Antoinnette Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen Wakker worden! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Ha Suikertje, hoe gaat het? Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen Lika Gaat redelijk vandaag denk ik en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen. Hoe gaat het? Iemand nog leuke dingen op de planning vandaag? Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Beter, dank je. Voel me in ieder geval boosloos. En gisteren lukte dat ook. Dat is fijn. Quinn en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen frummers. Buiten begint het licht te worden, het waait een beetje en het is ijzig koud. Maar we hoeven gelukkig (nog) niet te krabben.... Binnen is het lekker warm, lampjes aan en koffie en thee staan al klaar. Straks eerst lekker met de hond naar het bos en daarna druk dagje voor de boeg. Heb er zin in... Lieselotje en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Quinn Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Ik heb er ook wel weer zin in. 7 februari 2017 bewerkt door Bob Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen Nadia en Bob.. Ik zie dat Primulaatje jarig is vandaag, dus even de slingers ophangen.. Van harte Primula, ik wens je een mooie dag en een mooi nieuw jaar. Zou het leuk vinden nog eens te lezen hoe het nu met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen vrolijke en boosloze mensen (boosloze werd noodlijdende?) Gelukkig wordt deze ochtend het werk van me overgenomen, zo maar eens kijken of ik voor de rustigere taken wel kan gaan. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Gefeliciteerd Primulaatje ^^ Goeiemorgen iedereen Een prachtige dag toegewenst Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 (bewerkt) Dagpact: Quinn Nadia Lieselotje Goedemorgen! Mijn nichtje komt vandaag lunchen en vanavond naar de sushi met mijn beste maatje. Normaal met een paar glaasjes wijn nu met een paar glaasjes fris of water! Morgen 2 weken droog. Fijne dag luitjes! Ik ga even een bakkie thee van Yvonne drinken. 7 februari 2017 bewerkt door Lieselotje Sis, Lika en Vol reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 goedemorgen, Dagpact:QuinnNadiaLieselotje kohtje alleen voor vandaag. ondanks regelmatig wakker toch wel goed geslapen. flink last van m'n schouder en arm. gisteren vergeten m'n langwerkende pil in te nemen. uurtje geleden alsnog en nu weer wat dizzy... pillen.. ben ook niks gewend en toch vind ik mezelf nog boosloos. ik wens jullie ook een boosloze en alcohol-de-baze dag. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact: QuinnNadiaLieselotje kohtje Burchill Heb allen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Een hele goede morgen allemaal, Ontbijt zit erin 2 bakken koffie ook al Nog steeds wat moe Straks weer naar de fysio, voor mijn rug Burchill, Jij ook een fijne dag ! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Ja Pelle, Die hemel blijft maar grijs he, Gelukkig heb je er zin in Hoe gaat het met niet drinken ? Wij gaan gelijk op he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Oh, wat grappig Pelle Zelfs jij ook voor je rug Hier tot nog toe ook nauwelijks moeite met niet drinken. Dat komt misschien omdat ik gewend ben aan lange stop-periodes. Maar weet dat de trek toch zomaar ineens toe kan slaan, dus ik blijf zeker op mijn hoede Wil er nu echt voor altijd en eeuwig van af hoor. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 goedemorgen, jannigje. heb je je sleutels bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen Kohtje, ik ga zo de deur uit en zal heeeeeeeeeeel goed opletten. Ik ben er behoorlijk neurotisch door geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Ik merkte trouwens ook nog dat ik vorige week de badge van het museum mee naar huis had genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 neurotisch zijn is erg vermoeiend. voordeel is misschien dat je niet snel (meer) zonder sleutels buiten zult staan. ik puil altijd aan alle kanten uit omdat m'n broekzakken vol zitten met: zakdoek, portemonnee, mapje met pasjes (o.a. id-kaart, rijbewijs..), sleutels en telefoon.. elke keer voor ik de deur uitga even checken of alles er is... altijd slijtplek rechts voor, waar m'n sleutels zitten. en hangkont in m'n spiekerboksen door telefoon en portemonnee en pasjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen allen, Zo dizzy als jij van jouw pillen Koh, zo dizzy was ik van de articaïne van de tandarts. Nooit eerder gehad zeg, leek wel of ik een halve fles wijn op had toen ik bij de tandarts buiten stond. Het waren dan ook 3 ferme spuiten en als ik zoek op bijwerkingen, dan kan dat maar zo. Dit medicijn kan als mogelijke bijwerkingen o.a. duizeligheid en verlies van bewustzijn veroorzaken en zo een negatieve invloed op het reactie- en concentratievermogen hebben.Hiervan kunnen allerlei dagelijkse activiteiten, zoals bezigheden in en rond het huis, deelname aan het verkeer en het bedienen of besturen van machines, ernstige hinder ondervinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen allemaal, eindelijk weer internet! Goh wat was dat saai. Het leek wel alsof ik in de middeleeuwen was beland. Geen tv geen internet geen laptop en geen mobiel. Ik had een oud telefoontje gebruikt als radio om toch wat lawaai om de kop te hebben. En jullie waren ook allemaal uit mijn huiskamer verdwenen. Niks aan. Maar alles werkt gelukkig weer Ik heb jullie wel een beetje gemist Een hele fijne dag gewenst. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Quinn Nadia Lieselotje kohtje Burchill Sis Heb allen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden