Spring naar bijdragen

Hoe ben jij op jouw forum naam gekomen?


Gast

Aanbevolen berichten

Toen ik me hier vorige week inschreef voelde ik me gevangen:

Caged Bird
Right now I feel like a bird 
caged without a key
Ev'ryone comes to stare at me
with so much joy and reverie
They don't know how I feel inside
Through my smile I cry
They don't know what they're doing to me
keeping me from flying
That's why I say that I know why
the caged bird sings
Only joy comes from song
She's so rare and beautiful to others
Why not just set her free
so she can fly, fly, fly

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-2-2017 om 14:20 zei Phaedra:

Leuk! Als ik jou zie moet ik denken aan Bob de Bouwer.. (Sorry! :-)) Was inderdaad een aardappel in de vorm van een vogelverschrikker..

Die avatar met schilletjes bedoel je? Hihi, geen sorry zeggen want ergens heb ik ook nog wel een Bob de bouwer in mezelf zitten hoor! Moet ik alleen nog zien te hervinden na bijna gehandicapt verklaard te zijn en mezelf dus gefileerd voelen, vandaar die kromme aardappel in schijven. Maar ik bleek dus niet gehandicapt en kan oud werk gewoon voortzetten als ik me maar aan mijn eigen aangeleerde gewoontes houdt, vooral mijn rechterkant belasten en niet de linker want dan komen er zenuwen in de knel. Nu nog wat spier massa ontwikkelen en ik verzet weer hele bomen. :D

Ik heb alleen maar een kromme nek en geen nek hernia, prima mee leren leven totdat ik werk ging doen dat geen ruimte liet aan mijn natuurlijke aanpassing. En belaste ik links dus over waardoor er zenuwen in de knel kwamen te zitten en dat doet pijn. De kat die op een steen of aardappel ligt pas momenteel beter bij me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk heel simpel, zo hebben mijn ouders mij genoemd. Geen bijnaam, dit is gewoon wie ik ben. Mijn avatar is van het beeld van Erik of het kleine insectenboek. Naar die Erik van het boek van Bomans ben ik genoemd.

@Spud die kat bovenop je vind ik zo goed bij je passen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zo ligt mijn papflesser altijd op mijn hoofd, volwassen kat inmiddels. Inclusief haar nagels, die snapt nog steeds niet dat dat soms pijn kan doen. Die ziet dat nog altijd als mij terug aaien. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanaf dat ik 8 maanden een koosnaampje gekregen van mijn vader, ik was stapel gek van mijn vader, deed alles om bij hem in de buurt te zijn, als ik naast mijn mams lag deed ik mijn best om aan de kant van mijn vader te komen, als ik ziek was belde mijn mams mijn vader op zijn werk dat hij echt maar even naar huis moest komen omdat ik niet rustig te krijgen was "Neeee, Papa moet komen" (weet ik uit de verhalen uiteraard) met mijn vader kocht ik mijn 1e lakschoentjes en mijn 1e kunstschaatsen.

Pumpkin is eigenlijk een verbastering van dat koosnaampje, nooit bij stil gestaan dat het een pompoen is, tot iemand een plaatje van een pompoen deelde.

Ik vond Pumpkin ook lieflijk klinken, eindelijk lief voor mij zelf.

 

xxxxx

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...

Niks, ik wilde niet meer. Om te stoppen met drinken, moest ik uit mijn wereldje waar ik in zat. Alleen zo kon ik naar de niks toe. Ook wel het gevoel dat ik niks was. In het begin was mini niksy, dat heb ik veranderd in mini. Mijn kind is niet niks, mijn kind is mijn alles. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Artemis, Godin uit de Griekse mythologie, dochter van Zeus en Leto, terwijl Zeus met Hera was getrouwd, Artemis is de tweelingzus van Apollo. Godin van de jacht, de natuur en beschermster van kinderen.  Ik las het boek van Jean Shinoda Bolen, Godinnen in elke vrouw. Bolen legt vanuit psychologie van CG Jung uit hoe de 7 archetypen in vrouwen doorwerken. Athena, Artemis, Hera, Aphrodite, Persefone, Demeter, Hestia, 

Ik ben zo'n Artemis meisje, graag buiten, goed met dieren en kinderen, je kan mij vinden in de natuur en boogschieten heb ik ook gedaan, Mijn plaatje komt van internet, gezocht op Artemis. Door mijzelf zo te noemen word ik sterker, helderder, want in real live ben ik onzeker en onzichtbaar onder de mensen. Ik wil wel wat meer Artemis kwaliteiten. Dat is mijn zoektocht hier op het forum. Wie ben ik, wat wil ik, zonder verdoving van alcohol. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal :) Toch leuk om elkaar beter te leren kennen. 
Hadden jullie geen specifieks reden waarom jullie je naar Lieke of Renaldo vernoemden @Lieke7777 en @Renaldo61?  Bepaalde eigenschappen van je buurmeisje die je aantrokken? 

@ikkanhet is jouw naam niet jouw motto bij het stoppen met drinken? 

@niks ik noemde mini nog steeds Niksje maar ik stap ook over op Mini, want ze is inderdaad niet niks ( en jij ook niet :heart:).

@Artemismooie uitleg ook! En op het forum ben jij absoluut een Artemis! je schrijft dat je dat in het echte leven niet manifesteert  maar zou je wel meer Artemis willen zijn daar? 

Ik ga googlen welke type ik ben. :)ik hoop niet Hera want ik herinner me vanuit de Hercules serie dat dat nogal een loeder was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam ooit als Jane4 omdat er al een Jane was en ik wilde op safe spelen, nog nooit eerder
op een forum geschreven.
Na een paar jaar vernieuwde het forum en konden we eindelijk van de voorgeschreven icoontjes af
en een eigen plaatje gebruiken. Toen werd ik lady jane omdat ik dat zo'n mooi nunmmer vd Stones vond.
Jane heette ik als klein kind in Australie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...