Spring naar bijdragen

Maandag 27 februari 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Nee, hoor niet weggeweest. Zo bedoelde ik het niet. Maar gewoon. Je bent er maar mooi weer.

ik zit niet goed in mijn vel. Al de hele week niet. Hoop dat het overgaat. Ben bang dat ik van burn-out in depressie glijdt ofzo. Aan de andere kant staan al mijn klachten gewoon op de burn-out lijst. Accepteren en tijd en werken aan mezelf. Denk ik dan maar. Maar ik zou willen dat ik me beter ging voelen. Omgekeerde lijkt het geval. Nou ja. Vandaag prima rustig dagje voor de boeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Buiten oogt het sombertjes, het regent en het waait, 
maken we het binnen maar extra gezellig toch? 
Koffie en thee staan inmiddels klaar
vollekoffiekan1.jpgtheepot2.jpgcola1.jpg
Kom maar op met die maandag. 
Lika sterkte, moet moeilijk zijn zo, maar probeer je te
troosten  met de de wetenschap dat er op een
gegeven moment een omkeerpunt zal zijn..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.:)

Lika heb je misschien last van een winterdip? Veel mensen hebben daar last van en als je dan ook nog een burn out hebt is dat dubbelop. Je kunt van die lampen huren hé?

Zo twee dagen overdag niet gerust en ik voel me wat minder, dus.......juist ja eigen schuld dikke neus.   Plaatjes Neus peuteren

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dagpact;
Nadia

Bor

Kohtje

MarQ

Reacher.

Ik laat de cola vandaag even helemaal aan Fleurtje,  cafeïne vermijden, kijken of het scheelt in slapen.

Kan me voorstellen dat je je beter zou willen gaan voelen Lika . Basta heeft een goede tip gegeven op je eigen draadje.

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank allen. Ik realiseer me nu pas dat ik slecht slaap. Ik val pas rond twee uur in slaap de laatste tijd en dan om 7.00 wakker. Dat eist zijn tol ook natuurlijk. Ga even wat veranderen aan avond routine. Kijken of dat helpt.

fijne dag allen, veel dank voor de lieve aandacht, ik kan weer verder,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...