bolletje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Hartstikke leuk Spirit, en ik vind dat je erg goed bezig bent meid. Heerlijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 leuk Spirit. Smartlappen: zo fijn! verder sluit ik me van harte aan bij de vorige spreker. ik vind het heel knap van je zoals je jezelf op de rails aan het zetten bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Kom nog even hier piepen Hele dag gewerkt, en straks ook nog een late dienst Niet gepland, maar neem dienst over van collega die in nood zit Ben aardig afgedraaid (niets meer gewend he ) Spirit Wat lees ik nu... Dat je maandag AL om 10.00 moet beginnen ?? Jeetje, wilde dat ik zulke luxe tijden had ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Trouwens, Rond een uur of 7 weer behoorlijke trek in wijn gehad Weet wel waardoor dat kwam Moe,hongerig,balen dat ik weer moe ben, en dan ook niet eens een wijntje als beloning mag Enfin, doorzetten nu, dan gaan zulke gedachten steeds minder voorkomen (hoop ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Denk ik zeker Rapilos. Want je neemt die eerste niet. Dus die gedachte daaraan hoef je straks ook niet meer te hebben....Zen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Dat is een goeie Lika, Zennnn... Komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Zo, en de laatste dienst zit er ook weer op. Gelukkig was het dichtbij, en ben dus lekker gaan lopen. Voldaan gevoel nu Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Gecondoleerd Lady Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Dank voor jullie meeleven, en naast het verdriet drukt het me ook weer met de neus op de feiten dat ik veel heb aan mindfull leven, genieten van wat er is, hoe lang of kort ook. Leven is kostbaar, het kunnen waarderen ook. erik, smart, Yogajuf en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Ik plof maar heel even binnen. Lieve lieve jane, ik vind t supererg te lezen van je verlies. Dikke dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Je slaat de nagel op de kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Gecondoleerd Jane. Ik ben geslaagd voor het dagpact. Welterusten voor straks. Of voor nu. Is al weer aardig laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Gecondoleerd Jane; heel verdrietig. Klopt wat je zegt. Hier de afgelopen week ook 3 bekenden overleden. I count my blessings Trusten allen, ik ben weer op het droge pad. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2017 Het spijt me van je verlies Lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2017 Sterkte LJ, gecondoleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden