Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.000
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. nee dat kan echt niet hoor, zelfde verhuurder zelfde prijs, wel al te toevallig. BAMBAM meis van harte gefeliciteerd ik verwacht zo tegen 11 uur dat de koffie met taart klaar staat roep je dan ff?? :sun::heart::sun::heart::sun: :sun::heart::sun::heart::sun: :sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun:
  2. lady jane

    Nieuw hier, en best onwennig

    nee geen bericht is geen goed bericht zomaar, op dit forum kom maar gewoon vertellen dat het goed gaat:D dat lezen we ook graag hoor. Op de ditjes en datjes dagdraad, wordt per dag een draadje aangemaakt, dat noemen we de virtuele huiskamer. er is een ochtendploeg en s avonds zie je ook vaak dezelfden, er is meestal wel iemand voor je als je eens steun wilt of zomaar wat uit wilt wisselen. Ik ben ook laat voor mijn doen, dus sluit nu gauw af (beetje verslavend hier, wel gezonde)
  3. in die mooie badkamer:D ik moet naar bed maar ga morgen ook eens op die site kijken hier al heel wat sociale woningen voor heel veel meer geld aangeboden gekregen. Wie weet moet je wel onder de tafel een kapitaaltje neerleggen ofzo. er schijnt van alles mogelijk te zijn op dat gebied in de grote steden, oppassen dus! Truste
  4. lady jane

    Treffende uitspraken

    Er zijn woorden die onjuist lijken en toch juist zijn en er zijn er die juist lijken en toch onjuist zijn. Lú Poe Wei
  5. Das heel wat wonen voor dat geld en in Rotjeknor? wat is de adder Blondie?
  6. lady jane

    Woorddomino

    rekenen kun je uiteindelijk alleen op jezelf en daarnaast rekenen anderen ook op je:D
  7. lady jane

    Nieuw hier, en best onwennig

    Berber, welkom hier en je begint een nieuwe dag dus erg goed! Misschien wil je na die poos niet eens meer, heb je daar wel eens aan gedacht? Je boft dat je zo snel al weer zo goed slaapt, bij mij duurde dat bijna een jaar. Ik vond dat ik wel een beloning had verdiend in de vorm van goed slapen, want wat maakt dat moe en somber als je niet(goed) slaapt. Maar blijkbaar is het voor iedereen anders en inmiddels slaap ik weer prima. Ik zou zo zeggen, kom vaak op het forum, minstend dagelijks even melden, dat houdt je scherp. En als het forum niet genoeg blijkt dan eventueel de online behandeling hier. Ik had daar veel aan en nog veel meer mensen hier. Ik wens je vele trotse dagen toe!
  8. sa ist maar net harry en welterusten net Wit licht gezien heftig
  9. Gelukkig Desi. De AB werkte bij mij nog 2 weken na (op mijn darmen,= mijn zwakke plek). Het is goed dat het bestaat, maar de bijwerkingen lijken soms erger dan de kwaal. Maar je hebt dus weer een test doorstaan! Klasse. Die flessen blijven tricky hoor, ik heb er zo 4 maanden een in huis gehad, dacht ook dat ik daar nooit meer naar zou btalen en had m stiekum ook als uitdaging gezien. Nou die verloor ik dus. Kerstgeschenkje ging in april leeg, in één zwakke avond. Ik zou niet de deur uitgegaan zijn als die fles er niet was en heb zo 7 maanden niet drinken weggegooid. Het was een zware les, die me weer 3 jaar tobben heeft opgeleverd, ik neem het risico niet meer. Hoop dat je ze in bewaring kunt geven, of mooier nog, weggeven aan iemand die er wel mee om kan gaan.
  10. Ik maakte me wat zorgen gisteren na je opmerking over down voelen en de mensen die waren gestorven door het water. Meteen daarna was je weg. snappu?
  11. Goeiemorgen mensen! Wel erg nat hier, brrrr. Desi heb je het "droog" gehouden?
  12. lady jane

    Woorddomino

    aangezien het spreekwoord zegt: zoekt en gij zult vinden denk ik dat het vinden misschien later komt dan verwacht/gehoopt
  13. lady jane

    maandag 10-1

    en ook van mij een goeie welterusten:lips: Monstertje, sterkte meis, zo te lezen kan het er alleen maar beter door worden voor jullie allemaal dat moet je toch wat waard zijn:heart:
  14. lady jane

    maandag 10-1

    welja, wrijf het er nog maar even in, grrrrrrrrrrrr nou ik ga ff de sauna in, ook lekker!
  15. lady jane

    maandag 10-1

    dan kun je er even onzinletters tikken:D is het toch ingevuld
  16. lady jane

    maandag 10-1

    zij of jij slapend Bol? Of beiden?
  17. lady jane

    maandag 10-1

    Ik denk dat je dan de moeilijkste dagen gehad hebt Jopie, en nu ff oveedag om je wat zekerder te voelen. En dan weer oppassen niet euforisch te worden he net ADB zijn, maar dan DBDB (DeBusDeBaas)
  18. lady jane

    maandag 10-1

    3e hokje rechtsboven: mijn profiel dan wijst het zichzelf Muffin
  19. lady jane

    maandag 10-1

    Muffin, haal je dan even je gegevens weg via profiel dit is een open forum en iedereen kan meelezen!
  20. lady jane

    Nieuw, even voorstellen

    Welkom Muffin, ik kan je de ADB behandeling hier online echt aanbevelen, je krijgt een paar maanden individuele begeleiding en ik had daar veel aan. Op je eigen tijd en anoniem aan de computer is het gemakkelijker eerlijk te worden, ook naar jezelf gek genoeg. Bijvoorbeeld dat je in het moeilijke deel van bewustwording elke tegenslag of juist iets te belonen/vieren als argument ziet om te drinken en later als je de keus hebt gemaakt te stoppen (of minderen, maar dat is maar weinigen gegund) dan weet je dat niets een echte reden is om te drinken en dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt als je in die valkuil blijft stappen. We hebben allemaal ons eigen proces van vallen en opstaan, maar even dagelijks je hier melden kan je behoeden voor een terugval, en bespreken wat je triggers zijn en hoe je ermee omgaat of wilt omgaan, daar is het forum een goeie plek voor. Succes!
  21. lady jane

    maandag 10-1

    Als het erg moeilijk wordt maar een poosje aan de refusal Muffin tot je sterk genoeg bent en het misschien zonder kunt? Simpel zal een leven zonder alcohol voor ons nooit worden, we dronken ook niet voor niks he. maar het is te doen hoor echt, en het wordt steeds beter naarmate je de stress en uitdagingen van het leven nuchter leert aangaan.
  22. lady jane

    Woorddomino

    voordelen uit situaties zien te halen is fijner dan alleen de nadelen zien
  23. lady jane

    maandag 10-1

    De moderator kan dat alleen doen josje, ik heb die gewaarschuwd en muffin kan zijn prive gegevens beter even weghalen totdat zijn profiel is gesloten.
  24. Druk gespeculeer jammer dat Bor niet kan vertellen hoe het zit of zo komt, wie weet wat de reden/ aanleiding is om een programma aan te passen? EWij niet dus. heb vertrouwen mensen dat het wel in Bors belang is.
  25. lady jane

    Treffende uitspraken

    Toen de zakenman op de fles ging raakte hij aan de drank. Wim Meijles (andersom had ook gekund:D)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...