jowan Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goedemorgen allemaal. En natuurlijk drink ik vandaag niet! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goeiesmorges ^^ mooie dag toegewenst allen!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goedemorgen. Vanmorgen met Odie naar dierenarts om nagels te laten knippen en voor anaalklieren. Eindje lopen, dus lastig voor me, maar ga de uitdaging toch maar aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Mogge, Dagpact: jowan smart Ben zomaar heel vroeg uit mijn bed gerold. Heerlijk! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goedemorgen frummers. Wat een bui vannacht, lekker hoor, alles is zo opgefrist nu. En gisteren viel het hier ook reuze mee, ben de hele dag in de weer geweest met de hogedrukspuit, heerlijk kunnen werken. Lekker geslapen en nu er weer fris en fruitig tegenaan. De douche is vrij en koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Jeutje Smart, zo vroeg ben je nog nooit geweest smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Inderdaad.... heel gek hoor Yvonne, om al anderhalf uur bezig te zijn en dan blijkt het ineens nog maar 8 uur te zijn !!! Al van alles gedaan! Jippie. En nog een goed humeur ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Hier bleef het droog vannacht! Ha hogedrukspuiten? En is het gelukt om zelf modderspatvrij te blijven Yvonne? (ik sla dit jaar over; heb genoeg aan de rest van de tuinklusjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goede morgen. Dagpact: jowan smart Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goeie morgen mensen Hier niets gehoord van onweer of regen maar dat heeft het wel gedaan. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goedemorgen allen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Op de schoenen na ben ik moddervrij gebleven Smart Maar wat een rotklus is het toch, zat er al weken tegenaan te hikken.... Kohtje, Mazzelaar, Bol en Soothe ook een goedemorgen. Suiker sterkte voor Odie straks en ook voor jou natuurlijk..... Luitjes, ik ga er vandoor. Maak er een mooie dag van... dag dag... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 (bewerkt) Werk ze Yvonne een mooie dag. 30 mei 2017 bewerkt door Soothe taalvoutje en nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goeiemorgen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Moghu Soothe en Kruid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Hoi Bolletje een goedemorgen. Houd je goed hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goedemorgen allemaal, Boodschappen gedaan met het tuutje Vond mijn rug niet leuk, maar alles weer binnen voor een week. Heb alweer slaap, dat is raar Waarschijnlijk teveel hooi op mijn vork genomen de afgelopen week Tja, dat heb je ervan he Overmorgen alweer 5 maanden zonder alcohol Dat is dan wel weer positief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Ha rapilos, als je jezelf zou lezen met wat 'afstand' zou je zien dat je inderdaad behoorlijke scheppen hooi op je vork neemt.. en dat met die hoge temperaturen... maar ja, je bent nou eenmaal een werkbij. Ik vind trouwens 5 maanden minus die twee dagen dat je van die 5 maanden af zit óók al heel positief, hoor. Last van je rug door je tuutje? Misschien zit je wat te krampachtig achter het stuur.. óf je rijdt geen frans merk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Oh nee hoor Koh, De rug komt niet van het tuutje, maar van het sjouwen met de boodschappen Drink 1.5 liter mineraalwater per dag, dus voor een week zijn dat 7 flessen Plus; melk, karnemelk, amandelmelk, yoghurt, net sinaasappels, appels veel groenten enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 En nee, ik rij geen frans merk Een echte Jap (als ik het goed heb ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Goeiemorgen allen, Een Frans merk, haha, vroeger met mijn Xm wist ik niet eens van het bestaan van verkeersdrempels af. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Dat had ik met m'n GSA's, CX en BX. Nu met de Dyane's zijn die drempels juist een soort van uitdaging..'Lekker schommelen en maar kijken naar de ........' en: 'Geen één ander 'dier' zit zo goed in z'n veren...." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Met mijn CX en BX natuurlijk ook. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden