Antoinnette Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goedemorgen, het belooft een mooie dag te worden. Voor mij een oefendag met vast een ijsje tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goedemorgen, stralend weer buiten, lekker in de tuin rommelen, fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goedemorgen Bedankt voor de peptalk gisteren. Heb er niet meer op gereageerd maar heb t wel gelezen en t sterkt . Oil of olaz Suikertje wat ben je goed bezig!! Exposure is niet gemakkelijk. Topper! Lars, waar blijf je? T is toch anders zonder je. Het wordt verschrikkelijk warm vandaag en morgen tot 35gr. Voor mij kelderweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Dus dat wordt in de voormiddag boodschappen doen. Iedereen zal vast zo denken...doemme he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Ik zal maar es ff de tuindeur gaan openzetten voor meneer schildpad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 (bewerkt) Ha allemaal. Katerloos wakker na veel te laat gaan slapen na avondje uit. Weet ook nog wat we hebben besproeien. ( moet zijn : besproken! Ogen waren nog niet wakker. Laat het staan, want zie reactie Etty hieronder.) Fleur, ik dacht vroeger altijd dat Oil of Olaz het duurste van het duurste en meet luxe was dat maar bestaat. Een illusie armer ben ik. Maar het voordeel is wel dat de belofte van eeuwigdurende schoonheid nu binnen handbereik is... ik ga zo zwemmen en de kapper bezoeken. Met twee lieve meiden die mijn dochters zijn. Goed gezelschap dus. Ik mis Lars ook. Hij schreef op zijn eigen draad niet terug te keren. 26 mei 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goeie morgen allemaal Mijn niet buiten gezien vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 @Ettyben hardop aan het lachen nu. Ogen nog niet wakker. Dan type ik verkeerd op de iPad...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goedemorgen frummers. Ja, wordt erg warm vandaag. Lekker in de schaduw maar lijkt me. En straks gelijk even boodschappen doen als ik met de hond terugkom. Had al om 8 uur willen gaan, maar heb me schandelijk verslapen na vannacht een poos wakker te hebben gelegen en een pittige nachtmerrie daarna... Geeft niet, maar dan nu wel even poot-aan spelen. Maar eerst.... koffie en thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 En Bolletje, ik ga wel naar buiten. Maar wel In de schaduw lopen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 (bewerkt) Mogguh, maar weer... Ik stond al te kokhalzen onder douche, gaat de goede kant op hier. 26 mei 2017 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Geniet maar lekker hoor Lika. Ik heb nooit zo goed tegen warmte gekund. Kon er wel goed in werken maar sinds de beroerte heb ik een warmte intolerantie gekregen. dus zweet al als ik zit te typen. Maar de zon en ik zijn nooit goeie vrienden geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goedemorgen, 4km hardlopen achter e rug al, nu fit/fris/fruitig achter in de tuin bij tuinhuis, heerlijk in de schaduw. Wat is er met Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goedemorgen allemaal, terug van werken, liep weer een half uur uit zoals gewoonlijk Verrukkelijk weer, kan gewoon een t shirtje aan Knap Vol, dat hardlopen Wordt je volgens mij super fit van Zit nu lekker aan de koffie met rozijnenbrood Asterix, Niet ziek worden he ! Voel je je al weer iets beter ? Bollie, Kalm aan maar dan vandaag he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Goedemorgen, geniet van de zon vandaag :). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Allen een zonnige goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Hoi, hier terug van het winkelen. Hele overwinning op mezelf. Is al wel 5 jaar geleden ofzo dat ik dat kon. Nu was het wel druk, wat het vóór mij gemakkelijker maakt, maar toch. Toen ik op de markt langs de notenkraam liep moest ik even aan rapilos denken. Skyer en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Wat goed Suikertje! Fijn voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 1 uur geleden zei rapilos: Niet ziek worden he ! Voel je je al weer iets beter ? Ik word niet ziek, kokhalzen komt door de zenuwen, heb ik wel vaker. Als ik het al doe is het 's morgens onder de douche om onduidelijke redenen. Maar het gaat wel weer, mijn vrouw wilde even naar de winkel proberen te gaan vanmiddag, eens zien of dat lukt. Ze steekt de vingers al in haar oren als ze de weersverwachting hoort voor dit weekend, overgangspijn van vorige zomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Sterkte voor jullie asterix, Zou willen, dat ik je kon helpen, maar weet even niet hoe Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 2 uur geleden zei Suikertje: Hoi, hier terug van het winkelen. Hele overwinning op mezelf. Is al wel 5 jaar geleden ofzo dat ik dat kon. Nu was het wel druk, wat het vóór mij gemakkelijker maakt, maar toch. Toen ik op de markt langs de notenkraam liep moest ik even aan rapilos denken. Mooie overwinning, ben echt blij voor je :)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden