Spring naar bijdragen

Wanhopig...


Goedehoop

Aanbevolen berichten

Meegaan is zeker een optie maar soms moet je ook gewoon even iets voor elkaar doen wat je minder  leuk vindt. Hij vindt t leuk als ik meega dus doe ik dat!

Overigens was het gisteren en heb ik t overleefd, viel nig best mee. Na 3 uurtjes weer naar huis gegaan dus iedereen blij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lijkt niet mee gaan altijd een optie, maar ik snap heel goed dat je mee gaat. Had ik ook gedaan. Fijn dat het mee viel. Nog bijzondere ervaringen beleefd nav je niet-drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Smart voor de reminder, ik heb Goedehoop dat het allemaal goed komt! Dus bij deze mijn nieuwe naam. Ik wou eigenlijk Hoopvol maar die bleek al in gebruik te zijn!

Ja als fithoentje valt het inderdaad op dat anders slap ouwehoeren en hard praten. En ik kan mij nog erg goed herinneren dat er tegen mij altijd gezegd werd Ssssttttt je hoeft niet zo te schreeuwen. Ik moet er ergens dus ook wel om lachen hoor. Als ik mij er echt aan ga irriteren ga ik gewoon weg want ik wil niet zo'n oude zeikerd worden die overal commentaar op heeft. De rest moet lekker genieten als ze dat willen :-) Ik lach vooral inwendig!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor het welkom!

Bob bedankt voor het aanpassen.

Ja deze naam is toch wat vrolijker en zo voel ik mij nu ook. Forum een beetje "vergeten"  zelfs door alle drukte. Straks een etentje..... maar t gaat goed dus alle vertrouwen! Goedehoop zeg maar!

Hoop met jullie dat t ook gaat, geniet van het mooie weer!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer een druk weekend achter de rug met volop uitdagingen.

Donderdag vrienden te eten, uitgelegd dat ik niet meer dronk, vooral respect dat ze het knap vonden en helemaal toch ik ze snachts naar huis kon brengen met de auto ipv met een taxi te moeten gaan!

Vrijdag etentje waar het volgens mij niet eens is opgevallen dat ik niet dronk!

Zaterdag eten bij schoonouders die vroegen of ik geen wijntje wilde, uitgelegd dat ik niet meer dronk. Ik zag ze even schuin kijken van JIJ? Maar toen ik uitlegde dat ik mij nu veel beter voelde was het prima en lieten ze het redelijk rusten!

Ik ben blij dat ik deze achter de rug heb en er geen veroordelingen aan over heb gehouden, daar was ik toch wat angstig voor.

Komende donderdag nog een uitje met vrienden waar ik ook wel wat vragen verwacht maar het sterkt mij nu al dat ik er nu oed door ben gekomen!

Op naar de 3 maanden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je helemaal gelijk in hoor Kohtje, maar het helpt, de wetenschap dat je niet de enige bent!

Hoe gaat het trouwens met jou? Ik heb laatst namelijk een keer geprobeert jou draadje te zoeken maar kon hem niet vinden.

Jij al 8 jaar, ik ben zo benieuwd hoe dat voelt!?

Lars je bent een topper!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...