smart Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Op 14-3-2017 om 11:43 zei Reacher: Verbijsterd, verdrietig, stilletjes. En vol van liefde. Voor haar, voor mezelf, voor anderen. Gek, maar fijn. Ik snap dat! Ook van mij nog een gemeend gecondoleerd en sterkte voor de komende tijd. Je doet het knap meid! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Dikke knuffel reacher! Je doet het goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Bedankt voor het medeleven allemaal, dat doet me goed. Begrafenis is achter de rug. Was mooi. Nu weer verder naar het leven zoals ik het gewend was. Maar dan zonder haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Ook hiermee heel veel sterkte Reacher, ook dit gaat dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Sterkte Reacher, neem je tijd hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Hoe is het nu met je Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Knuffel Reacher! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Bedankt voor de knuffels en het meeleven Ben erg moe, maar dat gaat ooit weer over. Ik ben als afleiding meubels aan het schilderen voor een nieuwe lente look. Fel oranje gaat ook vervelen. Heel snel overigens. Geef het een half uur. Het gewone leven is nog niet zo gewoon, met dat stoppen met drinken was het ook al anders. Een nieuwe fase. Met verdriet maar ook berusting. Volgens mij ga ik volkomen volgens het boekje rouwverwerking Bij de filosofen blijft het bij het oude. Plato heeft een wondje onder zijn kin. Die moet af en toe bekeken worden vind ik. Vanwege redenen van privacy heeft Plato het daarom op zich genomen om zich in donkere hoekjes te verstoppen. Hij vouwt zijn witte voeten onder zich, knijpt zijn ogen dicht en denkt dan onzichtbaar te zijn. Een goed plan en hij is amper te vinden. Ware het niet dat zijn snorharen spierwit zijn . Hij snapt er niets van. Socrates heeft de buurt onder controle, af en toe hoor ik hem nog eens gillen tegen gespuis om ze in het gareel te krijgen, maar dat wordt minder, gelukkig. Met die stem is dat beter voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Aaaah arme Plato geef em maar een kusje van mij ^^ en ook eentje voor jou Plato doet me nu denken aan die kat van Alice in Wonderland... Alleen die heeft geen witte snorharen Ben benieuwd hoe lang het fel oranje bevalt ^^ Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Hahaha! Dat is ongeveer hoe Plato eruit ziet maar dan met zijn mondhoeken naar beneden momenteel . Fel oranje heb ik juist overgeverfd! Het is nu wit. Met oranje haren omdat Socrates de meubelen kopjes geeft. Ik heb een zenuwtik inmiddels. *Trekt met oog*. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Reacher, klopt het nou dat jij sinds negen februari niets meer hebt gedronken? Op eigen benen? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Vanaf 2 februari (als dat een dinsdag is). Met hulp van het forum en van een psycho coach Maar het lijkt veel korter, op een niet fijne manier. Ofwel, ik heb s avonds nog steeds heel heftig trek. huttula en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Dat is wel erg vervelend maar het lukt je dus wel! heel knap! ben je dan nog in discussie met jezelf of je het wel of niet gaat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Wat naar, die heftige trek. Ik hoop dat jouw eigen zonnestraaltjes genoeg zijn om de mist elke keer te overwinnen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 (bewerkt) (een donderdag) Lastig hè, die hardnekkige trek. We krijgen bij yoga vaak de instructie om niet meteen te reageren op prikkels. Kramp hebben en niet (meteen) bewegen, jeuk hebben en niet krabben. Zin in alcohol en niet drinken, denk ik dan. Hou vol, Reacher! (Goeie uitspraak in dit verband) 19 maart 2017 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Ik ga niet in discussie met mezelf Vasja, die verlies ik toch. Het is meer het voelen. Ja die trekmomenten komen inderdaad als een mist op Smart. Gezien het tijdstip geen zonnestraaltjes. Basta: Ik dacht echt dat ik op 2 februari was gestopt maar het blijkt 7 februari te zijn. Eigenlijk 6 februari maar ik hou niet van het cijfer zes. Dus 7 februari. Impulsbeheersing: zou dat een tool zijn om verslaving mee de baas te blijven? Hmmm.... basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Denk het wel meid. Zeg sterkte, het viel even niet mee he? Morgen weer zonnestraaltjes? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Lieve Reacher, alvast een bosje bloemen want je bent al 6 weken droog! Topper, hoe was je weekend verder? Gelukt met alle meubeltjes? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 6 weken of zal ik er maar 7 weken van maken omdat je niet van de 6 houdt! Topper!!! Hoop dat het beetje met je gaat en je gedachten kan verzetten! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Zonnestraaltjes zijn weer gelukt Smart En de meubeltjes zijn harig maar wit Liesje! Bedankt voor de bloemen, hier 1tje terug En ja zeven weken alweer Goedehoop! Snel gegaan..het lijken er nog maar zes smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Lekker zacht harige meubeltjes..... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Als ik mijn katten tegen de muur wrijf heb ik straks ook een knuffelmuur inplaats van de vlekken die er nu nog op zitten grrmmbll. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Je kunt ook de meubeltjes gaan verkopen. Voor heel veel geld. Vintage en uniek. Misschien een eigen lijn..... dan wordt het een hit. 'Reacher knuffelmeubels, voor een stoel vol troost' en dan van het verdiende geld een schilder vragen voor die muur. Hou vol vanavond weer! Je kunt het. , je doet het en ik vind je heel knap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Reacher hoe is het met de katten en jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden