Antoinnette Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Goedemorgen, wat heerlijk opstaan in de wetenschap dat mijn cluppie in de finale staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Heb het zelf niet eens kunnen zien. Lukt niet op mijn tablet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Hier is geen woonkamer en om ,7 uur savonds is alles dicht hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Op het kantoortje hier, daarom wil ik dus ook weg hier. Nieuwe gebouw is alles aanwezig en ook 24 uur begeleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Jawel dat gaat steeds beter, af en toe samen dingen doen. Ben ik wel tevreden over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Hallo forummers, Ik kom ook maar even terug na weg geweest te zijn. De Methylfenidaat verdraag ik steeds minder en ik ga langzaam weer drinken ... en dat steeds meer. Gisteren sprak mijn partner haar ongerustheid hierover uit. Inmiddels hebben we onze pup. Dit kreeg ik omdat ik niet meer dronk ... zucht ... en dan toch weer langzaam wel.... het begon met 1 glaasje wijn op het dakterras in de zon .... en dat is uiteindelijk opgelopen naar 1 liter wijn ... gemiddeld. Ik wil niet verspelen wat ik opgebouwd heb, maar ik kan de prikkels niet verwerken en snak naar rust in mijn hoofd. De Methylfenidaat werkte zo goed ... maar nu niet meer ... Ik laat het maar ff hierbij voor vandaag.... bah, voelt niet fijn hier weer aan te kloppen! Mijn zoon is nog steeds spoorloos. Heel binnenkort ga ik naar een gerespecteerde astrologe voor meer ziels duidelijkheid en acceptatie in deze. Regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Goedemorgen. Regenboog sterkte. Lars en Suikertje morgen mannen! Moe maar voldaan na gisteren en geen houten kop. Ook fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Goedemorgen frummers. Wat een kadootje was gisteren, echt genoten van het heerlijke weer, hoop eigenlijk op een herhaling vandaag..... We zullen zien.... Koffie en thee staan inmiddels klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Goede morgen. Dagpact: Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Jij ook een goedemorgen Kruidje. Regenboog, welkom terug, heb net even oude berichten gelezen en zag dat je al heel wat pogingen achter de rug hebt... Wat jammer dat het er dan nu toch weer ingeslopen is. Stoppen dus, 100% stoppen, hoop dat je de steun daarvoor hier kunt vinden. Lika, dikke pluim meis, ik las zojuist jouw relaas van gisteravond, petje af ! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Het dagpact is een persoonlijk iets. De eerste hier 's morgens zet zich op het dagpact. De tweede maakt er een 'dagpactlijst' van.. Een niksniemendalletje, hoor.. maar dat bedacht ik me in ene.. ...dat je er minstens twee nodig hebt om een lijstje te vormen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Goedemorgen. Hier is alles nat buiten. Net wakker en met mijn slaapkop gelukkig net gezien dat meneer schildpad binnen geplast heeft. Bijna met mijn voetjes erin Dochter komt vandaag terug uit napels! Whooeehooee!!! Ai regenboog . Das niet goed he...oprapen die ballen. Nu ongeveer! Ik ga me eens wassen. Lars uit mijne weg...ik kom eraan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Goeie morgen mensen. Kruid. alles goed met je? Alsjeblieft een bosje voor jou. Gisteren een fijn gesprek gehad met mijn svp'er. Praten is voor mij zo belangrijk. Ik maakte me zorgen dat als mijn behandeling af is ik daar weg moet, maar ze hebben het zo geregeld dat ik daar altijd onder behandeling blijf voelen jullie um? Maar rusten rusten en nog eens rusten is zo belangrijk en dat is moeilijk. Maar moeheid herken ik in ieder geval al wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 (bewerkt) Mooi Bolletje! 12 mei 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Heb zojuist maar weer een afspraak gemaakt met de huisarts. Dank jullie voor de reacties. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Ja fijn hé Lika? De cliënten zijn zo lief dat ik vaak denk, hier is de echte wereld. Zoveel respect voor elkaar, de mensen zijn zo eerlijk in wat ze zeggen of doen. Als dit zo blijft wil ik er blijven tot het niet meer kan. En in de bovenkamer werkt alles nog redelijk goed, lichamelijk wat kleine dingetjes maar goed mee om te gaan. Het leven is beter dan dat het ooit geweest is. Nu nog leren rusten zodat die sombere periodes weg blijven. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Fijn Bol, zo iemand waar je je ei bij kwijt kunt. En tuurlijk mag je daar altijd blijven.... ze kúnnen gewoon niet meer zonder jou. En jaaaaa, dat rust nemen..... maar ook dat ga je helemaal onder de knie krijgen.. Fleurtje vandaag dus een dubbel blije dag, fijn dat dochter weer thuis komt. En ja Koh, dat lijstje, je kunt natuurlijk ook jou en jezelf er op zetten, dan zit je al gelijk op twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Goedemorgen mensen. Eerst koffie en nicotine en dan eens kijken wat de dag brengt. Ik ga maar weer voor zo goed mogelijk. Dagpact: Lars Kohtje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Ik las net, door mijn lenzen en de kleine lettertjes, 'gisteren een fijn geprek met mijn spier', @bolletje . Ik dacht ff..nou die is haar knikkers kwijt. T is te hopen dat ze een cadeautje bij heeft @Yvonne. Me like! De lars stond nog in den douche. Voor mij geen probleem. Van t schrikken was em er vlug uit. Laters Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Hahahaha..... je blijft toch ook een boefje Fleur. En voor Lars voor de schrik maar een extra bakje koffie.. En nu ervandoor, zie dat we regen krijgen hier. Dan eerst maar lekker met de hond er op uit.... Luitjes, maak er wat moois van hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 16 minuten geleden zei Yvonne: En ja Koh, dat lijstje, je kunt natuurlijk ook jou en jezelf er op zetten, dan zit je al gelijk op twee. Ja, maar je weet toch, Yvonne, een verslaafde alléén is in slecht gezelschap.. Liever in contact blijven met 'lotgenoten' dan me isoleren en denken dat ik alles in m'n uppie wel aan kan. Dus nogmaals (misschien totaal overbodig) allemaal bedankt voor jullie komst hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Een dagje mooi weer en nu alweer regen brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Mogguh, Alweer opstaan met een duffe kop, krijg ik nou nooit een keer credits voor mijn abstinentie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Goedemorgen beste mensen Gisteren een nieuwe computer besteld Met die andere werd het niets meer Was computer van bijna duizend euro en net 3.5 jaar oud Computerstudent verdient ook een aardig centje aan mij ,want moet natuurlijk ook nog geïnstalleerd worden Asterix,misschien wat met buitenlucht, beetje sporten,wandelen fietsen, zou zomaar kunnen zijn dat je je dan stukken beter gaat voelen Net terug van werk trouwens Weer een uur uitgelopen Mag vanmiddag nog vier uurtjes ,houdt me van de straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden