Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 mei 2017


Aanbevolen berichten

Hallo forummers, 

Ik kom ook maar even terug na weg geweest te zijn.

De Methylfenidaat verdraag ik steeds minder en ik ga langzaam weer drinken ... en dat steeds meer. Gisteren sprak mijn partner haar ongerustheid hierover uit. Inmiddels hebben we onze pup. Dit kreeg ik omdat ik niet meer dronk ... zucht ... en dan toch weer langzaam wel.... het begon met 1 glaasje wijn op het dakterras in de zon .... en dat is uiteindelijk opgelopen naar 1 liter wijn ...  gemiddeld. 

Ik wil niet verspelen wat ik opgebouwd heb, maar ik kan de prikkels niet verwerken en snak naar rust in mijn hoofd. De Methylfenidaat werkte zo goed ... maar nu niet meer ... 

Ik laat het maar ff hierbij voor vandaag.... bah, voelt niet fijn hier weer aan te kloppen! 

Mijn zoon is nog steeds spoorloos. Heel binnenkort ga ik naar een gerespecteerde astrologe voor meer ziels duidelijkheid en acceptatie in deze.

Regenboog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een goedemorgen Kruidje. 
Regenboog, welkom terug, heb net even oude berichten gelezen en zag dat 
je al heel wat pogingen achter de rug hebt... 
Wat jammer dat het er dan nu toch weer ingeslopen is. 
Stoppen dus, 100% stoppen, hoop dat je de steun daarvoor hier kunt vinden. 

Lika, dikke pluim meis, ik las zojuist jouw relaas van gisteravond, petje af ! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het dagpact is een persoonlijk iets.
De eerste hier 's morgens zet zich op het dagpact.
De tweede maakt er een 'dagpactlijst' van..
Een niksniemendalletje, hoor.. maar dat bedacht ik me in ene..
...dat je er minstens twee nodig hebt om een lijstje te vormen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier is alles nat buiten. Net wakker en met mijn slaapkop gelukkig net gezien dat meneer schildpad binnen geplast heeft. Bijna met mijn voetjes erin :face-icon-small-shocked:

Dochter komt vandaag terug uit napels! Whooeehooee!!!

Ai regenboog :(. Das niet goed he...oprapen die ballen. Nu ongeveer! 

Ik ga me eens wassen. Lars uit mijne weg...ik kom eraan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.:D

Kruid. alles goed met je? Alsjeblieft een bosje:rose::rose::rose: voor jou.

Gisteren een fijn gesprek gehad met mijn svp'er. Praten is voor mij zo belangrijk. Ik maakte me zorgen dat als mijn behandeling af is ik daar weg moet, maar ze hebben het zo geregeld dat ik daar altijd onder behandeling blijf:D voelen jullie um? Maar rusten rusten en nog eens rusten is zo belangrijk en dat is moeilijk. Maar moeheid herken ik in ieder geval al wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja fijn hé Lika? De cliënten zijn zo lief dat ik vaak denk, hier is de echte wereld. Zoveel respect voor elkaar, de mensen zijn zo eerlijk in wat ze zeggen of doen. 

Als dit zo blijft wil ik er blijven tot het niet meer kan. En in de bovenkamer werkt alles nog redelijk goed, lichamelijk wat kleine dingetjes maar goed mee om te gaan.

Het leven is beter dan  dat het ooit geweest is. Nu nog leren rusten  zodat die sombere periodes weg blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Bol, zo iemand waar je je ei bij kwijt kunt. 
En tuurlijk mag je daar altijd blijven.... ze kúnnen gewoon niet meer zonder jou.
En jaaaaa, dat rust nemen..... maar ook dat ga je helemaal onder de knie krijgen.. 

Fleurtje vandaag dus een dubbel blije dag, fijn dat dochter weer thuis komt. 

En ja Koh, dat lijstje, je kunt natuurlijk ook jou en jezelf er op zetten, dan zit je al gelijk op twee. :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Ik las net, door mijn lenzen en de kleine lettertjes, 'gisteren een fijn geprek met mijn spier', @bolletje :D.

Ik dacht ff..nou die is haar knikkers kwijt.

T is te hopen dat ze een cadeautje bij heeft @Yvonne. Me like!

De lars stond nog in den douche. Voor mij geen probleem. Van t schrikken was em er vlug uit.

Laters

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha..... je blijft toch ook een boefje Fleur. 
En voor Lars voor de schrik maar een extra bakje koffie.. post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg
En nu ervandoor, zie dat we regen krijgen hier. 
Dan eerst maar lekker met de hond er op uit.... 
Luitjes, maak er wat moois van hè? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Yvonne:

En ja Koh, dat lijstje, je kunt natuurlijk ook jou en jezelf er op zetten, dan zit je al gelijk op twee. :P

Ja, maar je weet toch, Yvonne, een verslaafde alléén is in slecht gezelschap..
Liever in contact blijven met 'lotgenoten' dan me isoleren en denken dat ik alles in m'n uppie wel aan kan.
Dus nogmaals (misschien totaal overbodig) allemaal bedankt voor jullie komst hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen

Gisteren een nieuwe computer besteld

Met die andere werd het niets meer

Was computer van bijna duizend euro en net  3.5 jaar oud

Computerstudent verdient ook een aardig centje aan mij ,want moet natuurlijk ook nog geïnstalleerd worden

Asterix,misschien wat met buitenlucht, beetje sporten,wandelen fietsen, zou zomaar kunnen zijn dat je je dan stukken beter gaat voelen

Net terug van werk trouwens

Weer een uur uitgelopen

Mag vanmiddag nog vier uurtjes ,houdt me van de straat 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...