Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. helpen en levens redden bij tropische kwallen; bij onze noordzeekwal volstaat zout zeewater gelukkig
  2. toch maar opzoeken, want wij kwamen er ook niet uit, gelukkig viel het mee en helpt.... zout water:D
  3. Boeken zijn grandioos, maar sinds ik niet meer drink heb ik langer nodig om mijn boeken uit te krijgen (concentratie nog steeds niet 100%). ik zie graag waargebeurde films omdat ik dan een heel scala aan gevoelens tegenkomt en weer kan voelen daardoor. En weet dat er nog steeds empathie is, herkenning en heel veel humor. Eergisteren met dochter gedownloade Intouchables gezien en omdat het de 2e keer was voor mij, weer verbaasd dat ik hele andere dingen ook opmerkte. Voor iedereen een aanrader. he Jaap:)
  4. zuur is het als je dat overkomt, en zuur was het ook toen dochter vandaag tegen een kwal op zwom
  5. wat ga jij zelf een wijze sponsor worden gabs:heart: (ooit:D)
  6. kopen van dure merkkleding doe ik pas als ze zover is afgeprijsd dat het goedkope merkkleding is
  7. merken van kleding vind ik commerciele waanzin, zeker in de klasse kleding voor pubers
  8. weekend gebruiken voor achterstallig huishoudelijk werk en nu nog 2 dagen strand dus:D
  9. geweest ben ik naar het strand, voor de verandering:rose:
  10. lady jane

    KiloKiller

    Fibo, petje af! Die discipline die jij hebt zo vroeg al en zo geregeld, wow. Ik ben ook wel een beetje sportverslaafd denk ik. Gek op spinnen, fietsen en volleyen. Mijn gezondste verslavingen zeg ik altijd. Ooit in een dag het IJsselmeer rond, 330,nogwat km en mijn monstertocht. Toen ze me het jaar erop weer vroegen heb ik bedankt, maar mijn kick had ik binnen. Vandaag onmatig gevolleyed ook, tot ik er duizelig van werd, en maat doorgaan, heerlijk. Vannacht nachtdienst en morgen weer naar het strand, slapen worden korte power-naps. Dus ik ben en blijf onmatig ook. We kompenseren nog steeds misschien, maar alles beter dan drank. En misschien een troost voor je: je vet zet zich steeds meer om in spierweefsel en die hebben een hoger soortelijk gewicht. Dus het is niet alleen water, maar ook spieren. dat zul je merken als je kleding losser gaat zitten, je strakker in je vel komt en je de energie die je spieren nodig hebben om die omvang te houden, met meer (gezond) eten aan de gang kunt houden. Is ook kicken hoor. Je kunt een weegschaal kopen die het water en vetgehalte ook meet, dat stimuleert ook. sAvonds is je gewicht hoger en smorgens je vet juist want dan heb je een poos niet bewogen en is er weer vet aangemaakt; s avonds is je vet% soms wel 5 lager, een hele rare gewaarwording. Als ik niet snoep of gek doe en ik sport goed, kan ik eigenlijk eten wat ik wil/nodig heb. zet m op Fibo op naar een evenwichtig leven:present:
  11. fijn en fris was het weer in zee, en zelfs de kwallen vielen mee:D:o
  12. lady jane

    KiloKiller

    t zal vast rustig zijn Jan bon journé
  13. lady jane

    Aliblabla retour

    hee juffertje ongeduld eigenlijk gaat het dus erg goed maar niet snel genoeg:D gun je lijf wat tijd voor herstel meis jarenlange roofbouw kost een prijs en we mogen al blij zijn DAT het zich nog herstelt. Juist als dat langzaam gaat neemt het de tijd voor een gezondere basis weer. Dat lijf is verstandiger als wij Ali. Maar troost je, het loont zo ontzettend om door te zetten nu, dat gewicht en slapen duurde mij ook te lang en troost associeer ik nu (nog) met eten. Maar uiteindelijk wel heerlijk slapen en gewicht gestaag omlaag. en als ik het kan na dik 30 jaar, dan jij toch zeker ook. gewoon doorgaan dus meis.
  14. zalige zonnige morgen mensen. broodjes smeren, eitjes bakken 1 parasol en kilootje fruik pakken 2 pareo's en 1 bikini mee liters water en weg zijn deze twee
  15. Emmaroos meid wat heerlijk voor je die baan moest zo wezen het met de intuities over de vorige sollicitatie. je kunt snel aan de slag, dus hopelijk even goed van dit weer genieten nog. en ik kreeg ook nog een tip om als soort van EHBO creme teunisbloemcreme te gebruiken, schijnt een soort van wondermiddel te zijn. Van dat vet in zonnebrand wist ik niet Tina, thnx, want ik weet het aan de hormonen maar wist niet of dat wel klopte en loop niet snel naar de HA. Dus het wordt een combi; Han en harry ook bedankt voor het meedenken. Waar een adb forum al niet goed voor is. fijne avond nog; film roept
  16. Goeienavond saam, een heerlijke stranddag gehad vanmorgen erg warm want geen wind, maar vanmiddag was een een heerlijke bries uit zee, dochter is om en wil nu elke dag mee. en gauw bijlezen nu want ze heeft Intouchable gedownload en ik word getracteerd op een bioskoopje op haar bed.
  17. ja gwen dat zit in de zalf die ik nu gebruik, maar ik ga de tip van harry proberen; Urtizon maar dat werkt pas na 6 weken ofzo optimaal, ik ga beachen en dek het wel wat af voor zover dat helpt, maar het houdt me wel bij de les, extra smeren en af en toe onder de parasol. komt goed hoor fijne dag allemaal
  18. goeienmorgen mensen what a lovely day alweer:D:rose:
  19. welterusten mensen:lips:
  20. mineralen chroom, tegen zoete trek, en magnesium, tekorten door o.a. stress, zijn beiden goede supplementen
  21. ja las je lidia thnx en succes je kunt het he en dat weet je wel:heart:
  22. lady jane

    ook voorstellen

    Welkom Fred Het kan zo maar meevalen met stoppen, dat is fijn, en tegelijk tricky want je kunt er behoorlijk overmoedig van worden en idd op feestjes denken weer los te kunnen gaan. Zo houd je dan wel je afhankelijk ervan zijn, in stand. Misschien is het goed om eens te zien hoe een alco-vrij feest je bevalt. er zijn lekkere 0% (witbier Bav.) in omloop voor als je de thee ff zat bent, maar eigenlijk is water en thee prima en calorie-vrij. Zo ben je het eerst van je suikerverslaving af (alcohol is omgezette suikers) en ga je hopelijk niet meer snoepen. En dan heb je geen dieet nodig, zolang je maar gezond leeft en wat sport, dan ben je al heel goed bezig. 2 dingen tegelijk aanpakken kan wel, maar is pittig en het zou zonde zijn als je een alles of niets figuur bent en beide niet vol kan houden. We hebben een apart draadje dat kilo-killer heet en als je een poosje zonder drank bent wil je misschien daar ook bij. succes!
  23. lady jane

    KiloKiller

    72,8 ook niet wat ik wil maar ja elk pondje gaat door mijn mondje:o
  24. gingko biloba, nooit gedronken, maar schijnt goed te zijn en anders wist ik de domino niet voort te zetten:$
  25. Bor:present:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...