Vol Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Rapi, gefeliciteerd! Ik ben gelukkig nooit begonnen aan roken..lijkt me erg lastig om mee te stoppen. Lars, welk land wordt het? rapilos en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen allemaal, Allemaal heel hartelijk dank voor de felicitaties Kan me altijd zo kinderlijk blij voelen als ik jarig ben Vanochtend vrij, vanmiddag werken en nog een kookuurtje bij iemand later op de middag Al 2 felicitatie telefoontjes gehad vanochtend Wil hier graag een grote taart neer zetten Maar helaas, ben niet goed in plaatjes Nou dat moeten jullie er dan maar bij denken Vol, Lika, Vasja en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Ik ben nu 1,5 jaar gestopt met roken. Daarvoor tig stop pogingen. Stoppen met roken an sich vond ik moeilijker maar gestopt blijven met roken vind ik makkelijker dan gestopt blijven met drinken. Iedereen juicht bijna als je gestopt bent met roken. Bijna niemand rookt ook meer (in mijn omgeving) . Maar er wordt wel veel om me heen gedronken. Overal waar je komt van supermarkt tot feestjes verjaardagen tv films en alles. Overal wordt ik geconfronteerd met drank. En dan vooral dat het zo normaal is en dan baal ik weer dat ik niet normaal ben. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Bedankt voor de taart rapilos! Heerlijk! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 @Lieselotje: Ik heb 10 jaar gerookt en ben nu drie maanden gestopt. Wat makkelijker of moeilijker is, is denk ik per persoon verschillend. Stoppen met roken wilde ik heel graag omdat ik last kreeg van inspanningsastma , dit is verdwenen met het stoppen met roken Deze keer stoppen met drinken (is niet de eerste keer) gaat mij goed af, dit is wel eens anders geweest, toen was het drankmisbruik ook heftiger. Maar m'n omgevingsfactoren zijn nu gunstiger dan toen En daarbij heb ik dit forum Wel heel lastig om niet te roken wanneer ik dronk, maar daarvoor heb ik een e-smoker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Oh prachtig en heerlijk Lars Het nadeel van ouder worden is dat je de kaarsjes niet in een keer uitgelazen krijgt Maar ik zou zeggen ; Tast toe allemaal (Met dank aan Lars) Singbluesilver en rosa45 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact: LarsQuinnLieselotjekohtjeNadiaBurchill 33 jaar geleden gestopt met roken. Hoop dat ik dat ooit kan zeggen v.w.b. alcohol. Gefeliciteerd Rapilos. 26 januari 2017 bewerkt door Burchill rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Na even zoeken via Google weet ik nu waar het ligt Ik heb bewondering voor haar Lars, geweldige dochter heb je ! Hopelijk wordt vanavond een fijn en waardevol afscheids-etentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen frummers. Heerlijk uitgeslapen, uitgebreid gebadderd, dieren van maagvulling voorzien en nu dus koffie en thee zetten. En uiteraard snel de slingers ophangen Lieve Rapi, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne, mooie dag van meis. En dat het komende jaar maar een heel heel mooi jaar mag zijn. Singbluesilver, rapilos en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Dank je wel Yvonne, En daar gaan we voor he (dat komend jaar maar een heel mooi jaar zal zijn ) Singbluesilver en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Dat moest ik ook even Googlen Lars. Nog nooit van gehoord. Fantastisch dat ze dat gaat doen. Je bent vast een trotse vader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Rapilos , heerlijk. Van harte! Hier is de chocopasta op en ik heb zo'n zin in iets zoets. Precies het goede moment dus die taart. En Lars, de wereld is aan jou een banketbakker misgelopen hoor. Sterkte vandaag en geniet van je dochter. Mooi voor haar en dat de tijd die weg is maar om mag vliegen. Vandaag rook en drink ik niet. Ik was gistermiddag boos en ongedurig. Toen vond ik het even heel moeilijk. Gevoel dat er dan ook NIETS mocht. Jas aan, naar buiten. Toch weer naar binnen. Grrrr. Soms voel ik me net zo'n stripfiguurtje dat door heel hard te rennen zichzelf kan achterlaten. Tenminste ik zou willen dat ik dat kon. Vervolgens heb ik mijn kilo's omarmd en heb gewoon wat zitten eten. Dat hielp. Maar moet niet de nieuwe gewoonte worden. Er is al zo veel van mij. basta, Stekker, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Ja dat gevoel dat er niks meer mag terwijl het moet zijn niks meer WIL. Maar wel gek ik heb ook heel veel zin in zoetigheid had ik anders nooit. Was geen snoeper. Matcht ook niet met alcohol natuurlijk. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Maar vandaag drinken we niet. Laten we in ieder geval aan dat principe vast houden en onszelf dan soms naar even wat andere pleziertjes gunnen Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Lars, genieten van het etentje vanavond hoor. Ook mijn kinderen zijn indertijd voor langere tijd naar het echt verre buitenland geweest. Gelukkig hebben we tegenwoordig webcam en facetime en zo..... Ik sprak mijn spruit(en) in die periode eigenlijk vaker dan wanneer ze gewoon hier in Holland wonen.... smart en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Raps; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Dank je wel lieve Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Ik ga toch maar eens wat proberen wat dingen te gaan doen. Laters! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Rapilos mijn beste, van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. En nu niet heel de dag poetsen en boenen. Easy does it. En ...houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Ha,ha, dank je wel Soothe, Ik zal helaas toch wel wat moeten poetsen vandaag, want vanmiddag een huishoud adresje Maar we gaan ook gebak eten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Rapilos, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen allen, Rapilos gefelicitaart! Voor de geïnteresseerden, vanavond op ned2 een programma over gasten die een maand zijn gestopt met drinken. Leverwaarden worden bepaald etc, rond half 8 geloof ik. Gisteren werd die mekkerende Deelder de mond gesnoerd door Eva, haha, een lachmomentje. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Aha, volgens mij heb je een goede psych te pakken, Bor, mooi! Nu kun je weer stappen gaan maken, zie het maar als iets positiefs! En nee fijn is het niet altijd, zo'n vinger op de zere plek. Maar wel nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Etty, wat goed van je! Toch doorgezet. En ja, dat geeft een goed gevoel! Nou, ik doe het je nog niet zo 1,2,3 na...ik met vandaag aan een werkstuk voor mijn studie, maar ben m'n tijd weer eens aan het verlummelen. Hup, ook ik aan de slag dan maar, met hersengymnastiek. Klinkt ook wel sportief. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Dagpact: Lars Quinn Lieselotje kohtje Nadia Burchill Bor smart Goeiemorgen allen, een zonovergoten dag! Lekker is dat RAPILOS: 62! Mooie leeftijd! Van harte en zorg ervoor dat je je ook jarig voelt vandaag!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden