Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. gezellig als er weer eens een frummer langs komt
  2. goeiemorgen mensen en meteen weer weg fietsen met fietsmaatje fijne dag allemaal.
  3. slaapwel:lips:
  4. Ben al weer over de datum maar better let dan net, dus onze Royal ADB Frummers van :heart:e met deze giga mijlpaal voor jullie al weer zo gewoon misschien maar nog alle dagen een voorbeeld voor hier/mij
  5. lady jane

    neeltje 58 4 maanden

    dit mag nog héél lang duren Neeltje zekers te weten:heart:
  6. lady jane

    Hallo

    Welkom Visjes, fijn dat je met ons mee op komt zwemmen. Soms zijn de golven wild en moeten we een forse crawl gebruiken, soms kunnen we even drijven en rusten in de strijd iedereen zwemt anders, qua methode en tempo maar ons doel is gelijk dus: luctor et emergo!
  7. Albert & Albertina wat een fijne postings ik voel me vereerd jullie te hebben leren kennen de een wat intiemer dan de ander:D:o en Niwi's kaarsje brandt nog:heart:
  8. duiken gaat toch alleen omlaag??? slaap lekker Gwen. Zonnetjes, wat geweldig, er is weer hoop en vertrouwen ook zo te lezen, mooi.
  9. Es:heart:
  10. Deels klopt het Han wat je schrijft, en ik snap de kant van Spike uit ervaring beter zelfs. Maar, ...... en ik worstel er ook mee als ik haar posting lees. er is geen schuld en er hoeven geen partijen te zijn, Er is pijn, machteloosheid en frustratie lees ik. Toen mijn ouders scheidden, en juist in de fase ervoor natuurlijk, heb ik me, als Weegschaal-kind, enorm heen en weer getrokken gevoeld. Dit komt nu weer op merk is, en verklaart mijn impulsieve reactie. Het nadeel van tegelijk online zijn he. Ik lees liever achteraf en ben dan ook vaak bedachtzamer met mijn antwoorden. het zij zo. en nu ga ik lekker naar de sauna het is er goed weer voor en ik heb echte bezinning nodig dag mensen sterkte voor wie sterkte hard nodig heeft kracht voor Niwi en liefde voor ons allen (amen)
  11. goeiemorgen mensen. en Spike ik vind het pijnlijk te lezen hoe je "schuld" bij de ander plaatst. In mijn wereld gebeuren dingen zelden van één kant. Meis. je hebt pijn en verdriet, houd het daar bij. Dit is een plek die voor beiden veilig dient te blijven. Ik lees jullie beiden graag, maar voel me niet fijn als ik het idee krijg ertussen te komen of te moeten kiezen. Dat moet nooit natuurlijk en is aan mij dat ook niet te laten gebeuren. Veel sterkte voor jou in je strijd met drank en tegen de eenzaamheid:heart:
  12. maken we van Bo toch Boooooo:D
  13. lady jane

    maandag 6 aug

    oh die ken ik nog niet, thnx kan ik nu slapen (ik zag The Jackal en The Killing vanavond) slaap wel mensen:lips:
  14. soms zou een schandpaal wel even konfronterend zijn:D. nee ik wil het niet weten Spud, dus niet schrijven hier, maar voor degene die jou die pb's stuurt: wat triest!
  15. lady jane

    Toch maar de stap nemen..

    met het woordje eigenlijk zeg je veel Nicky. ik ben er klaar mee hoe klinkt je dat in de oren?
  16. dominostenen niet nodig bij virtuele spel
  17. lady jane

    maandag 6 aug

    welke film Nova?
  18. lady jane

    maandag 6 aug

    Er brandt een kaarsje hier voor jullie Zonnetjes, sterkte:present:
  19. lady jane

    Treffende uitspraken

    Pijn is niet fijn maar laat het er zijn krijgt het je niet klein.
  20. lady jane

    maandag 6 aug

    dank Rudy Snoep ik wil niet of ik wil we hebben vaak niets te willen mijn moeder zei dat al (te vaak) maar als klein kind mag je dat zeggen als volwassene mag je dat ook, en tegelijk heb je je te realiseren dat pijn bij het leven hoort. Kun je jezelf toestaan dit te aanvaarden, en dus wel te voelen dan mag je ook verwerken en de pijn weer weg laten ebben. Er komt altijd iets anders voor in de plaats en meestal iets fijners. Aanvaarding, rust, tevredenheid of net wat jij nodig hebt om het leven weer aan te kunnen en je zoon ook te laten zien dat volwassenen ook pijn kennen, maar daar toch goed (zo goed als mogelijk) mee om kunnen gaan.
  21. lady jane

    maandag 6 aug

    Snoep als je er geen verdriet van had had het ook minder voorgesteld ben ik bang. Dus logisch dat het no zo'n pijn doet, zeker als er een "vervanger" in beeld komt. Het is geen kwestie van de eer aan jezelf houden meis het is een kwestie van deze pijn durven voelen. Je hoeft niets terug te doen, niets te smssen en nooit meer willen zien, is ook zo definitief. Nu niet is wat er telt voor je. Rust en misschien wat afstand als dat kan mbt jullie zoon. Hij is belangrijk en jij en je ex moeten zelf zien in het reine te komen met alles. En dat kun jij. Zeker weten.
  22. lady jane

    maandag 6 aug

    Snoep meis, geen woorden maar veel gevoelens:heart:
  23. lady jane

    maandag 6 aug

    Ik ben naar de kerk en begrafenis geweest van mijn buurvrouw. Weinig mensen van haar eigen leeftijd meer over. gelukkig wel veel van de latere generaties en het is fijn te horen hoe ze voor anderen was. Naast mijn beeld en herinnering van haar. Dochter noemde haar oma relax (een samentrekking van haar voor en achternaam), nadat mijn moeder stierf. Mijn moeder scheelde exact één maand met buuf, dus was fijn dat zij nog een soort van oma band met haar voelde. ze ging wel eens mini-stekken, een van de grootste hobbies. Nu vertelden haar kleinkinderen daar ook over. En zo wisselen goede en pijnlijke herinneringen en gevoelens zich af op deze dag. En ik kan me indenken hoe de vrienden en fam. van Niwi ook in twee werelden leven. Het leven is niet eerlijk en het leven is niet gemakkelijk en de dood doet daar soms nog een schepje bovenop. Misschien helpen al onze gedachten en kaarsjes er wel wat bij:heart:
  24. lady jane

    Jaarpact

    Er was eens een vrouw uit het noorden die wilde voor drank desnoods moorden; ze viel en stond op en om ging die knop ze schrijft hier nog steeds wijze woorden Emma:musicnote:
  25. me 2 slaapwel:lips:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...