lady jane Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 een bo(lle)ke?/broodje? Ik heb met mijn volleyteam ons jaarlijks weekend gehad in de bollenstreek. Prachtig liggen de velden erbij. En gisteren de holle door de bolle, 10 km tegen kanker gelopen. Wat een fijne sfeer, prachtige omgeving en onderling mooie drie dagen. En wat hebben we eigenlijk de foon, TV, en alle andere middelen maar weinig echt nodig. Al blijven ze wel handig natuurlijk. (en heb ik wel wat gespiekt hier tussendoor) Kohtje en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goedemorgen Bor. En hier noemen we het stoet. Een plak stoet. Lijkt er niet op he nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 10 km. Jane??????????????????????????? Jemig Dat is heel ver. Ja nou zie je er ook uit als een vlam van begin 40, en die halen 10 km. wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 kohtje . Geen boekenverslindster hier. Boke is inderdaad een boterham smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Ik haal dat niet zenne bolletje . Alhoewel misschien nog net kruipend of op de brancard.. Jane heeft volgens mij een fantastische fysiek. Ikke beetje jaloers maar te lui om er echt veel aan te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Stoet?? Nog nooit van gehoord! Maar t oostvlaams en westvlaams is voor mij zelfs hier al chinees. Toch gek al die dialecten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 (bewerkt) geen misverstanden laten ontstaan hier; we hebben m gewandeld hoor (1 blaar☺) ik ben gewoon een 63 jarige middelbare meid, waar zelfs 2 weken terug iemand voor opstond in de trein, heel konfronterend! 10 april 2017 bewerkt door lady jane smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 jane toch . Doet me denken aan die reclame van stimerol waar de ene man vraagt aan de andere zijn plaats op te geven voor t zwangere meisje. Maar ze dus niet zwanger is. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Ik ga ff naar de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 38 minuten geleden zei Bor: Goedemorgen.. Dagpact; Lars Quinn jowan Roodborstje Zbb Nadia Kohtje Bolletje Reacher Sonnetje Bor smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goedenmorgen, Nadia!! Ik miste je al.. Mooi zo'n lange lijst dagpacters! Ik wil mijn internetverslaving ook maar eens gaan aanpakken. Het kost me 's morgens soms 3 uren en dan tussendoor nog eens wat kijken en 'savonds is het weer prijs! Het lijkt allemaal heel prachtig... goeie artikelen lezen, tv live kijken, enquettes invullen, FB, mail etc. Maar ik krijg een platte kont en een scrollarm Ik mag nu nog maar 1 uur 'smorgens en dat is bijna al voorbij (heb ik nog niet eens op de mail en werkmail gekeken...) Pff, je zou er zowat een nieuw draadje over starten. Maar hee... dat kost dan ook weer lees- en tieptijd Doel is nu om wat meer te gaan bewegen (en niet enkel de vingertjes) en meer te doen in real live. Fijne dag allemaal !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Ja, leuk, een nieuw draadje voor internetverslaafden. Met hele korte berichtjes. Zo van: - Hoest? - Goed. Jij? - Te veel nog. Laters! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Alvast mislukt. Mail opgeruimd, wat nagelezen, pff. Nu de werkmail nog. Mag niet meer dan 5 min. kosten (vind ik) en dan maar es in actie. Haha, geinig Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 2 uur geleden zei Reacher: Asterix jij en je vrouw heel veel sterkte vandaag Hopelijk is dit de eerste dag van een stijgende lijn voor jullie. Ik had op de draad van gisteren nog gereageerd.... Bedankt voor jullie medeleven!! Ik heb net gebeld, maarrr, helaas nog steeds geen plek, er moet er eerst eentje naar huis. Jah, Fleurtje, ze zit in de hel, vindt ze zelf en zo lijkt het ook wel. En Reacher, we wonen daar in de buurt, dus ik ben er binnen 5 minuten. (Iemand van de vrouwen hier ervaring met hormoontherapie trouwens? Dat heeft ze overwogen, maar nooit gedurfd..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goedemorgen, middag allemaal! Ah Smart, ik doe vandaag niet mee, werken en hier zijn, genoeg uren dus. Sterkte Asterix! Ik wil vandaag niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Pfoe, Asterix, sterkte voor je meissie en jou gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Veel sterkte Asterix Vraagje, iemand tips voor een leuke camping met fijne plekken waar je ook met slechter weer kan staan en nog wat te beleven is? We gaan dit paasweekend voor de eerste keer weg van vrijdag tm maandag met onze camper... Ik heb de camperappjes bekeken maar als newbie vindt ik het kiezen maar lastig. Omgeving Dordrecht of Flevoland? Andere suggesties ook welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 @Bor nee wij hebben geen kinderen dus manlief en ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Hoi Asterix, Ik ben een ongelooflijke lomperik door zo niet te reageren op jouw noodberichtjes. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zo in de penarie te zitten als jouw vrouw en maar een héél klein beetje hoe het is om, zoals jij, naast en met zo iemand te leven. Ik wens je vrouw én jou allebei apart dan nu alsnog heel veel sterkte en hopelijk snel verbetering in de situatie. Verder dan dat kom ik niet. Niet uit onwil maar door onbekendheid met en onmacht. Excuus voor mijn lompheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Ik weet nog niet hoe en of ik je zal vergeven, Kohtje. Bedankt hoor!! basta en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Lieselotje, wij kamperen met de camper eigenlijk nooit in Nederland. Buiten Nederland trouwens ook bijna nooit op campings, meestal op camperplaatsen omdat het maar één nachtje betreft. Alleen met citroënmeetings komen we in Nederland wel eens op een camping. En dan meestal met een tentje. Veel campings in Nederland ken ik dus niet. Nu weet ik wel één camping die vaak goede recensies krijgt en die ik een beetje ken omdat ik er vlak bij woon, maar die is weer niet in de omgeving die jij aangeeft: de 'stadscamping' van Deventer. Ligt aan de IJssel, tegenover de Hanzestad Deventer, met het voet/fietspontje ben je zo in de historische binnenstad, de omgeving biedt veel natuurschoon (zowel Veluwe in het westen, als Salland en de Sallandse heuvelrug in het oosten)', uiteraard is de hele IJssel met z'n uiterwaarden prachtig en kun je zowel met de fiets als met de camper prachtige ritten maken over de dijkjes (vooral aan de westoever) van deze door Jan Voerman veelbeschilderde rivier.. Enz. enz. enz..... Het mooiste is misschien nog wel dat ik voor het aanprijzen van deze camping geen cent ontvang en dat het dus een eerlijk verhaaltje is. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Bor, dankjewel. Zoals jij het omschrijft lijkt m'n lompheid toch wel een stuk minder erg dan ik het vond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 O ja, nog wel even dit, Asterix... niet grappig bedoeld of zo, hoor. Maar ik vraag me af hoe je een plotselinge onverklaarbare dood als bijwerking aan Zyprexa kunt toeschrijven.. Al helemaal als dat dus maar zo weinig voorkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 9 uur geleden zei Suikertje: Goedemorgen Vasja en Lars. Vasja, jij bent me meestal veel te vroeg. hoe laat begint je werkdag? 7:00 uur of 7:30, moet vaak ook nog een uur reizen voordat ik er ben ^^ morgen avonddienst gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2017 Rapport Share Geplaatst 10 april 2017 Goedemiddag allemaal, Vanmiddag naar de tandarts voor 2 vullingen Dat laat ik altijd verdoven, want anders ga ik door de grond Probeer nu thee te drinken, met een stukje chocola Dat gaat dus helemaal niet De thee loopt langs mijn mond, de chocola kan ik maar aan 1 kant eten, en een kant van mijn mond voelt dik en scheef En dat voor 150 euro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden