Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. Moggel medefrummers. ff bijlezen spinnen en strand maar weer jippie!! ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik, en als ik een tuin had zat ik misschien niet dagelijks in Scheveningen, dat is nu winst. Geen werk, wel plezier, en in voor- en najaar komt ik weer zwaar tekort, dus ervan profiteren nu. (zit me bijna te verontschuldigen, oei oei)
  2. ha Sowhat fijn te lezen meis. ga goed en trsute mensen:lips:
  3. nou lidia waarom wachten met dat recept? het is nu dorstig weer en ik smacht naar een nieuwe thee:P en gefeliciteerd met je 1e droge dag weer je kunt het meis wedden?
  4. Bo, ik heb al een goeie daartegen, maar die helpt me niet ik heb pas sinds de overgang die allergie voor de zon. Andere mensen nemen elke morgen een uitgeperste citroen en binnen 3 dagen is het over, ik doe dat al zeker 2 maanden en het wordt alleen maar erger, zelfs met die regendagen ha ha. nou het kan geen kwaad en ik weet dat ik niet moet krabben. (jeuk is erger:()
  5. Ik heb het zelf ook jaren zo gedaan Liesje idem met sporten/drinken/relatie (met ex nu) en uiteindelijk kreeg ik de echte rust pas na stoppen. En toen moest ik alsnog mijn verleden onder ogen zien. Ik ben er supersterk uitgekomen, al is het nog soms moeilijk. Jij hebt recht op jouw pad meis, en ik gun je dat het voor jou minder langduurt. Soms denk ik: Running Liesje waar loop je voor weg? Maar ik ken je niet, dus dat dat opgeroepen wordt zegt misschien helemaal niks over jou. En wat je postte hier is prima, als je diep zit mag je dat juist hier uiten, dan komt het naar buiten en hoeft het zich niet intern tegen jezelf te keren. Zorgen maken, gaan we niet dood aan, en nog mee kunnen voelen is eigenlijk alleen maar goed, dat stuk heeft de drank niet gedood dus.
  6. ohhhhh ze zei "dame" tegen mij:o
  7. heb ik gelezen Madelief-lief maar dit is geweldig ik haal mn hart op en ken nog verschrikkelijk veel teksten, valt weer mee dochter zit gelukkig met oortjes in naar haar muziek te luisteren:D
  8. Wat is de reden van stoppen met stoppen en gaan minderen Liesje? Nog maar een week geleden schreef je zorgwekkend en als je relatie onder zware druk staat dan is minderaar zijn en blijven bijna niet te doen. En ook je lichaam dat nu dubbel herstel moet plegen heeft goede zorg en rust nodig. Maak je het jezelf niet te moeilijk zo?
  9. lady jane

    Treffende uitspraken

    Ik ben al een maand aan het di-eten maar al wat ik verloor zijn 31 dagen. leuke spreuken.nl
  10. op Canvas heerlijke muziek voor de oudere jongeren onder ons:)
  11. ontmoet je interessante mensen, let dan maar eens op wat je in hen aanspreekt
  12. Bor, zoon vertrokken naar kamp? en hoe is t nu met jou?
  13. Hier een heerlijke strand en volleybaldag gehad. Niet verbrand gelukkig, wel wat zonne-allergie-bultjes erbij. De dagelijkse citroen helpt niet dus tips zijn welkom.
  14. Ja kwispel het hoort erbij en het is nog een goed teken ook. ook al lijkt het moeilijk/lastig misschien. Maar zo lang emoties weggedronken; ze hebben er recht op gevoeld en erkend te worden. naast de mindere emoties komen ook de fijnere; blijdschap, trots en een snufje geluk zo nu en dan.
  15. schuur ze Witte en gwen de feli's met je stiefzoon alvast maak er een heerlijk feest van voor hem en vergeet niet te genieten he:musicnote: en ik ga lekker broodjes smeren, waterflessen vullen en de trein opzoeken. wat heeft een mens weinig nodig soms om echt tevreden te zijn. less is more:heart: qua materiele dingen dan die zon daar kan ik niet genoeg van krijgen:) absorberen maaar............. fijne dag mensen
  16. adda girl Nova vanuit deze rust in je koppie kun je je lichaam weer kracht geven en de geest is gewillig dus die wordt ook sterker en sterker:heart:
  17. goeiemorgen mensen ik zou hier zo maar aan kunnen wennen: hoe laat zal ik vandaag maar eens naar het strand? het lijkt wel vakantie. ff bijlezen.
  18. sorry Lytse, dochter wilde even aandacht over boekenlijst, en zomaar advies dus ja, dat gaat dan even voor he, het ijzer smeden als het heet is. Ik heb niets gelezen van Dinah, via zoeken ook niet, dus ik hoop dat ze lekker aan het rusten is en het niet teveel is geweest voor haar.
  19. echter, het leven zonder alcohol is geen sprookje; het is een waargebeurd verhaal waarbij je niet tot op het eind hoeft te wachten op het happy gedeelte
  20. Zo, bijgelezen weer. Bo ik was op het strand, ook zo'n heerlijk rozig gevoel nu, van de zon veel beter en gezonder dan van die borrels vroeger he. Lidia, goed je weer te lezen.
  21. lady jane

    Ook even voorstellen.

    Welkom Nova, fijn dat je meteen al mag meemaken hoe steunend het forum voor je werkt. Aan jou dus de verantwoording nemen en ook heel geregeld komen en meeschrijven, ook als je schuldgevoel en brakzijn na de 2 fleseen van gisteren zijn gezakt. Je schreef in je 1e stukje 1 fles en bij uitzondering 1 1/2, dus 2 was echt over je limit gisteren en dan ben je the day after, bereid alles te willen en doen. Houd dit wel vast, ook al zakt de rest naar de achtergrond, want anders zijn 2 flessen ook geen uitzondering meer. het rare is dat als we hersteld zijn van een extreme drank-orgie, we ook de ellende heel snel deleten in ons systeem en op de oude voet doorgaan. Zorg er voor dat je hier geen eendagsvlieg wordt, dan ben je niet alleen de best mogelijke moeder en mens op je werk, maar ook je eigen beste vriendin. Succes!
  22. goeiemorgen vroege weekendvogels, even de koffie naar binnen werken, vroeg aan de boodschappen en intussen bidden dat het een stranddag mag worden. Gisteren gewandeld in Scheveningen en toen was het meer terrasjesweer:rose: Dinah zal wel een gat in de dag slapen vandaag, verdiend:present: hele fijne dag mensen.
  23. lady jane

    Nieuw!

    Welkom Sieraad dat je maar een sieraad voor ons forum mag gaan worden en zult gaan schitteren van trots. Ik moet er wel een beetje van glimlachen alcohol en controle:) juist mensen die bang zijn controle te verliezen gebruiken daar vaak alcohol of drugs voor. meestal weten ze dan nafloop niet meer of het experiment gelukt is, de overgave en ja dan moet je weer he. k zou zeggen, probeer eens een maandje stoppen dat heb je zeker controle en hoeft niet weg te lopen. Minderen of stoppen is dan een echte keus en niet meer vanuit angst. Ik daag je graag uit voor dit experiment. succes
  24. sè moet zeker toch zijn sé?
  25. hoi hoi en goeienavond heerlijk dag aan zee gehad lekker bijgekletst met zussen niet bijgelezen en de film over Alzheimer begint nu op Ned 2 dus ik ga het niet redden ook, maar ben wel benieuwd of Dinah de 4 dagen gehaald heeft voor alle zekerheid een bos (nep) gladiolen dan maar:D :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present::present::present:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...