Quinn Geplaatst 14 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Misschien eens naar je definitie van leuk kijken Lieve. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Jezelf leuk vinden..dat is natuurlijk iets anders dan leuk willen gevonden worden. Wat vind je juist niet zo leuk aan jezelf lieve? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 O, ik heb niks gemaakt hoor Lars, D is mijn moeder niet hè. Maar heb er wel voor gezorgd dat de boel op tafel terecht kwam in plaats van op bed. Haat aan kruimels. De kater kan ik goed missen, maar een songfestival zonder drank is wel een flinke uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ik vind een hoop niet leuk aan mezelf moet ik zeggen. Maar dat komt vooral door wat ik denk dat standaard als leuk wordt beschouwd en ik daar heel gevoelig voor ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ah...t één heeft dus wel meer met t ander te maken dan ik dacht. Uiteraard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ja, absoluut een drama. Hier gaat ie dan altijd op de BBC, vanwege het commentaar van Graham Norton. En een bingokaart erbij natuurlijk. Maar het was feest tot een uur vier. Zou dat bed trouwens gewoon doen, dan heb je vanavond een fris bed. Altijd een prettig gevoel. Over leuk, tja, ik vind mezelf niet bepaald een leuk mens, maar dat heb ik wel geaccepteerd. Dat is ook winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Hier weer songfestival vrije avond, wat heerlijk toch als je eigen keuzes mag maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ik had gisteren een communiefeestje. Ik heb duidelijk een minder groot probleem met aangeschoten mensen dan met rechtsdenkende aangeschoten mensen. Als ik zelf dronken was geweest, was t er niet mooier op geworden. Waarschijnlijk had ik flink van jan gegeven en dingen gezegd die onomkeerbaar waren. Niet dat ik dat zelf zo erg had gevonden maar t was familie van mijn goede vriendin en t feestje van haar dochter. Dat vraagt om respect. Dus was t op de tong bijten en mezelf blijven zeggen niet te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Dagpact: Lars Zbb Quinn jowan Kohtje Spirit Billy Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Hoe komt het dagpact nu in deze volgorde? Ik heb gewoon kopieëren gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ik wens alle moeders hier op het forum een fijne moederdag, zelf helaas al 12 jaar geleden afscheid van mijn moeder moeten nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Nou @Bobik heb pepermuntjes naar de eksters hoofdjes gegooid maar het hielp niets, ze gingen er alleen maar harder van krekken. Jannigje graag je adres dan stuur ik ze met nest en al naar jou. Ik zal ze zeggen dat je een riante badkamer voor hen hebt. Ik heb dus niet zo goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 He bah Reacher, wat vervelend! Bij mij zijn ze nog niet geweest, ze komen vanmiddag. Wie wél komen zijn die £%#\'c duiven die bij mij willen nestelen! Gek word ik ervan. Ze beginnen bij nacht en ontij te koeren (onophoudelijk) onder mijn slaapkamerraam, poepen mijn hele balkon onder. Ruilen? Is dat een optie? Goedemorgen nog net op de valreep Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ik moet mijn galerij gaan boenen! Heb ik een gruwelijke hekel aan, zo wie zo aan huishoudelijk werk. Iemand die me een schop onder mijn je-weer-wel kan geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 O vergeet ik het nog bijna te vragen: Asterix hoe is het met jou en met je vrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Oeh duiven wil ik wel Jannigje. Die koeren heerlijk rustgevend. De ruil is on! Die van mij zitten al in een pakketje. Koeriersdienst is ingeschakeld. Alle moeder inderdaad gefeliciteerd. Ik ga weer op stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 @Lars ik heb verkeringen voor minder uitgemaakt Tref ik je eens live moet ik alweer gaan, tot de volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ze sturen zichzelf!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Nou zo Feyenoord en Ajax voor de titel. Aardige toto ingevuld Zal me benieuwen. Feynoord fans zaten vanmorgen om 8.30 al dronken in de trein ( wedstrijd om 14.30 ) dus zal flink sneeuwen Fijne zondag gewenst Toine ne man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 1 uur geleden zei Jannigje: O vergeet ik het nog bijna te vragen: Asterix hoe is het met jou en met je vrouw? Dat viel dus knap tegen, zoals al verwacht, ik heb haar net weer teruggebracht. De stress neemt toe en daarmee de opvliegers die ze amper nog trekt. Die komen dan om de 10 minuten en dan wil ze dood.. Fijne moederdag voor degenen die hun moeder nog hebben, ik ga er zo ook maar even weer alleen langs, geen zin in, hoofd is al nokkievol. En Haddock, ga je weg, zei je gisteren, ja, maar ik weet geen andere dan de weg die ik nu bewandel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 (bewerkt) @Reacher schreef "ik heb pepermuntjes naar de eksters hoofdjes gegooid maar het hielp niets". Ja hoor eens, hele pepermuntjes krijgen ze natuurlijk nooit naar binnen. Je moet ze wel kleine brokjes geven. En geven hè, niet gooien. 14 mei 2017 bewerkt door Bob Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Asterix wat vreselijk voor haar en jou! Ik herken en ken helaas dat gevoel van niet meer willen, zeker tijdens heftige opvliegers. Mijn hele systeem is dan totaal ontregeld. Ik weet dat het overgaat, tot de volgende komt, maar als dat om de tien minuten is. Gruwelijk. Akelig, moeilijk voor haar maar zeker ook voor jou. Machteloos gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Btw Reacher, ken je die van die duiven die zichzelf op zouden sturen? Ze deden het niet! Ze moeten en zullen een nest bouwen op mijn balkon! Grrr...... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Asterix,wat ontzettend naar voor jou en je vrouw. Misschien eerst de overgangsklachten gaan aanpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 (bewerkt) . 15 mei 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden