Lika Geplaatst 6 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2017 Even hier. Naar aanleiding van 20th Century Women. Ik was vandaag met dochter op pad met de auto van de ene stad naar de andere. We hadden allebei zo'n gevoel alsof we in een film zaten. Gaaf en cool.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Filmtip voor druilerig vakantieweer: 'going in style' . Heerlijke feelgood film over drie oudere mannen die hun pensioen in rook zien opgaan en een bankoverval besluiten te plegen. Mijn dochter van 12 vond hem ook super. Gekeken via Pathé-thuis. super acteerwerk ook. Ik heb genoten van de drie hoofdrolspelers. Mhmmmmm.... kun je verliefd worden op een 80-jarige? Ik denk het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Ik heb mijn pas opgezegd. Ik ging te weinig, maar nu heb ik de sportschool opgezegd en kan dus misschien wel weer.... hmmm. Best wel weer zin in! Laatste die ik zag? Weet ik eigenlijk niet. Dat is pas erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 The handmaids tail...daar hoorde ik pas iemand over...eens opzoeken..ben gek op goeie series. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 The Guernsey literary society, ook zeer de moeite waard. Gods own country, de engelse versie van Brokeback Mountain, ook prachtig The Rider, een mooie paardenfilm Finding your feet, Engelse humor Homecoming, aangrijpend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 thnx Etty, die film staat pas 31 aug. hier op de rol, maar ik heb m nu gepland alvast. Vanavond bardienst bij Bewaren, of hoe te leven. Waarschijnlijk een heel nuttige film voor mij☺ Elke keer weer dankbaar dat ik dit vrijw.baantje heb gevonden, wat een verrijking in mijn leven op mn ouwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 ja Etty indrukwekkend. en die films die jij zag komen in okt. bij ons, dus die ga ik ook zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2018 A Star is Born vond ik top. First man vond ik zwaar tegenvallen. Langdradig, luidruchtig gedoe. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 15 december 2018 Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 leuk draadje is dit, heel veel films die ik wel zou willen zien en ook zeker ga doen. Maar wat ik eigenlijk wilde vragen is, is er ook een film die een verstokte drinker doet beseffen wat hij de omgeving en zich zelf eigenlijk aandoet zonder dat het er te dik bovenop ligt, want dan is het gelijk over (hoef ik niet te zien) want ja zeg nu eerlijk ik drink toch niet te veel, weet nog precies wat ik doe en zeg, met mij is niks mis ik drink gewoon mijn biertje. dat heb ik wel verdient. maar dat biertje worden er onderhand steeds meer, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 ‘A star is born’ bijvoorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 Iemand Girl gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2018 Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 ja een absolute aanrader Lika, wel aangrijpend. ♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Bedankt Lika ga ik zeker kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 december 2018 Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 Girl heb ik gezien, aangrijpend ja. Dont worry etc heb ik ook gezien en vond ik zeer de moeite waard. De andere films die jullie noemen, gaan die allemaal over drank? Daar ben ik naar op zoek. Van a star is born weet ik het. Nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 Morgen naar The Shoplifters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2018 Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 Edie is een film voor jou jopie alleen zij is echt oud♥☺ (en jong van geest) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 2,5 uur die omvliegen. Bohemian Rhapsody. Geweldig!!! Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 The shoplifters: mooi! Fantastic Beasts and the crimes of Grindelwald: erg van genoten. Beter dan deel 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Vanavond op CANVAS 22.05u The Farewell Party ontroerende maar ook komische film over euthanasie in een tehuis voor ouderen. een aanrader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 en gisteren 2 films die de moeite waard waren gezien; The white crow over Rudolf Noerejev en Tha Fall of the American Empire de titel dekt niet de lading; een komische en ontroerende crimi echt spannend, en soms l;oont misdaad dus toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 29 minuten geleden zei lady jane: Vanavond op CANVAS 22.05u The Farewell Party ontroerende maar ook komische film over euthanasie in een tehuis voor ouderen. een aanrader! Hebreeuws gesproken lees ik. Maakt dat het niet minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 ondertiteld gewoon proberen en kijken zou ik zeggen Bilo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Rocketman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden