Vasja Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goede morgen allen ^^ En een prachtige dag toegewenst ^^ Ik wil slapen xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goedemorgen Vasja en iedereen straks. Nog even weer proberen? Of moet je al op pad voor je werk? Allemaal een goede dag vandaag! poly reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goedemorgen Lars. Met behulp van wat extra medicatie is het gelukt om 6 uur te slapen. Een record hier tot nu toe. We gaan weer zien wat de dag brengt. Jij weer naar de boerderij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 30 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Alweer op pad voor werk ^^ Wat staat er op de planning vandaag Sbs? Ik neem aan dat je vandaag wel een arts spreekt? Hoop dat je je wat rustiger voelt? Hopenlijk is je dag snel om Lars! ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Ja weekend is hier ook voorbij krijg vandaag gesprek met behandelaar volgens mij en opstarten van activiteiten/therapie achtige zaken. We zullen zien. In mijn hoofd en lijf nog erg onrustig helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goedemorgen! Blijf t knap van je vinden sbs! Je had zo gemakkelijk kunnen opgeven en je deed t niet. Dat zegt enorm veel! En alleen maar goeds. Lars aait de geit ne keer. Die konijnen stellen niets voor. Toilet speelt nog altijd op. Vannacht dd korrels er maar ingegooid. Nu weer cava.. Raar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Fijne werkdag Vasja! Zo vroeg zeg... Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 :-) :-) :-) Je maakt mijn dag weer goed bangerik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 (bewerkt) Zo zonder bril lijkt het op een geit Nu opstaan en richting bril/ontbijt/werk Na school nog helpen bij knutsel-project. Dan Franse huiswerk nog maken en vanavond weer les. Kijk nu al uit naar weer in bed liggen vanavond ! Werk-ze, fijne dag! 30 januari 2017 bewerkt door Vol Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 (bewerkt) Goede morgen allemaal, Vannacht heb ik goed geslapen en ook nog eens fijn gedroomd Dagpact; Lars Bor Hallo dag 1 30 januari 2017 bewerkt door Hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 goedemorgen, Dagpact;LarsBorHallo dag 1 kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goedemorgen frummers. Nat hier, dacht even op mijn sokken naar de brievenbus te gaan voor het krantje, Droge sokken pakken dus. Binnen lekker droog, licht en warm. En de geur van koffie. Én natuurlijk thee. Kom maar op met die maandag... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 goedemorgen, Dagpact; Lars Bor Hallo dag 1 kohtje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goedemorgen luitjes! Fijne droge (hier regent het ;-) dag gewenst. Dagpact; Lars Bor Hallo dag 1 kohtje Nadia Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goeie morgen allemaal SBS. je slaapt ook beter van de paroxetine hoor Zo dadelijk bezoek en vanmiddag weer naar de dagbesteding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 (bewerkt) Goedemorgen allen, Dagpact: LarsBorHallo dag 1kohtjeNadiaLieselotje Burchill Vannacht over verstopte wc's en bezette badkamers gedroomd... Hoe zou dat nou komen? 30 januari 2017 bewerkt door Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Vannacht over verstopte wc's en bezette badkamers gedroomd... Hoe zou dat nou komen? doet mij weer denken aan harry potter... (jammerende jenny, of zo..) Burchill en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goedemorgen Erg regenachtig weer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goedemorgen , bijna mistig hier. Somber. Akelig gedroomd. Sterkte voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Hmmmmmmm, wel fijn, zo'n doortastende huisarts !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Dagpact: LarsBor Hallo dag 1 kohtje Nadia Lieselotje Burchill smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Goeiemorgen, Bor, lekker quasi naief van jou. Reageer je echt zo dan? Het klinkt niet echt geweldig.... maar ik hoop warempel dat het mee gaat vallen!! Sterkt Jan! En anderen die dat hard nodig hebben. Ik was weer vroeg wakker. Nu maar hopen dat ik niet in de bioscoop in slaap ga vallen vanmiddag (ik ga Brimstone kijken ). Nu in actie komen.... eerst de havermout weg lepelen.. Tot later! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Ochtend vervang zit er op Maar nu komt er verzoek om morgenochtend ook te gaan vervangen ergens Rest van de week zit ik vol met eigen werk. Liefst zeg ik nee Maar voel me dan schuldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden