Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.014
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. Goeie grijze morgen! en al weer bijna tijd voor de spinningles, ben nog niet helemaal wakker. Max, wat een proefwerk, maar je bent geslaagd!
  2. lady jane

    Woorddomino

    morgenstond heeft goud in de mond
  3. lady jane

    voorstellen

    En een warm welkom Maxy, ik tikte al taxy, en dat is grappige genoeg dus wat ik wilde schrijven met een glaasje taxy, maar dan wat anders geschreven is het echt net zo gezellig met je benen op tafel of in de bank en een boek op schoot. Het is ff de knop om, anders niet. de rest zit tussen je oren. En de volgende dag weet je ook nog wat je gelezen hebt of het slot van die leuke film.
  4. lady jane

    Woorddomino

    berenjagers maken er een zware sport van, doe mij maar volleybal op de zondag
  5. lady jane

    voorstellen

    Hoi Jap, welkom hier, mij heeft het enorm geholpen hier elke dag me even te melden, ieders proces te lezen, het mijne er uit te filteren en steeds weer de conclusie trekken dat het voor mij zoveel fijner is niet te drinken dat ik echt niet meer wil! En 58 is ook een leeftijd dat je eindelijk wel eens mag gaan oogsten, toch? Succes voor jou en ik hoop je vaak te lezen.
  6. lady jane

    Treffende uitspraken

    De aarde biedt voldoende om ieders behoefte te bevredigen, maar niet ieders hebzucht. Mahatma Gandhi.
  7. lady jane

    Meditatiepact

    Niets.
  8. Rae:heart: klinkt krachtig! Mooie draad vandaag, Gunn ik hoop dat je m terugleest helemaal liefst ook van de anderen. die put heb je nu wel lang genoeg van onderaf bekeken! slaap lekker mensen ook Niets!
  9. Goeiemorgen mensen:rose: Fleur, je bent duidelijk hoor, je schrijft zoals je denkt en misschien bent ook. Ik heb dat soort gevechten ook soms in mijn hoofd en herken het wel. Gisteren was vrijdagavond, misschien voorjeen juist een drinkavond? Bij mij wel. En dat geeft soms wat onrust. maar hier schrijf je het toch van je af, dat ruimt hopelijk wat op in jezelf. En per dag is het beste wat je doen kunt. Vandaag maken we er dus weer het beste van:heart: en nu ff bijlezen.
  10. Snoeppie, fijne week zal je missen ook:heart:
  11. Goeiemorgen mensen, geen zon, althans niet buiten. ff bijlezen en dan naar de trein racen fijne dag!
  12. jij ook meis en wie nog meeleest straks welterusten:lips:
  13. lady jane

    Woorddomino

    tegenover al dat tegenvallen valt er gelukkig heel veel mee
  14. lady jane

    Treffende uitspraken

    Zelfs als je ontvelde polsen en enkels hebt overgehouden aan je familiebanden moet je je blijven afvragen wat je waard bent zonder familie. S. Mileer.
  15. ik kan wel een bal meenemen Bol das al genoeg om te beginselen bij te brengen (deed ik als overblijfmoeder ook bij mijn kinderen:D) en een net heb ik niet. Trouwens dan heb je ook 2 palen nodig, of wil jij ook wel voor paal gaan staan?
  16. Ha prima, ja ik was nog even aan het bijlezen, bloos bloos sjonge ik voel me nog beter dan jarig als ik jullie allemaal zo lees, en wat Witte schreef, ja ik zie het ook zo, geven en nemen en zo voel ik jullie soms als een extra virtuele familie, waar van alles in gebeurt en waar je je aan op kunt trekken, in mee kunt laten trekken ook, en soms even afstand van kunt nemen als dat rust geeft. Ik heb vandaag heerlijk op het strand gevolleyed, het weer kwam moeizaam op gang en op de terugreis begon het te regenen, maar ik heb de dag goed uitgebuit en kaner weer even tegen. Rapi, ik hobbel niet meer hoor, ik begin het huppelen weer te ontdekken! en Dhen, woordenvrouw uit verre oorden:heart: Toine het loont echt, ik heb er ook lang over gedaan eer de somberte naar de achtergrond ging, en soms is ie er nog, maar hij beheerst mij niet meer en dan is het ok, alles komt en gaat, net als eb en vloed, ik zou niet kompleet zijn zonder die sombere momenten en probeer dan de goeie extra te waarderen.
  17. Goeiemorgen mensen de zon schijnt en ja ik ga mijn 2e jaardag maar eens op het strand vieren. De wekker stond vroeg voor een saunadagje maar ineens schijnt de zon volop en als ik de keus heb dan wordt het strand. Voor jullie ook een fijne dag, liefst ADB natuurlijk. En Isa, vandaag valt hopelijk mee voor je, je hebt gisteren al het ergste gehad dus ik gin je dat de opluchting overheerst en je er weer volop voor kunt gaan en straks het ladida gevoel weer hebt:moon: en bedankt voor alle wensen en slingers geeft wel een extra feestelijk gevoel, zo'n start. bye
  18. sleep tight:lips:
  19. Fleur, je hoeft iemand/iets niet te zien om te weten/voelen dat hij er is. Hij kan niet daadwerkelijk je iets uit handen nemen èn hij is er, streelt je haar en laat je voelen dat je niet alleen bent. Heerlijk dat je het met die sokken tastbaar hebt gemaakt.
  20. lady jane

    Woorddomino

    in elk geval klopte de voorspelling voor vandsdaag niet en die voor morgen is ook al ge-down-graded helaas.
  21. lady jane

    Treffende uitspraken

    Om innerlijke rust te vinden, moet je afmaken, waar je aan begonnen bent. Boeddha.
  22. Rapi meid, van harte gefeliciteerd 3 hele jaren, je bent een kanjer meid! :light::moon::light::heart::light::moon::light::heart::light::moon::light: :light::moon::light::heart::light::moon::light::heart::light::moon::light: :light::moon::light::heart::light::moon::light::heart::light::moon::light:
  23. Ik log ook nog even in, ik ken die paniekstoornissen niet uit eigen ervaring, maar bewonder wel jullie doorzettingsvermogen om het weer aan te gaan, onder ogen te zien en ermee in beweging te gaan!
  24. slaap lekker mensen ik ga nog even een boek pakken en L&O kijken
  25. ook goeienvaond mensen heerlijke dag gehad aan het strand en ervaren dat het geluk soms zit in je koesteren in de zon:rose:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...