sluit ook even aan  vandaag. Sinds een week of twee weer thuis nu (en +- half jaar clean), en gisteren mijn eerste alchoholvrije feest gehad. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Vooral als er ook nog wat jongere mensen (twintigers) tussen zitten?

Ik werd een beetje verdrietig van het feestje. Mensen aan het blowen, één iemand aan een soort nieuwe drugs, en de rest een beetje dom aan het ouwehoeren en drinken. Ik vond het heel erg moeilijk om daar mijn draai tussen te vinden, en vond het ook nogal saai!

Misschien ook omdat ik veel mensen niet echt goed kende (maar twee). Ben hem vroeg afgetaaid. Merk dat ik veel op zoek ben naar nieuwe sociale activiteiten waarbij drank gewoon minder of niet aanwezig is. 

In elk geval weer een ervaring rijker, de uitdaging / situatie aangegaan en ondervonden, en de conclusie kunnen trekken dat dit type feestje niet echt mijn ding meer is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het ook even wennen is Suusje. En inderdaad op zoek naar andere activiteiten. Hier vanmiddag een wandeling gemaakt met een aantal van de groep. Thuis chocolademelk en warm appelgebak. Soms is het leven zo eenvoudig om een tevreden gevoel te krijgen. Knoop voor mezelf door gehakt na praten met begeleider. Dus ben best tevreden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Suikertje:

Ik zit nu te staren naar de halve pizza die ik nog voor me heb staan. Ik zit vol, Die bezorgpizzas zijn veel te groot voor me.

Kun je morgen koud toch nog prima soldaat maken, Suikertje?
Ook ik kon 'vroeger' die enorme wagenwielen met gemak op en dan at ik er ook met smaak nog de randjes en halve pizza bij op die mijn vrouw altijd liet staan..
Zwaar ben ik sinds mijn 17e nooit geweest, eerder te licht. Eten kon ik echter als de beste... maar sinds een jaar of twee is de rek er een beetje
uit en heb ik aan 'normale' porties vaak al een hele kluif. Zal de leeftijd wel zijn. -_-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Suusje123:

Heyy!

Ik sluit ook even aan  vandaag. Sinds een week of twee weer thuis nu (en +- half jaar clean), en gisteren mijn eerste alchoholvrije feest gehad. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Vooral als er ook nog wat jongere mensen (twintigers) tussen zitten?

Ik werd een beetje verdrietig van het feestje. Mensen aan het blowen, één iemand aan een soort nieuwe drugs, en de rest een beetje dom aan het ouwehoeren en drinken. Ik vond het heel erg moeilijk om daar mijn draai tussen te vinden, en vond het ook nogal saai!

Misschien ook omdat ik veel mensen niet echt goed kende (maar twee). Ben hem vroeg afgetaaid. Merk dat ik veel op zoek ben naar nieuwe sociale activiteiten waarbij drank gewoon minder of niet aanwezig is. 

In elk geval weer een ervaring rijker, de uitdaging / situatie aangegaan en ondervonden, en de conclusie kunnen trekken dat dit type feestje niet echt mijn ding meer is.

 

Met alle respect, maar wat doe je in vredesnaam 2 weken na een lange opname op een feestje waar dit gebeurt én je nauwelijks iemand kent? 

Onbegrijpelijk voor mij en voor mij zou dit een teken zijn dat ik nog steeds niet weet wat ik wel en niet wil en kan in mijn leven. 

Onbegrijpelijk ook dat je je dáár heel doorheen geslagen hebt (voor de duidelijkheid: dát Is een compliment)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En welterusten allen.

Een fijne rustige dag hier met beetje bos, wat adhoc-gedoe en veel terugtrekken in mijn bus. Dat kan. En dat ís fijn. 

Jammer dat ik kohtje niet zag. Maar......als t moet wezen gebeurt t wel. 

Thee. En bed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...