jowan Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Die er met een groep op uit gaat, een dag wandelen. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Goedemorgen allemaal, Ik ga het vandaag heel rustig aandoen met die warmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Hier (Noord Limburg) is het lekker koel nu, achttien graden. Hele huis tegen elkaar open. Als vandaag de zon hoger komt zoek ik wel een schaduwplekje. Ik moet er wel aan denken genoeg water te drinken. Vreemd genoeg wil ik dat nog wel eens vergeten, met mijn zuip-achtergrond. Toen was het nooit genoeg..... Pas als het heeeeel erg warm wordt ga ik erover klagen! Voorlopig van het nu genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Goedemorgen frummers, koffie en thee staan klaar. Ramen en deuren allemaal open om wat koelte in huis te krijgen... Straks maar gelijk boodschappen doen, Vanmorgen nog even trainen en verder rustig aan inderdaad. jowan, plezier en inderdaad water, water en nog meer water.... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Goedemorgen. Nog geen idee wat te doen doen vandaag, warmte heb ik niet snel last van. Misschien toch even stad in om weer te oefenen. Jowan, veel plezier jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Goedemorgen Suiker, goed van je man. En wat heerlijk dat je niet snel last van de warmte hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Goedemorgen. Warmte vind ik niet zo fijn, maar ik ben dan ook veel te dik. Dat helpt niet. Maat zo'n beetje rustig aan, dan gaat het prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Goeie morgen mensen. Dadelijk gauw boodschappen doen, gordijnen en deur dicht en heel rustig aan. Wel veel drinken mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Goedemorgen, Dagpact jowan Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Goeiemorgen. Heerlijk, zon, wat wind...buiten kunnen leven...ik geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Mogguh allen, Bak en braad is er niks bij, nu al 23 graadjes in de kamer. Grappig hou je bij iedereen een beeld gaat vormen, ik had bij Lika een plaatje van een hele magere vrouw... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Een hele goede morgen allemaal, Mensen, wat heerlijk, dit weertje ! Vandaag lekker mijn huisje schoonmaken. Alle deuren zijn geverfd en klaar Prachtig geworden ! Smart, vroeg gisteren hoe het met autorijden ging Nou Smart, het gaat inderdaad beter, de grootste angst is weg Maar verzin vaak nog steeds smoezen om maar niet te gaan, vanwege b.v. opbrekingen, drukte ,of omdat ik nu toch wel erg laat ben. Ha,ha, een ander zou zeggen, ik ben laat ,dus neem de auto maar Ik neem dan snel de fiets, want denk; ik moet eerst instappen, starten, kom onderweg misschien drukte tegen, of weet ik wat Grote weg ga ik ook echt niet op. Maar goed, voornemens blijven goed in elk geval En mijn werk is allemaal op fiets afstand, dus dan pak je ook sneller de fiets (tenminste..ik wel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Asterix Hier binnen en buiten , 22 graden Vind dit echt verrukkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Net terug van de sportschool, 2 uur gewerkt, genoeg voor vandaag. Binnen nu 25 graden. De zon begint nu op mijn balkon te komen, dus moet ik mijn heil ergens anders zoeken. Gelukkig is het niet benauwd. Stond ik opeens op de kiloknaller! Hint, onbewust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Good evening Iedereen lekker wat vitamine D opgedaan? Ik heb een ganse dag in de tuin geluierd. Gisteren ook al en morgen waarschijnlijk nog een keer Vriendin vroeg me gisteren iets te gaan drinken, broer vandaag. Heb nee gezegd. Niet echt anders dan anders want zit liever in de zetel s avonds dan op cafe. Zeker als t warm en druk is. Maar t gebeurt natuurlijk wel eens dat ik ja zeg. Dat wordt nog ne moeilijke binnenkort want beide zijn rokers. Mijn broer weet niet dat ik terug ben beginnen roken dus aan hem zou ik geen sigaret vragen maar de verleiding zou groot zijn er nadien zelf te gaan halen. Vriendin is één van de twee personen die t min of meer weet dus daar is de drempel lager. T is toch een pak anders dan toen hoor. Slechte focus. Voor nu, geen melk bij de kat. Ook geen alcohol. Chocolade des te meer Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Lastig Fleur. Houd vol, kan ik alleen maar zeggen. En besluit. Besluit dat je nu gestopt bent. Echt. Nou ja. Je weet het zelf wel. Maar moet toch wat zeggen. Lika een magere vrouw. Ha,Ha,Ha. Nope, Asterix. Dat zal ze wel nooit worden, al doet ze haar best om er iets af te krijgen. Ik vond het niet zo'n prettige dag. Voelde me gehaast en gespannen. Weet niet waarom. Heb nu het gevoel dat ik uit elkaar barst. Ga ik lekker niet doen. slaap lekker allen. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Ik ga me afmelden voor de dagpact, droog. Heb vandaag met een cluppie 22 km door Rotterdam gelopen, op plaatsen waar ik nog nooit geweest was. Heel mooi. En ik voor mij kan maar beter gewoon wat gaan doen, zoals wandelen en genoeg water drinken. Dan valt het allemaal best mee. Toen ik nog zoop, sloot ik me op zo'n dag in huis op, ramen, deuren en gordijnen dicht. Ik ben zo blij dat ik nu wat kan ondernemen en ervan mag genieten! Leve de nuchterheid! Welterusten. Of nog een fijne avond. rapilos en rosa45 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Ach Lika , das minder..Maar ook die dagen moeten er zijn veronderstel ik. Anders weten we de andere niet naar waarde te schatten 22km met dit weer jowan . Chapeau! Das niet aan mij besteed. Met deze warmte krijg je me enkel in de voormiddag buiten. Too hot. De buren hebben weer een feestje. Ben blij dat ik daar niet direct naast woon. Mijn directe buren wonen hier nog niet. Ze zouden deze zomer intrekken. Ook een jong koppel maar hopelijk niet zo wild. De muren zijn van karton (bij wijze van spreken) Ik denk dat ik nog wel ff wakker lig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2017 Nou Fleurtje, ik was op de bank al in slaap gevallen. Meld me droog af. Bizar kort draadje vandaag. rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden