Antoinnette Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Wat een knappe prestatie Bolletje, ik wou dat ik het na kon doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 doe je best Lars, maak iets moois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goedemorgen allen Fijn dat het beter graag Suikertje ^^ Succes Lars! Sterkte vandaag Iedereen een prachtige dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Dank je Quinn. Tja Sugartje ik heb na mijn herseninfarct gewoon de keuze gemaakt. Heb af en toe wel trek maar met niets in huis is het niet zo moeilijk. Het is me al met al mee gevallen. Had verwacht dat het me niet zou lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goeiemorgen! Ik wil de lappenmand wel bij het grofvuil zetten! Wie helpt? Heb het er wel mee gehad eigenlijk. .. kan helpen. Maar es kijken wat de dag brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goedemorgen smart, ik zou je wel mee willen helpen. In ieder geval brengt de dag zonneschijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Zo ik ben er ook weer werk voor vandaag bijna klaar, vanmiddag met boek de tuin in!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 54 minuten geleden zei smart: Goeiemorgen! Ik wil de lappenmand wel bij het grofvuil zetten! Wie helpt? Heb het er wel mee gehad eigenlijk. .. Hoho....dat is wel even schrikken.... Maar misschien, en dat hoop ik van ganser harte, heb je het over jouw eigen lappenmand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goedemorgen allemaal, Hier weer terug van yoga Hoofdpijn, Heb ik al een paar dagen, dus maar weer veel water drinken vandaag Gisteren eindelijk het hele filmpje van Els Noorlander af gekeken Had al een paar keer een poging gewaagd, maar vond het in eerste instantie zo ingewikkeld en saai Nu ben ik heel blij, dat ik er echt even voor ben gaan zitten Heel veel dingen vallen ineens op zijn plek Dat het dus meer dan 3 maanden duurt, voordat je de dingen weer wat leuk gaat vinden, dat je gewoon weer terug bij af bent als je weer terug valt Hoe dat allemaal werkt in je hersenen Heel wonderlijk, heel verhelderend, en nu snap ik ook dat ik na een terug val na 3 of 4 maanden, dus weer gewoon öpnieuw" moet beginnen Dit stimuleert me echt om het nu echt vol te houden, en geduld,geduld Heel goed voor mezelf zorgen, en het lichamelijk ook,minimaal 3 a 4 maanden geven, voor ik me daadwerkelijk (veel) beter ga voelen (Geef niet alleen de drank de schuld hoor,maar denk dat het ook geld voor langdurig roofbouw op je lichaam plegen, door langdurige stress en fysiek zwaar werk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goedemorgen, Hoi Rapilos, Je gaat weer goed hè. Nu vasthouden. Je wilt het en waar een wil is,is een weg. Zomaar even een soort boost. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Dank je Soothe Gewoon een nieuwe poging wagen Bor, En nu echt luisteren, het blijkt dus echt de moeite waard ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Super Rapilos! Zet dingen in perspectief hè ^^ Soothe en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Ben je vrij Rapilos? Als dat zo is, heb je het getroffen met het weer. Anders ook wel een beetje met de stukjes op de fiets. Groet allen, ik ga wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Interessante presentatie, maar niet gek dat je er snel van afgeleid wordt. Niet alleen omdat het wat droog is, maar misschien ook wel door het confronterende van de inhoud. Ochtend overleefd, vanmiddag vrij voor mezelf. Tijd voor ontspanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Ja, vrij vandaag Soothe Vanavond eters, Ouinn, Genieten dan maar van het zonnetje, Probeer ik ook te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 34 minuten geleden zei rapilos: Gisteren eindelijk het hele filmpje van Els Noorlander af gekeken Had al een paar keer een poging gewaagd, maar vond het in eerste instantie zo ingewikkeld en saai Nu ben ik heel blij, dat ik er echt even voor ben gaan zitten Heel veel dingen vallen ineens op zijn plek Dat het dus meer dan 3 maanden duurt, voordat je de dingen weer wat leuk gaat vinden, dat je gewoon weer terug bij af bent als je weer terug valt Hoe dat allemaal werkt in je hersenen Heel wonderlijk, heel verhelderend, en nu snap ik ook dat ik na een terug val na 3 of 4 maanden, dus weer gewoon öpnieuw" moet beginnen Dit stimuleert me echt om het nu echt vol te houden, en geduld,geduld Heel goed voor mezelf zorgen, en het lichamelijk ook,minimaal 3 a 4 maanden geven, voor ik me daadwerkelijk (veel) beter ga voelen Goed dat je het een keer helemaal bekeken en in je opgenomen hebt. Ik wil nog even opmerken dat 3 à 4 maanden voor de meeste mensen wel zal kloppen, maar dat het bij jou best anders kan liggen. Pin jezelf nooit vast op statistiek. Moet kunnen, sprak de statisticus voordat hij een rivier met een gemiddelde diepte van 1 meter ging doorwaden en verdronk. rapilos, Quinn en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Hoop dat je tot rust komt Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Dank voor je opmerking Bob Zal het meenemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 sterkte Bor. Lars, misschien wel even goed, even tot jezelf komen en geen prikkels van buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Tot later Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 @Bor sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 http://static.zoom.nl/5E614A705E7A1E1D2A79E3CEDD728D1A-een-steuntje-in-de-rug-voor-wilfred-en-elsa.jpg : voor iedereen die het nodig heeft vandaag het lukt me niet meer om een plaatje te plaatsten Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 (bewerkt) http://stoprokenblog.nl/blog_img/w/40567-WfwkV-original.jpg weer niet gelukt, nou ja, dan maar zo 15 februari 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Is dat zo Pelle? Shandy dus niet doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Het lijkt inderdaad een beeldje Bor. Waarschijnlijk is het dat ook, uit de "friends are forever" reeks denk ik. Ik heb zelf 2 beeldjes, ik weet niet of die reeks nog steeds bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden