Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.000
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Ha die bor toch nog onverwacht snel:heart:
  2. Heintje komt ook nog ff hoi hoi Mup!! truste Witte:lips: en tot morgen allemaal welterusten
  3. wie was dat ook al weer?
  4. so heee nou bedankt Bol lang geleden dat ik zo verwend ben dochter vliegt binnen, dumpt van alles en nog wat kleedt zich supersnel om en hup weg naar een feest. geen tijd voor een , zal nog wel een paar jaartjes duren eer dat weer gewoon kan enne een paar terug voor jou natuurlijk
  5. Primula via antwoord kun je hier blijven reageren
  6. nou daar zit je dan mooi aan vast beertje:D weekendje niet drinken (maar dan mag je jezelf daarna met iets leuks/gezonds belonen) wij zijn je sociale controle dus.
  7. lady jane

    Bedankt!

    Je kunt gewoon via antwoorden (4e van rechtsonder) op hetzelfde draadje blijven Primula. En ja de smoezenboeken hebben we allemaal geschreven hoe minder de sociale controle, hoe verleidelijker het drinken lijkt. Maar goed dat je hier komt voor het te lang duurt, en natuurlijk duurt het al te lang. Zodra je merkt dat je er afhankelijk van bent is het eigenlijk al te laat. bij mij is het er ingeslopen na relatieperikelen, scheiding, zorgen om kind. En pas op mijn 55ste ben ik hier terecht gekomen. Ben er nog elke dag blij om.
  8. zet mij er ook maar bij Josje big mama is watching you:D
  9. Hoi primula, welkom hier. Wij kunnen alleen zien als je profiel open staat, wanneer je bent ingelogd. (zwart is gesloten; blauw met streep open, dan moet de moderator dat even verhelpen) Je bent al aan de 2e fase, dus ik neem aan dat het engste al achter de rug is. hier kun je mooi voor het echte leven oefenen. Wij zijn allemaal gelijk hier, er is weinig oordeel en iedereen heeft zijn/haar eigen verhaal en problemen. Succes en kom maar vaak even hier dan voel je je het snelste opgenomen!
  10. lady jane

    Treffende uitspraken

    Stilte is niet afwezigheid van geluid; stilte is de diepste klank. Tao Meng
  11. lady jane

    Woorddomino

    geheten is wel een erg lastig woord om mee verder te gaan
  12. petje af Muf goed bezig!
  13. Snoepje, ik heb er jaren ook zo over gedacht, hield mezelf voor de gek. Ja het is idd zo simpel: de eerste laten staan. meer is het niet. En het helpt door niets in huis te halen. Verspil alsjeblieft niet zo'n groot deel van je leven als ik heb gedaan. Will, sterkte, je verkeert waarschijnlijk nog in shock, misschien kun je je afspraak met speod vervroegen? Erover praten helpt meer dan je weet wel (wegdrinken) en als dat niet lukt, schrijf het op:present:
  14. lady jane

    2 jaar droog

    Poly, ik ken je niet maar hoop ook minimaal mijn 2 jaar vol te maken :light::musicnote::light::musicnote::light: :light::musicnote::light::musicnote::light: gefeliciteerd met je 2 hele jaren droog!
  15. slaap lekker Sowhat hier giet het ook weers gelukkig was het bijna droog toen ik op de fiets moest welterusten allemaal ga ook eens een amethist proberen, die heb ik nog toevallig en het zou zo maar kunnen zorgen dat ik niet elke 2 uur wakker word In "mijn" saunacomplex is ook een amethistensauna en dat is wel een fijne dus baat het niet schaden zal het zeker niet. slaap lekker
  16. Ooit weet je misschien waarom/dat dit nodig was Bor, voor nu: haal eruit wat eruit te halen valt en dan hoeft het noooooiiittt meer! Sterkte meis:heart:
  17. Op CANVAS beginnen zo 2 mooie films (zonder hinderlijke reclames tussendoor) ik log vast uit fijne avond
  18. lady jane

    Woorddomino

    volgen, niet in de zin van volgzaam zijn, maar doen wat goed voor je voelt.
  19. versoberen heet het hier Dees:D enne virtuele taart zet niet zo heeel erg aan ok, ik snap de boodschap; op naar de sportschool!
  20. Bammies SOAP deel III:D
  21. zit ik maar te wachten en te smachten naar die taart en koffie zit de jarige op school! volwassenonderwijs zeker? 18+ nou zelf maar een bakkie zetten dan:P
  22. Niet persé een psych. Will, al is daar niets mis mee. Ik ga zelf naar een lichaamsgerichte psychotherapeut via de GGZ. Lichaam en geest (en spiritualiteit) werkt allemaal samen. Holisme, heel worden weer, na een kwetsing. Meestal hebben mensen zowel fysieke als psychische verschijnselen. Een pilletje als temesta, drank, en zelfs het beroemde zakje tegen hyperventilatie zijn symptoombestrijders. Mooi dat ze er zijn (behalve die drank dan he, ha ha) en nuttig, vooral in accute situaties, maar tenzij er echt fysiek afwijkingen/ziekten zijn, het is altijd goed beide aan te pakken. Vaak roept een scheiding dingen op als verlatingsangsten/faalgedachten/depressie/schuld/boosheid/wrok enz enz op. Dingen die je best serieus mag nemen en die je door symtoombestrijding eigenlijk onderdrukt of ontkent.
  23. Mooi om te lezen saar, jullie band. Beiden in respect en liefde toch afscheid moeten nemen. ik denk dat je moeder zich langzaam in zichzelf moest terugtrekken om jou en het leven los te kunnen laten. En het van jou ook nodig had dat je haar toestemming gaf om te gaan. Ik ben zowel bij mijn vader als moeder geweest en heb het als heel bijzonder ervaren, te mooi om over te praten. Het geeft me we vertrouwen. En voor mij gold dat de natuur the place to be is, in dit soort dagen. Dus toch maar al die inspanningen en met de honden eruit., denk dat die plek en dat trainen jouzelf ook veel helends geeft.
  24. goeiemorgen mensen. nog niet bijgelezen, maar Will het lijkt me stress de symptomen die je noemt.Ik zou geen temesta nemen, je houdt jezelf voor de gek. Wat denk je van een paar gesprekken met een proffessional? Iemand die je coacht en je helpt met verwerken. Zonder subjectieve suggesties/partij kiezen ed.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...