Spring naar bijdragen

Maandag, 1 mei 2017


jowan

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Bob:

Het is jowan met een kleine letter j aan het begin, Lost. Dat vindt hij belangrijk.

Aiaiai!

Ik ben nogal van de hoofdletters...zal er aan denken...is er dan wel een rowan...ben nou de draad hèlemaal kwijt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lars:

Goedemorgen

Dagpact;
jowan
Bor

Lars

 

3 uur geleden zei Lost:

(...)

Rowan

Bor

Lars

Lost

Ja, Lost, je hebt jowan verhaspeld tot Rowan, daar kom je echt niet onderuit. :D

Kun je het voortaan niet met copy/paste doen of gaat dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje ik krijg letterlijk alles wat ik in de bijsluiter lees. Terwijl men het meeste doorgaans nooit zal krijgen.

Het zogenaamde nocebo effect.

Het staat er ook allemaal om claims te voorkomen. We hebben u toch gewaarschuwd, dus niet zeuren
als het mis is.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ben er weer en probeer een beetje bij te lezen.  Maar, en, ik ben nog niet in de echte wereld aangekomen. Zo voelt dat althans. Rouwen schijnt erg onvoorspelbaar te zijn. Ik zal niet niet drinken vandaag, maar ik hoop hier wel terecht te kunnen.

Rapilos en Asterix: gefeliciteerd:rose: Wat goed!
Spirit, sterkte! Misschien ter geruststelling: zo een reis met een kindje van 9 maanden als je 4 maanden zwanger kan best. Ik heb wat afgereisd met oudste, ook toen jongste in mijn buik zat. 

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bob:

 

Ja, Lost, je hebt jowan verhaspeld tot Rowan, daar kom je echt niet onderuit. :D

Kun je het voortaan niet met copy/paste doen of gaat dat niet?

Heb nog heel wat te leren hier!

Ik zal kopièren vanaf morgen, komt aal goud! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje @spirit...dat is heel erg heftig voor je!

Maar het is toch je zoon zijn keuze, goed of niet goed.

Je kunt er voor hem zijn als hij je nodig heeft, advies geven als hij daarom vraagt of open voor staat, maar meer moet je denk ik niet doen.

Als jij je ermee gaat bemoeien ben jij waarschijnlijk degene die de gebeten hond is en heb je kans om alle contact te verliezen...

Houd je deur voor ze open, dat is in mijn ogen het beste wat je nu kunt doen hoe zwaar ook voor jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker thee gedronken met m'n schoonzussie.. en idiote tv-programma's bekeken op Travel Channel.... heb ik zelf niet.
Iets met Amerikanen die een "campertje" zoeken.... Tjeemig... wat een vreemd volk toch, die Amerikanen.
Campertje... te beginnen met 10 meter lengte, aan alle kanten uitschuifbaar, meerdere tv's, twee badkamers.. en dan nog
zeggen dat ze ruimte te kort komen.. en 't mag wat kosten. Van zo'n twee ton tot zelfs zeseneenhalve ton...
Maar 't was op zich toch best gezellig vanmiddag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Kohtje:

Lekker thee gedronken met m'n schoonzussie.. en idiote tv-programma's bekeken op Travel Channel.... heb ik zelf niet.
Iets met Amerikanen die een "campertje" zoeken.... Tjeemig... wat een vreemd volk toch, die Amerikanen.
Campertje... te beginnen met 10 meter lengte, aan alle kanten uitschuifbaar, meerdere tv's, twee badkamers.. en dan nog
zeggen dat ze ruimte te kort komen.. en 't mag wat kosten. Van zo'n twee ton tot zelfs zeseneenhalve ton...
Maar 't was op zich toch best gezellig vanmiddag.

Ojee,.....schoonzussie.....Dat was voor mij steeds gevaarlijk om met haar op te trekken. Ze was een paar jaar jonger dan "mijn vrouw"  en ik zag in haar al die dingen die ik in mijn (v)echtgenote  miste. Ik denk, nee weet, dat dat anleiding voor vechten was. De ziekte verslaving: het is nooit genoeg wat je hebt, er moet altijd meer. Ik zie zussie tegenwoordig weer, nu en dan. We hbben nog steeds een warme band en gaan er soms een dag op uit. Dichterbij moet ze me niet komen, ze zuipt. En dat vind ik zo vlak bij erg lastig.

Inderdaad, vreemd volk die amerikano's. Ik moet er ook niet al te veel van hebben, ook van het "land"  niet. Maar er komen goede dingen vandaan: ruimtevaart en ........een 12 stappenprogramma wat me nuchter houdt sinds ik er mee kennis maakte!

Ik ga zo naar mijn maandagavond vaste AA cluppie, heb een fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jowan:

Ojee,.....schoonzussie....  ...... ik zag in haar al die dingen die ik in mijn (v)echtgenote  miste.

Ik zie in mijn schoonzussie nou net dat wat wij (mijn vrouw en ik) nog wel hebben en zij (en m'n broer) niet meer... goede gezondheid.
M'n schoonzus heeft begin vorig jaar een herseninfarct gehad en is sindsdien halfzijdig verlamd en haar spraakvermogen kwijt.
Het leek zo'n perfect stelletje, allebei een goede baan en lekker veel er op uit, de hele wereld over. In één nacht kan alles zomaar totaal anders zijn.
Als stelletje doen ze het trouwens onder deze omstandigheden nog altijd erg goed. Het is zoals het is.. tja.. soms is dat inderdaad zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen zin om te gaan zeuren hier

Voor mij een verloren dagje

Jammer. Morgen beter.

 

Mooi te zien hoe velen hier het roer definitief hebben omgegooid

En nog wat maken van het leven

Actie. 

 

Een fijne avond nog

En alvast een fijne nacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...