Spring naar bijdragen

Wanhopig...


Goedehoop

Aanbevolen berichten

Lieve Hoopje!

Jij hebt toch wel een bos bloemen verdient, want je gaat al bijna naar de 2 maanden! Je bent zo lief om vele van chocolade te voorzien om bare tijden te boven te komen!

Super dat het zo goed gaat met je en je manlief en dat hardlopen van je, zoooo jaloers dat ik geen sportiefgen heb. Heel fijn (droog) weekend gewenst. :lips:

xfe_009.jpg.pagespeed.ic.yP-9OEP7GR.jpg

bewerkt door Lieselotje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de mooie bloemen!

Het gaat erg goed eigenlijk. Vanmorgen werd ik wakker en voelde mij gelijk energiek.
Goed weekend gehad waarin ik enorm heb uitgeslapen, 12 uur per nacht.....ik had het denk ik echt nodig!

Uit eten geweest met daarbij de bijbehorende flessen spa rood. ( ik had het even moeilijk en zag en proefde de bubbels....)
en de 10 kilometer gelopen!!

Ik voel mij vandaag echt top! Het weer daar wordt ik ook zo vrolijk van :-)

Als dit het resultaat is van niet drinken dan weet ik waar ik het voor doe en helpt dit mij om door te zetten!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren had ik een etentje, was erg gezellig! Met cola light en water. Vandaag lekker bankhangen met dat vieze weer en vanavondeen verjaardag met grootendeels niet leuke mensen en zeker als ze gedronken hebben....en dat wordt daar.....heel veel gedronken! Zo geen zin in maar ja soms moet je even.... morgen nog geen plannen!!

Ik kom t weekend wel weer goed door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...