Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 En het is alweer donderdag! Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen Sbs. Hoe was jouw slaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Ik heb goed geslapen. Hoop dat de dag ook goed wordt. Het begin is in ieder geval goed zullen we maar zeggen En bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 100.000 middelbare scholen die me in de nachtelijke kou niet loslieten, maar toen ze dat wel deden, sliep ik als een roosje! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen, Moed aan het verzamelen om naar mijn werk te gaan. In de vakantie hebben ze mijn kantoor verhuisd (d of t moeite mee...)dus afwachten wat ik aantref. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Heel veel sterkte Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 En Rapilos GEFELICITEERD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen. Gefeliciteerd Rapilos Singbluesilver, rapilos en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen iedereen ^^ een prachtige dag toegewenst! Gefeliciteerd Rapilos! ^^ Sterkte Lars waar gaat je dochter heen? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Succes dan weer met je eerste werkdag pumpkin. Gefeliciteerd rapilos!! Nog een reden om vandaag taart te eten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen, -6 buiten brrrr........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Gelukkig is ze daar niet alleen maar met een heel team. Kan dat je wat gerust stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen! Komt allemaal goed Lars wordt een onvergetelijke ervaring voor haar en nog gefeliciteerd met je eerste dart plek! Pumpkin succes, laat maar even horen hoe het is gegaan Rapilos! Jeeej gefeliciteerd Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 goedemorgen, Dagpact:LarsQuinnLieselotje kohtje larsie, larsie.. gefeliciteerd met je dartoverwinning. grote kans dat bolletje ooit naar je komt kijken.. die is dart'gek'.. en wat betreft je reactie op je dochters uitzending, je lijkt haar vader wel. eindelijk dan tóch, hè.... vandaag weer beetje beter gestemd. vanmiddag komt de donald duck!! dat vind deze eendjesgek dan weer leuk. smart, Singbluesilver en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 ach jeetje, rapilos... van harte meis. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 goedemorgen, Dagpact: Lars Quinn Lieselotje kohtje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Rapilos, van harte! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Go go go Etty! Bikkel! Zeg wie is er met drank en roken gestopt en hoe ervaren jullie dit? Ik denk dat voor vele drank lastiger is als roken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 zo, denk jij dat, lieselotje? had je gedacht.... pffffffff.. Quinn en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen Opladen voor de therapie zo meteen. Op de fiets, brrrr. Hoop dat het niet glad is, ik ben weer een stuk banger geworden. Succes allemaal vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 De ochtend knuffel gaat naar....? Jannigje! Jannigje en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Vertel Kohtje? Ik heb vele pakjes weggerookt in mijn staptijd maar ben gestopt rond mijn 24ste voor 6 jaar. Toen door werkdruk en slechte relatie weer begonnen. Af en op stoppen weer beginnen stoppen weer beginnen. Soms 3 dagen soms 4 maanden. Ik wil van beide af maar heb een zwaarder rookverleden als drankverleden (4 jaar). Stomme is dat ik gemiddeld 2 pakjes per week rook en dan ook nog Kent White de meest lichte... Zit het weer in het koppie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 (bewerkt) Roken 1 maand eerder dan drinken gestopt. Maar dat was voor de 6de of 7de keer. Wat maar aangeeft dat ik dat stoppen met roken moeilijker vind... Zonder drank gaat gestopt blijven mij wel veel gemakkelijker af. 26 januari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 drank bracht me aan de rand van de afgrond. stoppen deed m'n wereld veranderen. en dat was hoognodig. roken is voor mij nog altijd verbonden aan 'lekker'.. aan de publieke opinie voorbijgaand is roken voor mij nog steeds genot.. maar als ik niet aan de publieke opinie voorbij ga, dan zou ik -tegen mijn zin- moeten stoppen. het grote verschil zit hem in 'zelf willen' of 'wij vinden dat..' Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goedemorgen Rapilos van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele mooie dag gewenst rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden