Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. de klok heit 00.00 en han staat stil iedereen ingelogd schrijft niet meer dus ik zeg welterusten dan maar zelfs Witte los ik af, meestal andersom. slaap lekker:lips: zelfs Jen niet meer op?? als dat maar goed gaat
  2. gestoten heb ik zo'n kogel nog nooit, dus geen Olympische Spelen voor mij dit jaar
  3. Amen wilde ik er achteraan zetten, leuk dat jij dat zo op pikt, telepatisch?
  4. het zij zo
  5. Fijn Rapi dus zo kan het ook gelukkig. Pasta met spekjes en kipfilet en kruidenkaassausje broccoli en sla, Bo trek? er is nog over
  6. lady jane

    Mijn kamertje *hoekje*

    Welkom weer dropje je kwam niet voor niets terug blijkbaar is het 2 maanden geleden niet gelukt; nu met hulp hier die eerste moeilijke dagen door zien te komen. je lijf is aan het ontgiften nu en je snapt wel dat wat je er al die tijd inkiepte aan troep, er niet een twee drie uit is. Het mooie is dan wel weer dat je lijf nog werkt zoals het hoort; het wil geen gif dus het ontgift! Ik zelf dronk yerba maté en lig op een fakirmat als ik niet kan slapen, dan ga ik in elk geval niet malen en sta meestal uitgerust op. Google maar en als het je aanspreekt dan werkt het ook voor je denk ik dan maar. Je schrijft kwetsbaar nu, zo lees ik je tenminste, en ook dat hoort bij het leren zonder drank te leven. er komen emoties vrij die je eerst wegdronk. het stoppen zelf is simpel ergens; gewoon niet meer drinken. de kloe zit erin dat je gaat leren omgaan met het leven zonder het te verdoven. En als je dat goed leert dan heb je helemaal geen drank meer nodig, en waarschijnlijk wil je het niet eens meer na verloop van tijd. Maar dat is toekomstmuziek; voor nu kun je het beste ook in het hier en nu blijven, veel hier lezen en schrijven is ook uiten, en wie deelt heelt, schrijft onze Rudy altijd hier.
  7. jij leest ook alle tips van hier he han ik ook (bijna dan toch) heb zelfs de bijna dood ervaringen van Ditta op den Dries hier liggen, maar eerst mn thriller uitlezen die is zo spannend dat ik erbij in slaap val:D
  8. nou Bo, als ik eerlijk ben ik voel me net als toen ik nog dronk en dan veel te vroeg op de bank in slaap viel mn nek stijf, een soort van high voelen en bang dat ik nu vanavond weer niet in slaap val. nou gelukkig afleiding 1 kind belt af voor t eten en de ander neemt een vriendin mee me maar weer eens uitsloven dus laters
  9. Ik ben voor het eerst in 3 jaar op de bank in slaap gevallen:huh:
  10. lady jane

    Treffende uitspraken

    ik begon de dag met 10 goede voornemens; ze zijn nu al op. Loesje
  11. voor een vriendin die ze spaart neem ik wel eens een vingerhoedje mee van vakantie
  12. Hoe is het nu lenie, nog zo'n pijn?
  13. ik gelukkig niet Jaap werkze VonBol en ik ga me ook maar eens nuttig maken zonnige dag mensen ik mag weer te fietsen straks, jippie!
  14. geleden hebben we allemaal hier genoeg voor wel 2 levens
  15. Oei Jennifer, soms neemt de voorzienigheid het over he en word je tegen jezelf beschermd. In elk geval kun je droog aan je training beginnen nu, dat scheelt wel wat in je gevoel voor eigenwaarde denk ik. succes!
  16. dat was dan projectie ik zit altijd héélemaal onder na het verven
  17. kijk Jaap, met jou kan ik praten; ze staan in het keukenkastje en de rest ligt in de diepvries. 2 overlaten graag, zoonlief komt eten vandaag
  18. ja hoor Aak ik kan prima tegen jouw leed:D ik veer weer helemaal op:o verf ze meis en niet teveel knoeien he om 11 uur mag je een extra muffin
  19. dat schatje was voor mij Von pas op hoor
  20. ik weet het Han (en kom er voor uit hoor) sjaggie
  21. Nou Von zo ken die wel weer de crocs verslaafde
  22. ok Aak en von ook 2 nou han dan ook maar, vooruit maar dan niet zo kattig he op de vroege morgen, ik ben niet uitgeslapen en Jaaps humeur is ook niet aan mij besteeds smorgens. maar ik ben nog lang niet los he 10 in de diepvries gestopt voor mindere tijden maar die zit ook al vol nu Diesel, waar blijf je
  23. En wij oudjes haar dan om de beurt duwen he Yvonne. en die muffins heb ik gebakken;) 32 stuks, deels choc. deels koffie met walnoten. Dochter had "trek" in chocolade en ik had alleen cacaopoeder:D
  24. sokken draag ik tussen april en oktober alleen in mijn sportschoenen
  25. en goeiemorgen trouwens ik had een zandkorrel in mijn oog sjonge, in geen tijden zo'n rotnacht gehad 2 x op mijn fakirmat 2x eruit voor de katten en de rest wat woelen en draaien. nou ja ook eens tussen de ochtendploeg dan. iemand chocolademuffins? Diesel tracteert.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...