Spring naar bijdragen

Donderdag 17 augustus 2017


Mootje

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Herstel:

Ik ga het proberen los te laten, sheila en me in te zetten voor mijn herstel. 

Sterker nog: ik GA het alles loslaten.want dit houdt alle herstel tegen, ik word er ook somber en verdrietig van. En dat wil ik niet. Ik heb naar eer en geweten gehandeld, gedaan wat ik dacht dat goed was. En als dat anders uitpakt of anders opgepakt wordt door anderen dan ligt dat niet bij mij. Ik laat het dus waar het hoort, bij de anderen. En ga me neutraal doch vriendelijk opstellen. Enkel een groet bij de lift en dat is dat. En wat betreft die buurvrouw: ook daar heb ik gedaan wat ik kon. Ik wacht het dus af. Ik moest mezelf even stevig tot de orde roepen en mezelf een schop onder mijn #### geven. 

Samen met mijn hulp mijn huisje gepoetst ( ik in stuk lager tempo, maar toch) en vanmiddag kleine siesta met een biepboek. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kraan hangt recht en lekvrij.
Vanmorgen nog vóór de eerste koffie zonder nadenken kraan losgehaald, rubber ringetje ertussen, extra veel teflontape, indraaien, KLAAR!!

Wilde dit vanmorgen al eerder melden maar laptop was met uitgebreide updates bezig.

Op naar het volgende probleem. Dat zal zich heus wel aandienen tzt... ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk , dat geeft voldoening Kohtje. 

Ik ben hier een leuke lunchsalade van James Olivier  aan het maken. ( uit gratis boekje van de ********loterij. Dat werkt goed voor mijn stemming. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet wat er met me aan de hand is maar ben gewoon ontzettend moe, kan mijn gedachten niet echt bij mijn werk houden. Heb toch maar antabuse genomen deze morgen, kwestie van mezelf te beschermen. Wat een strijd is dit toch, roofbouw op je eigen lichaam en toch telkens weer terugvallen want na een tijdje komt steevast het idee terug, och waarom niet, het was toch zo erg niet ..... 

Maar het is wel erg, voel mij momenteel helemaal versleten !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor jullie helpende reacties. 

Muffin, sterkte. Da's niet fijn. Ja herstellen heeft verl tijd nodig. Ik herken dit heel erg. En met telkens terugvallen, begint het elke keer opnieuw. O, zo moeilijk, maar het gaat:excl: ons lukken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei spirit:

Zo, ik ga straks naar mijn parttime lover, gaat prima zo. We doen rustig aan en we maken elkaar blij :)

Gek mens, dat je dat zo hier opschrijft... :sun: Je wakkert allerlei flauwe grappen aan, hoewel er mij nu even geen één te binnen schiet...:blush:(hum hum....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Herstel:

Dank jullie wel voor jullie helpende reacties. 

Muffin, sterkte. Da's niet fijn. Ja herstellen heeft verl tijd nodig. Ik herken dit heel erg. En met telkens terugvallen, begint het elke keer opnieuw. O, zo moeilijk, maar het gaat:excl: ons lukken. 

Het moet lukken!! Er is geen andere weg mogelijk, anders ga ik er helemaal onderdoor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb momenteel niet echt veel meer te melden dan alleen maar ditjes en datjes.
Deze bijvoorbeeld: het valt me op dat steeds meer mensen (ook weermannen en -vrouwen) buiwen zeggen i.p.v. buien. Met een 'w' i.p.v. een 'j' in het midden.

Toch blijf ik hier komen om de drempel zo laag mogelijk te houden mocht ik hier echt 'moeten' zijn..
(met vriendelijke dank voor jullie gastvrijheid)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak me er hier op het forum ook regelmatig schuldig aan, verbastering, verloedering, gemakzucht, da's waar.. soms vind ik 't
ook gewoon leuk om te doen.. en hééééél soms (haha) maak ook ik een fout..omdat ik niet beter weet.:)
Taal is altijd in beweging, dat is waar. Maar sommige 'verschijningen' irriteren me omdat ik er destijds zo'n moeite voor heb
moeten doen om ze aan te leren of juist af te leren en dan moet het nu ineens allemaal zo maar maggen..
(dit is gewoon een zeurditjedatje... niet als persoonlijke 'aanval' opvatten, wie dan ook... )
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Je jas', 'je broer' en dergelijke kan ik nog 'overheen luisteren en lezen' maar wat ik echt echt echt erg vind is 'me jas' en 'me broer' ......  
Ook ik houd van goed taalgebruik, hoewel je uiteraard beter iemand tegenover je kunt hebben met een goed hart en erbarmelijk taalgebruik dan een etterbak die perfect Nederlands spreekt en schrijft... :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...