Spring naar bijdragen

borretjes draadje


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 370
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Kreeg net een sms van Bor dat ze er nu is.
Een deel van mij is samen met haar bij de detox naar binnen gelopen, samen hand in hand !!!

Dag 28 is van start en het zou voor mij het mooiste kado zijn als ze straks op mijn verjaardag, de 6e Januari haar kids weer in de armen kan sluiten...

Afijn, ik ga mn gedachten even verzetten en mij richten op mijn mandala, voor Bor bestemd als ze straks de Detox uitkomt...
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Borrie, je eerste dag zit er bijna op. Hoop echt dat je daar wat mensen treft en een klein beetje kontact kunt krijgen waardoor het misschien wat minder moeilijk voor je wordt. En inderdaad hoop ik dat je vannacht een beetje goed zal slapen lieverd. Want dan kun je er morgen weer tegen.
Als ik vanavond afsluit, zal ik hier even een extra nachtkus komen brengen, speciaal voor onze Borrie. Ik ben trots op je meis:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, dag twee begint.
Ik hoop dat je vannacht goed hebt kunnen slapen.
Las dat je twee keer per dag je mobiel mag gebruiken, gelukkig toch niet voor 100% van de buitenwereld afgesloten.
Groep lijkt je op het eerste gezicht oké, dat is mooi.
Hier nog pikkedonker en al het smeltwater is opgevroren... worden weer glibberen straks dus.
Binnenblijven met dit weer heeft ook zijn voordelen ;)
Maarru , ik denk aan je , hou je haaks :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja wat kan ik aan zo iets ontroerends nog toevoegen?
Alleen dat ik aan je denk, Bor :heart:
Fijn dat je eerste indruk goed is en nu vandaag wat nader kennismaken, verkennen, wennen......
Dag 27 en elke dag eentje eraf, moet je eens kijken hoe snel dat gaat.
Veel sterkte, succes en liefs van mij!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sms Van Borretje ;

* Alles is oke, morgen mogen buddy en kids op bezoek komen, ook dr jongste zoontje.
Dinsdag een afdeling verder waar ze regelingen gaan treffen voor opname met zoontje.
Begint door te dringen dat detox niet nodig is aldaar. *


Ik ben echt nu wel zo blij voor ons Borretje, dat ik jankend en dansend door mij kamer heenhuppel !!!
:D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve soulmate,

Nog maar 26 dagen te gaan...
Of misschien nog wel korter nu ze aldaar beseffen wat je inmiddels zelf al bereikt hebt !!! ;)

Gisteren na mijn vreugde dansje opvolgend het goede bericht dat je dinsdag al naar de volgende afdeling gaat, met jou ,mijn soulmate in gedachten, verder gegaan met mijn mandala...
Ik mag wel opschieten :D want voordat je het weet mag je naar de opname met je lieve knulletje.

Ook vandaag zit ik op je schouder, lieverd.
Geniet van het bezoek van je kids.
Ik geniet stilletjes met je mee.

:sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Borr.etje:

Je geloofd nit hoe blij ik voor jullie ben. Stilletjes had ik dat toch al verwacht voor jou en je zoontje. Jij was al te goed bezig voor een lange detox.Nu kun je met de feestdagen ook samen zijn met je zoontje.
Ik gun het je zo. Ik ben net wakker en dit maakt mijn hele dag goed.
Liefs Desi:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...