Spring naar bijdragen

Donderdag 6 juli


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Douche is weer vrij, koffie en thee staan klaar. 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

De was hangt al, en het zonnetje schijnt vrolijk. 
Het zal hier niet zo warm worden Bor, bij ons zou het een graad of 23,24 worden, 
maar in het zuiden kan het 30 worden... 
Wij zitten dus weer goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.

Gisteren de wind van voren gekregen van mijn psych. Dat komt omdat ik vorige week flink tegen hem tekeer ben gegaan en hem dingen verweet die niet terecht waren. Had daar ook veel spijt van en als het nog een keer gebeurd mag ik in ieder geval niet meer bellen. Dat uitvallen is misschien 2x eerder gebeurd in m'n leven en snap er ook niets van want hij is echt een autoriteit op zijn gebied. Heb ook best heel veel vertrouwen maar het duurt allemaal zo lang. Ik moet nu cijfers geven van de dag. Dat moet ik weer eens drie maanden doen om de juiste medicatie te krijgen. Zucht zoooooooooooo lang nog???????????????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ZBB, Kohtje en Bolletje.. 

Gaat goed hè Zbb? Volhouden nu hoor. 

Bol, tsja.... kan me wel indenken dat je baalt dat het zo lang duurt. 
Maar weet je, dat depressieve is niet als kakken op komen zetten om het maar zo te zeggen.... 
Dat heeft heel lang gesluimerd en dat heb je heel lang, ook voor jezelf, weggeredeneerd... 
Nu heeft het ook behoorlijk de tijd nodig om weer te verdwijnen. 
Hoe je het ook went of keert, je zult het de tijd moeten geven. 
Voor vandaag in ieder geval een blommetje voor jou voor op tafel meis. 

 

boeket1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen, dat goede weet ik nog niet.

Bijna niet kunnen slapen.

Ach Bol, 3 maanden? Wat lang! Ik begrijp het eerlijk gezegd niet. Ik neem aan dat je ook moet bijhouden waarom je een dag een bepaald cijfer geeft? Een cijfer alleen zegt toch niet genoeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Yvonne, ik ga mijn best doen. :heart:

Bor het is inderdaad niet gek dat je nu ziek wordt. Je hebt al die tijd op de toppen van je energie geleefd, je lijf gaat dan op de automatische piloot en die gaat door zolang het nodig is. Als de druk minder wordt, kunnen het lijf en de geest weer tot rust proberen te komen en ja, dan kan de reactie komen. Rustig aan dus maar.

Ik moet zo ook de deur uit, wel lekker om te fietsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin weer een beetje op te krabbelen. Overal *voelt aan wenkbrauwhaartje* ja, overal spierpijn. Maar het ergste zit er weer op.

Bolletje: ik weet natuurlijk niet hoe erg je bent uitgevallen tegen de psychiater, maar volgens mij moeten die wel wat kunnen hebben in hun beroep toch.

Tenzij je hem hebt uitgescholden voor rotte vis. Rotte vis is yuk.  Ik vind dat je erg lang moet wachten, sommige psychiater stoppen al pillen in je mond voordat je kunt zeggen dat je je niet zo blij voelt die dag, maar dit is het andere uiterste.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee niet voor rotte vis maar ik heb wel gezegd dat ik het gevoel heb dat hij het leuk vind dat dit zo'n lijdensweg is voor mij en dat hij maar uitstelt en uitstelt. Min of meer kritiek op hem. Tja en het is ook weer iemand die heel zeker is van zichzelf, eigenlijk geen kritiek duld. Van de andere kant heeft hij mij gezegd dat hij mij kan helpen dus daar vertrouwen we dan maar op, maar ik heb het gevoel dat dat moeilijker wordt. Kijk en als ik nu maar zeker is dat deze periode een van de laatste is en dat ik de rest van mijn leven een beetje fatsoenlijk kan leven dan weet ik waarvoor. Maar dat heb ik niet. Normaal leef je  je leven maar na die beroerte is alles toch heel anders geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bollie, ik lees toevallig nu jouw probleem. Weet jij trouwens dat probleemoplossend denken helpt tegen depressie? Heb ik geleerd van een psychologe. Probleemoplossend denken is ook het maken van puzzeltjes zoals Sudoku, braintraining ect. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 maand lang iedere dag een cijfer geven, zodat daarop de medicatie precies kan worden aangepast????
Knap als hij dat aan de hand van een cijferlijst kan bepalen.

Oh, goedemorgen tetuurlijks. ;)

bewerkt door Asterix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...