Spring naar bijdragen

Woensdag 15 februari 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei smart:

Goeiemorgen! 

Ik wil de lappenmand wel bij het grofvuil zetten!  Wie helpt? Heb het er wel mee gehad eigenlijk. ..

Hoho....dat is wel even schrikken....:huh:

Maar misschien, en dat hoop ik van ganser harte, heb je het over jouw eigen lappenmand..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hier weer terug van yoga
Hoofdpijn, 
Heb ik al een paar dagen, dus maar weer veel water drinken vandaag

Gisteren eindelijk het hele filmpje van Els Noorlander af gekeken
Had al een paar keer een poging gewaagd, maar vond het in eerste instantie zo ingewikkeld en saai
Nu ben ik heel blij, dat ik er echt even voor ben gaan zitten
Heel veel dingen vallen ineens op zijn plek
Dat het dus meer dan 3 maanden duurt, voordat je de dingen weer wat leuk gaat vinden, dat je gewoon weer terug bij af bent als je weer terug valt
Hoe dat allemaal werkt in je hersenen
Heel wonderlijk, heel verhelderend, en nu snap ik ook dat ik na een terug val na 3 of 4 maanden, dus weer gewoon öpnieuw" moet beginnen
Dit stimuleert me echt om het nu echt vol te houden, en geduld,geduld
Heel goed voor mezelf zorgen, en het lichamelijk ook,minimaal 3 a 4 maanden geven, voor ik me daadwerkelijk (veel) beter ga voelen
(Geef niet alleen de drank de schuld hoor,maar denk dat het ook geld voor langdurig roofbouw op je lichaam plegen, door langdurige stress en fysiek zwaar werk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei rapilos:

Gisteren eindelijk het hele filmpje van Els Noorlander af gekeken
Had al een paar keer een poging gewaagd, maar vond het in eerste instantie zo ingewikkeld en saai
Nu ben ik heel blij, dat ik er echt even voor ben gaan zitten
Heel veel dingen vallen ineens op zijn plek
Dat het dus meer dan 3 maanden duurt, voordat je de dingen weer wat leuk gaat vinden, dat je gewoon weer terug bij af bent als je weer terug valt
Hoe dat allemaal werkt in je hersenen
Heel wonderlijk, heel verhelderend, en nu snap ik ook dat ik na een terug val na 3 of 4 maanden, dus weer gewoon öpnieuw" moet beginnen
Dit stimuleert me echt om het nu echt vol te houden, en geduld,geduld
Heel goed voor mezelf zorgen, en het lichamelijk ook,minimaal 3 a 4 maanden geven, voor ik me daadwerkelijk (veel) beter ga voelen

Goed dat je het een keer helemaal bekeken en in je opgenomen hebt. Ik wil nog even opmerken dat 3 à 4 maanden voor de meeste mensen wel zal kloppen, maar dat het bij jou best anders kan liggen. Pin jezelf nooit vast op statistiek.

Moet kunnen, sprak de statisticus voordat hij een rivier met een gemiddelde diepte van 1 meter ging doorwaden en verdronk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...