Spring naar bijdragen

Maandag 10 april

Vasja

Aanbevolen berichten

een bo(lle)ke?/broodje?

Ik heb met mijn volleyteam ons jaarlijks weekend gehad in de bollenstreek. Prachtig liggen de velden erbij. En gisteren de holle door de bolle, 10 km tegen kanker gelopen. Wat een fijne sfeer, prachtige omgeving en onderling mooie drie dagen. En wat hebben we eigenlijk de foon, TV, en alle andere middelen maar weinig echt nodig. Al blijven ze wel handig natuurlijk. (en heb ik wel wat gespiekt hier tussendoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen,

Nadia!! Ik miste je al..
Mooi zo'n lange lijst dagpacters!

Ik wil mijn internetverslaving ook maar eens gaan aanpakken. Het kost me 's morgens soms 3 uren en dan tussendoor nog eens
wat kijken en 'savonds is het weer prijs! Het lijkt allemaal heel prachtig... goeie artikelen lezen, tv live kijken, enquettes invullen, FB, mail etc.
Maar ik krijg een platte kont en een scrollarm :( 
Ik mag nu nog maar 1 uur 'smorgens en dat is bijna al voorbij (heb ik nog niet eens op de mail en werkmail gekeken...)
Pff, je zou er zowat een nieuw draadje over starten. Maar hee... dat kost dan ook weer lees- en tieptijd :blink:

Doel is nu om wat meer te gaan bewegen (en niet enkel de vingertjes) en meer te doen in real live.

Fijne dag allemaal !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

Asterix jij en je vrouw heel veel sterkte vandaag :rose: Hopelijk is dit de eerste dag van een stijgende lijn voor jullie.  

Ik had op de draad van gisteren nog gereageerd....

Bedankt voor jullie medeleven!!
Ik heb net gebeld, maarrr, helaas nog steeds geen plek, er moet er eerst eentje naar huis.

Jah, Fleurtje, ze zit in de hel, vindt ze zelf en zo lijkt het ook wel.

En Reacher, we wonen daar in de buurt, dus ik ben er binnen 5 minuten.

(Iemand van de vrouwen hier ervaring met hormoontherapie trouwens? Dat heeft ze overwogen, maar nooit gedurfd..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel sterkte Asterix :rose:

Vraagje, iemand tips voor een leuke camping met fijne plekken waar je ook met slechter weer kan staan en nog wat te beleven is? We gaan dit paasweekend voor de eerste keer weg van vrijdag tm maandag met onze camper... Ik heb de camperappjes bekeken maar als newbie vindt ik het kiezen maar lastig. Omgeving Dordrecht of Flevoland?  Andere suggesties ook welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Asterix,

Ik ben een ongelooflijke lomperik door zo niet te reageren op jouw noodberichtjes.
Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zo in de penarie te zitten als jouw vrouw en maar
een héél klein beetje hoe het is om, zoals jij, naast en met zo iemand te leven.
Ik wens je vrouw én jou allebei apart dan nu alsnog heel veel sterkte en hopelijk snel verbetering in de situatie.
Verder dan dat kom ik niet. Niet uit onwil maar door onbekendheid met en onmacht.
Excuus voor mijn lompheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieselotje, wij kamperen met de camper eigenlijk nooit in Nederland. Buiten Nederland trouwens ook bijna nooit op campings,
meestal op camperplaatsen omdat het maar één nachtje betreft.
Alleen met citroënmeetings komen we in Nederland wel eens op een camping.  En dan meestal met een tentje. Veel campings in Nederland ken ik dus niet.
Nu weet ik wel één camping die vaak goede recensies krijgt en die ik een beetje ken omdat ik er vlak bij woon, maar die is weer niet in de
omgeving die jij aangeeft: de 'stadscamping' van Deventer. Ligt aan de IJssel, tegenover de Hanzestad Deventer, met het voet/fietspontje ben je zo
in de historische binnenstad, de omgeving biedt veel natuurschoon (zowel Veluwe in het westen, als Salland en de Sallandse heuvelrug in het oosten)',
uiteraard is de hele IJssel met z'n uiterwaarden prachtig en kun je zowel met de fiets als met de camper prachtige ritten maken over de dijkjes (vooral aan
de westoever) van deze door Jan Voerman veelbeschilderde rivier..
Enz. enz. enz..... Het mooiste is misschien nog wel dat ik voor het aanprijzen van deze camping geen cent ontvang en dat het dus een eerlijk verhaaltje is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Suikertje:

Goedemorgen Vasja en Lars. Vasja, jij bent me meestal veel te vroeg. hoe laat begint je werkdag?

7:00 uur of 7:30,  moet vaak ook nog een uur reizen voordat ik er ben ^^ morgen avonddienst gelukkig :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Vanmiddag naar de tandarts voor 2 vullingen
Dat laat ik altijd verdoven, want anders ga ik door de grond
Probeer nu thee te drinken, met een stukje chocola
Dat gaat dus helemaal niet
De thee loopt langs mijn mond, de chocola kan ik maar aan 1 kant eten, en een kant van mijn mond voelt dik en scheef
En dat voor 150 euro :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...