Antoinnette Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Goedemorgen Goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Goedemorgen Suikertje fijn dat je er weer bent. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Goedemorgen Lika, ben ik weg geweest dan. Gaat hier wel redelijk goed op het moment. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Ha, eindelijk een beetje normaal uiziend bericht! Ik moet gewoon als eerste op het dagpact. Voor alles is een oplossing :-) basta, Lika en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Nee, hoor niet weggeweest. Zo bedoelde ik het niet. Maar gewoon. Je bent er maar mooi weer. ik zit niet goed in mijn vel. Al de hele week niet. Hoop dat het overgaat. Ben bang dat ik van burn-out in depressie glijdt ofzo. Aan de andere kant staan al mijn klachten gewoon op de burn-out lijst. Accepteren en tijd en werken aan mezelf. Denk ik dan maar. Maar ik zou willen dat ik me beter ging voelen. Omgekeerde lijkt het geval. Nou ja. Vandaag prima rustig dagje voor de boeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Goede morgen. Dagpact; Nadia Bor Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Goedemorgen frummers. Buiten oogt het sombertjes, het regent en het waait, maken we het binnen maar extra gezellig toch? Koffie en thee staan inmiddels klaar Kom maar op met die maandag. Lika sterkte, moet moeilijk zijn zo, maar probeer je te troosten met de de wetenschap dat er op een gegeven moment een omkeerpunt zal zijn..... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Lika heb je misschien last van een winterdip? Veel mensen hebben daar last van en als je dan ook nog een burn out hebt is dat dubbelop. Je kunt van die lampen huren hé? Zo twee dagen overdag niet gerust en ik voel me wat minder, dus.......juist ja eigen schuld dikke neus. 27 februari 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 En ook nog verkouden zie ik .... Goedemorgen Bollewol. Ik ga aan de slag hier lui. Maak er een mooie dag van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Dagpact; Nadia Bor Kohtje MarQ Goeie morgen, droge afmelding van gisteren, en ik moet zeggen "hij gaat lekker zo" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 (bewerkt) Dagpact; Nadia Bor Kohtje MarQ Reacher. Ik laat de cola vandaag even helemaal aan Fleurtje, cafeïne vermijden, kijken of het scheelt in slapen. Kan me voorstellen dat je je beter zou willen gaan voelen Lika . Basta heeft een goede tip gegeven op je eigen draadje. 27 februari 2017 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 dank allen. Ik realiseer me nu pas dat ik slecht slaap. Ik val pas rond twee uur in slaap de laatste tijd en dan om 7.00 wakker. Dat eist zijn tol ook natuurlijk. Ga even wat veranderen aan avond routine. Kijken of dat helpt. fijne dag allen, veel dank voor de lieve aandacht, ik kan weer verder, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Lika als ik m'n rust niet neem, word ik erg somber, 1 uur of 1/2 uurtje is vaak al genoeg om s'avonds eerder in slaap te vallen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Ha...goeiemorgen, Slecht slapen of te weinig is funest voor je gemoed.... Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Acceptatie Bor. Daar kan niets heavys tegenop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 En nog een hele goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Het dagpact laat ik vandaag voor wat het is:). Veel te lange rij om over te typen. Had ik maar eerder mijn bed moeten uitkomen. En quoten lukt niet. Maar het komt wel goed met me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Dankjewel Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Ook hier even klagen Wat een snertweer inderdaad Wilde na mijn werk nog boodschappen doen, maar rechtstreeks naar huis gereden, zoveel regen. Koud heb ik het ook,maar dat is niets nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Hoi Het is hier al de hele dag droog, dus daarover klaag ik niet, over de rest heb ik het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Ha Lars, heerlijk dat je je weer meldt. Weer een schaapje op het droge.... hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Welcome back. En hou je taai. Rustig aan maar weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 @Bor, klopt het dat je op zich heel goed gast? Je lijkt wel anders, vrolijker. Ik weet niet zo goed wat precies, maar ik zou het fijn voor je vinden. En knap van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Klinkt goed Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden