Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Treffende uitspraken

    voor Jaap: Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken. Loesje.
  2. banjerden ze hier door de halve meter diepe plassen op straat
  3. thnx ja ik ben er nog superblij mee. (zit nu beach en gewone volley te kijken via NOS.nl)
  4. prachtig Hannah, en ja Bol, ziet er goed uit
  5. melden we hier droog en warm dat we niet naar het strand zijn geweest:(
  6. Hier is het nu volop aan de gang Nova, lijkt wel een orkaantje, schuine slagregens en binnen no time hele plassen op straat. Ben ik ff blij dat ik niet meer aan het strand toekwam, dan had ik er middinin gezeten.
  7. nu echt weg Niwi: hang on in there:heart:
  8. Ik heb dus gewoon een nieuwe verslaving: vitamine D:D:P (stond er zowaar even dubbel D met mn icoontje erbij:P)
  9. Bo, ik fietste door Den Haag ook twee keer een klein buitje, strand had een strakblauwe lucht, om 17 u terug, halverwege een hoosbui maar vóór het CS al weer droog en een zonnetje. Vanmiddag ga ik het ook weer proberen hoor ik geef niet zo gauw op en de volleymaatjes die er wonen zeggen dat dat elk seizoen zo is, de bewolking drijft het land in en de kuststrook is 80/90% van de dagen blauw. Ik zou er wel graag wat dichter bij willen wonen nu, maar de webcam die op de boulevard staat gericht, is part-time in dienst op mijn favorieten:rose:
  10. delen is helen he Bol:rose:, thnx
  11. Von een pyamadag gehouden gisteren? Je werd gemist. Ik mag naar de Ikea om te ontbijten dus giet me alleen even vol met koffie nu, en straks een banaantje in de trein om de motor op gang te brengen:P fijne dag mensen enne stuur die zon ff deze kant op svp:rose:
  12. Alf!! van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je nog steeds vlak achter me zit, of lieo je nou net vóór me uit?
  13. goeiemorgen mensen regen ipv de zon die er gisteren werd beloofd:angry: leuk voor de plantjes misschien maar ik ga even klagen daarboven hoor.
  14. lady jane

    Jaarpact

    Meiske:heart:
  15. jaren vliegen voorbij als je ouder wordt, vooral de droge:D
  16. lady jane

    KiloKiller

    71.0 kg:)
  17. oei lenie geen ramptoerist gan spelen he;) altijd maar blij dat die auto's niet voor jezelf nodig zijn denk ik dan maar. Hannah: in het gips nu? fligh way:lips: and sleepwell
  18. Ha Primula:heart:
  19. Ik ken het Johan, ooit mijn hele tas met sleutels, pas en versleutelde codes in agenda alles bij elkaar kostte dat slapeloze nachten, heel veel geld, rekeningen werden vlak voor 00.00 uur en erna weer geplunderd eer ik de boel geblokkeerd had. Ik was nog steeds aan het zoeken toen, maar een insluiper had m meegenomen uit de keuken. Ik heb toen voor het eerst, in mijn dromen, iemand vermoord en in stukken in plastic zakken begraven. En dat gaf wat rust gek genoeg. Machteloos ben je en vertrouwen is beschadigd. Misschien even bellen of je niet voor alle zekerheid toch een andere code kunt vragen, of krijg je die met de nieuwe pas vanzelf al? Sterkte ermee
  20. Spoor 2 loopt dood Rae dat was al zo in mijn drinkjaren en die cirkel kun jij alleen doorbreken 'daar is kracht en moed voor nodig ik hoop dat je niet net zo oud als ik hoef te worden eer de knop omgaat en misschien via spoor 1 bij jezelf terecht komt.
  21. thnx Johan ze hebben je code niet van je pasje neem ik aan? wat een rotervaring evengoed he.
  22. Reken maar Rae,(lekker strandje gepakt) hoe gaat het met jou? en thnx allemaal dit is veel leuker dan een jaar ouder worden:)
  23. jeetje wat een feest ik word er wat confuus van ben eigenlijk helemaal niet meer met drank bezig, maar kan mijn virtuele fam. hier niet meer missen. een virtuele fakirmat dus voor iedereen:D en ga mezelf maar op een middagje strand tracteren en misschien een ijsje fijne dag:rose:
  24. Snoep, voor mij is het ook een wondermiddel, echt. Je hoeft er niet in te geloven hoor, de ervaring is de beste methode en hier zijn we allemaal ervaringsdeskundigen he. Ik dus op slaapgebied ook, ha ha Ik zou er vandaag wel op willen tracteren. Jammer dat dat niet gaat virtueel, maar financieel zou het nu nog kunnen ook. Maar net als met niet kunnen behoeden voor drinken, kan ik ook niemand zo'n ding aanpraten, dat snap ik best. Al houd ik wel van een beetje manipuleren hier en daar:heart: Dus bol, ik gun je vele prikkels in je rug en loslaten in je hoofd;)
  25. zo hee Bol, kun je me die site pb-en of m even op een draadje hier zetten? Er kunnen zo veel mensen bij gebaat zijn en ik betaalde €62,50 inclusief verzenkosten en kussentje. Dat kussentje is erg fijn hoor, maar je kunt ook het matje opschuiven en er een kussentje onder leggen, maar dan ben je 2 x zoveel tijd "kwijt".
×
×
  • Nieuwe aanmaken...