Nadia Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 En daar hou ik niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Ik werd gisteren slingerend met de auto door de politie aangehouden. Vroeg die agent "Meneer, heeft u gedronken of drooggedronken?" dank hub ik heb sinds dagen weer even hardop gelachen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 (bewerkt) Ik snap wel wat je bedoelt Nadia, het soort van Pesten. Bor, als jij je nou voortaan ook aan fatsoensnormen houdt, zal ik dat ook doen en hoop ik dat je hier een nieuwe start qua gedrag laat zien, ipv weer gewoon alsvanouds mee komt doen. 23 januari 2017 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Tnx Jowan. Nadia kan er ook niet tegen. Ben zelf gay maar dit is niet okay. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 En daar hou ik niet van. Toch wel van mij toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Ben ook geen prater/uiter. Daarom zoop ik ook denk ik. Alles komt nuchter kneiter hard aan. Daarom beter even te stoppen en in lees modus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Ik heb een superlekkere snack gevonden. Zeewierships! Die eet ik nu op, intussen lezend. Bijzonder interessant te lezen hoe iemand gestenigd wordt en t ok wordt bevonden door meerdere en wordt aangemoedigd bovendien omdat ze lelijk uit de hoek kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Zitten we in een ander land en miste in de vlucht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Sapper chips...niet ships Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Het was ook niet niks. Er is een behoorlijke grens overschreden vindt ik en ik snap best dat het dan wel even schakelen is als iemand gewoon weer binnenstapt. Dat vind ik zelfs al lastig en dit is nog maar de eerste keer dat ik dit meemaak. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Bor als je duizend euro kan missen elke maand mag je terugkomen hoor. T is dat die snoep zoveel geld wil.. De wolf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Jowan hou is op zeg!! Gelukkig dat jij er niet over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Dat maakt t niet ok sbs Je kan een misdaad niet goedpraten met een andere. Volgens mij gaat t voor sommigen helemaal niet meer om wat ze zelfs schreef maar een vrijgeleide om maandelange frustraties te ventileren. Mij is bor geen excuus schuldig. Aan Lars wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Doemme mijn chips zijn op.. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Ik las de vraag als: mag ik weer meedoen zoals ik altijd al deed? Als je nuchterheid wil bereiken en herstel wil boeken, is het niet handig als je steeds hetzelfde blijft doen wat, in dit geval bewezen, niets in die richting opleverde. Mijn welgemeende en goede advies is dan ook: Niet als vanouds meedoen, maar luister eens eindelijk naar wat er aan zeer goedbedoelde suggesties naar je toe kwamen en doe daar iets mee. Dan steun je niet alleen jezelf, maar ook de anderen hier op dit forum. Ik zie daar geen pesten of gefrustreerd handelen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 jowan, het ging niet alleen om jouw uitspraak. Lars, dat vind ik groots! Ja hoor, Asterix, al vond ik Obelix altijd net wat leuker. Robuuster, zal ik maar zeggen. smart en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Robuuster is niets anders dan een eufemisme voor dikke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Fors gebouwd, dan toch zeker? Bygones are bygones, let the show commence. Indachtig Bammie: I'll sit back and watch the...... Dehetvaakwelgezienhebbende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Heavy boned! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Gewoon veel mens! Mooi gezegd Lars. Knap ook. Maar je hebt denk ik gelijk. Streep eronder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Wat een hatelijke rotsfeer is het hier , zeg!!! Ik ben weg hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Het is een naar forum geworden. Ik heb hier ook niets meer te zoeken. Sterkte voor iedereen op zoek naar nuchterheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 (bewerkt) Obelix is morbite obese...hopelijk schrijf ik t correct. Ik hoorde onlangs dat wijzigingen in de pinokkio film werden doorgevoerd. Hij rookt op een bepaald moment in de originele film. En dat kan natuurlijk niet meer dezer dagen. Ik vind dat ze obelix dan ook maar op dieet moeten zetten. En Cruella de Ville?? Hallo?? Van de wijn af! 23 januari 2017 bewerkt door fleurtje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Spirit, kom je vlug weer langs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Ik heb de laatste tijd veel tijd om na te denken lees piekeren. Wat mij wel bezighoudt op alcohol gebied is de terugvallen. Eerder van mezelf en nu hier ook al lezend van vele anderen. Ik kan dan denken: wat maakt het nu anders. Die anderen klinken ook allemaal zo sterk. En toch is er dan ineens tjoep de terugval. En eenmaal erin kom je er niet makkelijk uit. Ben ik dan niet arrogant als ik nu denk dat het mij nu wel lukt. En waarom dan eigenlijk. Of lees ik mezelf ook over een tijdje terug en denk:hé toen ging het nog goed. Meer mensen die dit bezig houdt? Of ben ik misschien überhaupt niet te volgen Dat kan natuurlijk ook...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden