Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 13-03-26 in Berichten tonen
-
Vandaag via de huisarts een doorverwijzing geregeld voor bijstand. Waar ik ooit nog vol gêne zat begint dit aardig routine te worden. Alles beter dan met dronken kop de plomp in lopen. Ik hoop dat ze onder het klepje van mijn hersenpan kunnen ontdekken waar het euvel zit. Meteen ook een bloedonderzoek aangevraagd om te kijken wat ik eventueel al heb geruïneerd de afgelopen jaren. Het voelt eigenlijk wel goed meteen het een en ander in gang te hebben gezet. Geen cynische weerstand meer zoals voorheen. Maar ik reken ook niet meteen op wonderen.4 punten
-
Mogge. Gefeliciteerd met je koperen bruiloft @Adri03. Een prachtige stopdatum inderdaad. Nog een half jaar dan is het dertien jaar geleden! Ik zit intussen op dag drie. Ook mooi.4 punten
-
Vrijdag 13 maart 2026
bumperjim en 2 anderen reageerde op Oskar voor een discussie
Twee zieken in huis momenteel. Een mooie taak voor dit moment. Dus ik breng thee en beschuit naar mijn vrouw en lees beneden mijn jongste zoon sprookjes voor. Het is een oud boek, nog uit mijn jeugd. Dat is goed te merken. Er worden vrolijk hoofden afgehakt en mensen opgehangen. Ik hoef geen nazorg te verlenen, maar mijn zoon vind het wel typisch. ‘Werd dat hoofd er echt afgehakt, papa?’3 punten -
Vrijdag 13 maart 2026
bumperjim' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Oskar voor een discussie
Nu de kieskauwers ziek zijn heb ik vandaag een strudel gemaakt van filodeeg, pompoen en zuurkool. Ik was er erg trots op. Iets creëren, hoe bescheiden ook, is bij mij toch wel de natuurlijke tegenhanger van dat willoze zuipen.2 punten -
Vrijdag 13 maart 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op renaldo61 voor een discussie
Binnen te blijven, want het is vrijdag de dertiende 😄2 punten -
Vrijdag 13 maart 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
2 punten -
ik ben fier op mezelf ik had vanavond craving normaal zou ik mij een fleske wijn gaan halen zijn maar ik heb da ni gedaan dankzij mijn vorige sponsor met wie ik 2 x heb gebeld ik moet mijn nieuwe sponsor nog gewoon worden maar mijn oude sponsor die mag ik blijven bellen en zo leer ik nuchter blijven in plaats van te hervallen1 punt
-
Nachtpact Reacher Quinn (buigen, die domme kop)1 punt
-
Vrijdag 13 maart 2026
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Hey spirit zit nu in de up kant en vreselijk overprikkeld fijnzeg @Quinn1 punt -
Vrijdag 13 maart 2026
Oskar reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Oskarlief dat je goed voor ze zorgt 🥰succes ermee1 punt -
1 punt
-
O, was Alice geband? Who the fuck is Alice? Ligt eraan hoeveel coke er in je neus zit.1 punt
-
Goedemorgen allemaal @Adri03 Gefeliciteerd ! Harstikke goed man. Mag je trots op zijn Lees dat @Yana langzaam maar zeker een beetje opkrabbelt. Wat fijn voor je joh (Ook verandering van mind-set begreep ik !?) Vanochtend hond uit gelaten in de regen. Beetje moe, want om half zes vanochtend wakker, en niet meer kunnen slapen 😥1 punt
-
Vrijdag 13 maart 2026
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Super gefeliciteerd @Adri03 spannend voor je ben nu gestopt met roken maar weet heel goed hoe je je voelt zonder sterkte 🥲 @Quinn1 punt -
Ik schrok ook vooral van de stuk over kinderen en het hoge % bij de goedkopere merken.1 punt
-
goeiemooiemorgen frummers ik moet een paar keer door de regen vandaag gelukkig heb ik 4 poncho's en nog meer sokken en schoenen en is het morgen weer mooi weer1 punt
-
Hé, wat leuk dat je meedoet! 😃 Het is een kinderboek. Vergat ik er bij te zeggen. Niet uit Nederland.1 punt
-
vandaag dag 5 nuchter vandaag ga ik niet drinken deze voormiddag ga ik naar mijn ontmoetingscentrum ik ga het boek succesvol minderen of stoppen met drinken nog eens doornemen ik verwacht geen probleem tot straks1 punt
-
" Bevat BISOLVON alchohol? Nee, de meeste gangbare varianten van Bisolvon (zoals de hoestdrank en tabletten) bevatten geen alcohol.[1, 2, 3] Hieronder vind je de details per producttype: Bisolvon Drank (8 mg/5 ml): Deze bekende hoestdrank is vrij van alcohol en suiker. Bisolvon voor Kinderen: Ook de variant voor kinderen bevat geen alcohol en heeft vaak een aardbeiensmaak. Bisolvon Tabletten: Deze bevatten de werkzame stof broomhexine en hulpstoffen, maar geen alcohol.[1, 2, 3] Let op: Hoewel Bisolvon zelf doorgaans alcoholvrij is, wordt in de bijsluiter van sommige varianten (zoals de vloeistof voor droge hoest) geadviseerd om voorzichtig te zijn met het gelijktijdig drinken van alcoholische dranken, omdat dit eventuele bijwerkingen zoals duizeligheid kan versterken. [1] Raadpleeg voor de zekerheid altijd de officiële bijsluiter op de Geneesmiddeleninformatiebank voor de exacte ingrediënten van jouw specifieke verpakking. Zoek je informatie over een specifieke variant van Bisolvon, zoals de druppels of de sachets? Dit is alleen bedoeld ter informatie. Neem voor medisch advies of een diagnose contact op met een professional. AI-reacties kunnen fouten bevatten. Meer informatie BIJSLUITER - CBG-Meb BISOLVON tabletten zijn verkrijgbaar in een verpakking met doordrukstrips met 50 stuks. De tabletten zijn wit, rond met een schuin... College ter Beoordeling van Geneesmiddelen Bijsluiter: informatie voor de gebruiker BISOLVON drank voor ... BISOLVON drank voor kinderen bevat geen suiker en kan daarom ook door diabetici worden ingenomen. College ter Beoordeling van Geneesmiddelen Bisolvon Droge Orale Vloeistof - Medsafe Vertaald — Dit geneesmiddel kan bij sommige mensen duizeligheid of slaperigheid veroorzaken. Als u een van deze symptomen ervaart, mag u geen... Medsafe " Ik had bij de apotheker naar een hoestsiroop zonder alchohol gevraagd.1 punt
-
1 punt
-
Kom je lekker veilig tussen je beschermengeltjes op het nachtpact @Quinn @Yana1 punt
