Spring naar bijdragen

Zaterdag, 27 mei 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Hier (Noord Limburg) is het lekker koel nu, achttien graden. Hele huis tegen elkaar open.
Als vandaag de zon hoger komt zoek ik wel een schaduwplekje. Ik moet er wel aan denken genoeg water te drinken. Vreemd genoeg wil ik dat nog wel eens vergeten, met mijn zuip-achtergrond. Toen was het nooit genoeg.....
Pas als het heeeeel erg warm wordt ga ik erover klagen!
Voorlopig van het nu genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
koffie en thee staan klaar. 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Ramen en deuren allemaal open om wat 
koelte in huis te krijgen... 
Straks maar gelijk boodschappen doen, 
Vanmorgen nog even trainen en verder 
rustig aan inderdaad. 
jowan, plezier en inderdaad water, water en nog meer water.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Mensen, wat heerlijk, dit weertje !
Vandaag lekker mijn huisje schoonmaken.
Alle deuren zijn geverfd en klaar
Prachtig geworden !

Smart, vroeg gisteren hoe het met autorijden ging
Nou Smart, het gaat inderdaad beter, de grootste angst is weg
Maar verzin vaak nog steeds smoezen om maar niet te gaan, vanwege b.v. opbrekingen, drukte ,of omdat ik nu toch wel erg laat ben.
Ha,ha, een ander zou zeggen, ik ben laat ,dus neem de auto maar
Ik neem dan snel de fiets, want denk; ik moet eerst instappen, starten, kom onderweg misschien drukte tegen, of weet ik wat
Grote weg ga ik ook echt niet op.
Maar goed, voornemens blijven goed in elk geval
En mijn werk is allemaal op fiets afstand, dus dan pak je ook sneller de fiets (tenminste..ik wel )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de sportschool, 2 uur gewerkt, genoeg voor vandaag.

Binnen nu 25 graden. De zon begint nu op mijn balkon te komen, dus moet ik mijn heil ergens anders zoeken.  Gelukkig is het niet benauwd. 

Stond ik opeens op de kiloknaller! Hint, onbewust? :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good evening

Iedereen lekker wat vitamine D opgedaan?

Ik heb een ganse dag in de tuin geluierd. Gisteren ook al en morgen waarschijnlijk nog een keer :P

Vriendin vroeg me gisteren iets te gaan drinken, broer vandaag. Heb nee gezegd. Niet echt anders dan anders want zit liever in de zetel s avonds dan op cafe. Zeker als t warm en druk is. Maar t gebeurt natuurlijk wel eens dat ik ja zeg. Dat wordt nog ne moeilijke binnenkort want beide zijn rokers. Mijn broer weet niet dat ik terug ben beginnen roken dus aan hem zou ik geen sigaret vragen maar de verleiding zou groot zijn er nadien zelf te gaan halen. Vriendin is één van de twee personen die t min of meer weet dus daar is de drempel lager.

T is toch een pak anders dan toen hoor. Slechte focus.

Voor nu, geen melk bij de kat. Ook geen alcohol.

Chocolade des te meer :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig Fleur. Houd vol, kan ik alleen maar zeggen. En besluit. Besluit dat je nu gestopt bent. Echt. Nou ja. Je weet het zelf wel. Maar moet toch wat zeggen.:rose:

Lika een magere vrouw. Ha,Ha,Ha. Nope, Asterix. Dat zal ze wel nooit worden, al doet ze haar best om er iets af te krijgen.

Ik vond het niet zo'n prettige dag. Voelde me gehaast en gespannen. Weet niet waarom. Heb nu het gevoel dat ik uit elkaar barst. Ga ik lekker niet doen.

slaap lekker allen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga me afmelden voor de dagpact, droog.
Heb vandaag met een cluppie 22 km door Rotterdam gelopen, op plaatsen waar ik nog nooit geweest was. Heel mooi.
En ik voor mij kan maar beter gewoon wat gaan doen, zoals wandelen en genoeg water drinken. Dan valt het allemaal best mee.
Toen ik nog zoop, sloot ik me op zo'n dag in huis op, ramen, deuren en gordijnen dicht. Ik ben zo blij dat ik nu wat kan ondernemen en ervan mag genieten!
Leve de nuchterheid!

Welterusten. Of nog een fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Lika :(, das minder..Maar ook die dagen moeten er zijn veronderstel ik. Anders weten we de andere niet naar waarde te schatten :lips:

22km met dit weer jowan :face-icon-small-shocked:. Chapeau! Das niet aan mij besteed. Met deze warmte krijg je me enkel in de voormiddag buiten. Too hot.

De buren hebben weer een feestje. Ben blij dat ik daar niet direct naast woon. Mijn directe buren wonen hier nog niet. Ze zouden deze zomer intrekken. Ook een jong koppel maar hopelijk niet zo wild. De muren zijn van karton (bij wijze van spreken)

Ik denk dat ik nog wel ff wakker lig :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...