Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. Bor en Snoep doe jezelf een fakirmat kado echt, de tijd daarop garandeert bijna 100% een diepe zorgeloze slaap en is als een meditatie op zich, je kunt met minder uren toe en bent toch fit. Ik heb m nu vanaf januari 2011 en denk wel eens dat mijn hele depressie niet nodig was geweest als ik maar slaap en geen drank had gehad destijds. Simpel door de bocht hoor, dat weet ik best, maar evengoed het is een wonderding! En juist in moeilijke tijden werkt het zo dat je door die prikkels niet in je kop gaat malen en je lijf de aandacht en zorg krijgt die het nodig heeft, amen:)
  2. drinktenten heb ik nooit bezocht, achteraf heeft mijn zuunigheid me voor veel ellende behoed nog
  3. Goeiemorgen mensen:rose: Ik voel me waarempel een beetje jarig Bo thnx, zag jouw posting net als binnenkomer. Alles is het leven gaat gewoon door he, vandaag afscheid van de buuf, daar gaat ex naar toe; ik ga maandag naar de kerk en begrafenis, dan is hij met dochter onderweg naar vakantie. Heel mooi om te zien dat naast droeve en pijnlijke dingen, het goede en leuke ook gewoon doorgaat en mag bestaan. Daar waar ik vroeger onderdook in de zware emoties, blijf ik nu drijven op het goede in het leven. Ik zal nooit een ras-optimist zijn, neig meer naar realist en pessimist in mijn dagelijks leven, en toch is er verandering in deze fase. Het lijkt er een van oogsten en lichter kunnen kijken. Nou zal de zon en zee en zaligheid daar veel aan bijdragen realiseer ik me maar ook de winter ben ik redelijk tevreden doorgekomen. Snoep, Bor, Niwi en iedereen die (nog/weer) strijdt momenteel veel kracht om dat aan te gaan en te boven te komen: Smik heeft gisteren een mooi voorbeeld neergezet dat het kan. Lees en ervaar zou ik zeggen:heart:
  4. Smik:heart: slaapwel straks:lips:
  5. lady jane

    Jaarpact

    Originally posted by: gwen Sha, haha, Nance ligt al heerlijk te ronken, en wij hangen hier maar wat... Gelukkig kan ik naar Travolta kijken in Pulp Fiction... quote> stelletje hangjongeren:D
  6. lady jane

    Jaarpact

    Nance, dat had je een poos terug niet verwacht he meis. Kanjer bedoel ik dus; :light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present:
  7. jij ook Dinah, wat een perfekt verdiende timing voor je! Ik ga snel te volleyen op het Goudse strand dan de was ophangen en naar het Scgeveningse strand, als de zon mee blijft werken. Dit is een werkvakantie hier:D fijne dag en Niwi:heart:; houd vol man!
  8. plezier in mijn vorige posting verwees naar de meisjes van plezier, maar dat kwam er niet helemaal uit
  9. mogge frummers:rose:
  10. plezier; daar zijn de meisjes hier van; en sommigen plezant natuurlijk
  11. en slaapwel;)
  12. mogge frummers nog niet beijgelezen vandaag saunadag met zus dus vanavond verder hier fijne dag en sterkte! en Bo en Lavendel de feli's met de misschien wel belangrijkste maand in jullie levens.
  13. slaap lekker mensen:lips:
  14. dat laatste heb alleen jij in de hand Liesje met het eerste kunnen we je dan helpen fijn dat je er weer bent, en klasse dat je gestopt bent!
  15. Oh en Dinah nog de feli's over de 4-daagse he wat het lichaam kan herstellen na drank en ziekte, bewijs jij, klasse!
  16. Ha Jootje, lang geleden. Jen ik denk ook dat dat werk komt je bent nog druk druk druk geweest en klinkt veel stabieler omtrent drank laat die rust maar even een bodempje maken en ben er voor je vader, das al een hele kluif voor nu; en voor jezelf natuurlijk:heart:
  17. lady jane

    KiloKiller

    watermeloen drop pinda's :$:huh:
  18. handelen naar inzichten die je kreeg, dat brengt verandering teweeg
  19. :light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: een hondenslinger, weer eens wat anders:D, Lenie gefeliciteerd met je kanjer!
  20. doen we Dylan:)
  21. 17 1/2 jaar was ze een fijne buuf Sha, dus ja over en weer waren we er voor elkaar. thnx:heart:
  22. Bor, sterkte met je maatje. En Niwi, mocht je lezen: gauw opknappen hoor dat hart van jou is nog lang niet klaar met liefde geven en krijgen:heart:
  23. zo, eindelijk bijgelezen ligt iedereen al op één oor zekers. Captain oh captain (dead poets society, prachtfilm met Robin Williams) moet ik altijd aan denken als ik je weer lees Had, fijn dat je er weer bent maar voor jou mocht beter niet de drank maar wij als gezelschap een goeie reden zijn hier te komen:D. Komt wel he. Ik had een dubbele dag vandaag fijn en later emotioneel, toen ik hoorde dat mijn buuf gisteren gestorven is. Ik zocht haar nog geregeld op en was deze week 3 keer langs geweest en voelde me unheimisch. belde niet aan omdat er steeds al fietsen stonden en snap nu waarom. 88 1/2 is een pracht leeftijd, maar het is erg snel gegaan en ik zal haar missen. Morgen te fietsen met maatje, en dan gauw naar het strand zwaaien naar Snoep en Sha en genieten, heel erg genieten. slaap lekker:lips:
  24. lady jane

    KiloKiller

    Ik zwaai vanuit Scheveningen hoor:D enne Lavendel; thee zonder suiker of zoetmiddel is even wennen en heel snel wil je niet anders dan echte theesmaak proeven, net als wanneer je overstap op zwarte koffie. in het begin: jagghh en later vind je melk en suiker jagghh. Kruidenthee wordt meteen al smaakvoller zonder zoet en is zker als je het met zoethout/gember kombineert al zoet genoeg van zichzelf.
  25. gedáán met die verwennerij nance; morgen andersom!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...