Spring naar bijdragen

Zondag 14 mei 2017


Quinn

Aanbevolen berichten

O, ik heb niks gemaakt hoor Lars, D is mijn moeder niet hè. Maar heb er wel voor gezorgd dat de boel op tafel terecht kwam in plaats van op bed. Haat aan kruimels. De kater kan ik goed missen, maar een songfestival zonder drank is wel een flinke uitdaging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, absoluut een drama. Hier gaat ie dan altijd op de BBC, vanwege het commentaar van Graham Norton. En een bingokaart erbij natuurlijk. Maar het was feest tot een uur vier. Zou dat bed trouwens gewoon doen, dan heb je vanavond een fris bed. Altijd een prettig gevoel.

Over leuk, tja, ik vind mezelf niet bepaald een leuk mens, maar dat heb ik wel geaccepteerd. Dat is ook winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteren een communiefeestje. Ik heb duidelijk een minder groot probleem met aangeschoten mensen dan met rechtsdenkende aangeschoten mensen. Als ik zelf dronken was geweest, was t er niet mooier op geworden. Waarschijnlijk had ik flink van jan gegeven en dingen gezegd die onomkeerbaar waren. Niet dat ik dat zelf zo erg had gevonden maar t was familie van mijn goede vriendin en t feestje van haar dochter. Dat vraagt om respect. Dus was t op de tong bijten en mezelf blijven zeggen niet te reageren. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @Bobik heb pepermuntjes naar de eksters hoofdjes gegooid maar het hielp niets, ze gingen er alleen maar harder van krekken. Jannigje graag je adres dan stuur ik ze met nest en al naar jou. Ik zal ze zeggen dat je een riante badkamer voor hen hebt. 

Ik heb dus niet zo goed geslapen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He bah Reacher, wat vervelend! Bij mij zijn ze nog niet geweest, ze komen vanmiddag. Wie wél komen zijn die £%#\'c duiven die bij mij willen nestelen! Gek word ik ervan. Ze beginnen bij nacht en ontij te koeren (onophoudelijk) onder mijn slaapkamerraam, poepen mijn hele balkon onder. Ruilen? Is dat een optie?

Goedemorgen nog net op de valreep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zo Feyenoord en Ajax voor de titel.

Aardige toto ingevuld :face-icon-small-shocked:

Zal me benieuwen.

Feynoord fans zaten vanmorgen om 8.30 al dronken in de trein ( wedstrijd om 14.30 ) dus zal flink sneeuwen :P

Fijne zondag gewenst Toine ne man...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jannigje:

O vergeet ik het nog bijna te vragen: Asterix hoe is het met jou en met je vrouw?

Dat viel dus knap tegen, zoals al verwacht, ik heb haar net weer teruggebracht.
De stress neemt toe en daarmee de opvliegers die ze amper nog trekt. Die komen dan om de 10 minuten en dan wil ze dood..

Fijne moederdag voor degenen die hun moeder nog hebben, ik ga er zo ook maar even weer alleen langs, geen zin in, hoofd is al nokkievol.

En Haddock, ga je weg, zei je gisteren, ja, maar ik weet geen andere dan de weg die ik nu bewandel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reacher schreef "ik heb pepermuntjes naar de eksters hoofdjes gegooid maar het hielp niets".

Ja hoor eens, hele pepermuntjes krijgen ze natuurlijk nooit naar binnen. Je moet ze wel kleine brokjes geven. En geven hè, niet gooien.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asterix wat vreselijk voor haar en jou! Ik herken en ken helaas dat gevoel van niet meer willen, zeker tijdens heftige opvliegers. Mijn hele systeem is dan totaal ontregeld. Ik weet dat het overgaat, tot de volgende komt, maar als dat om de tien minuten is. :blush: Gruwelijk. Akelig, moeilijk voor haar maar zeker ook voor jou. :( 

Machteloos gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...